Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Serwis eksploatacyjny kotłowni gazowo - olejowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Serwis eksploatacyjny kotłowni gazowo - olejowej

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Laskowcu
ul. Mazurska 28
07-401 Ostrołęka
powiat: Ostrołęka
tel. 297647605, fax: + 48 29 769-12-82
psagala@laskowiec.oow.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 297647605, fax:
Termin składania ofert: 2023-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
OKRĘGOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W LASKOWCU
Zaprasza się Wykonawców do składania ofert na:
,,Serwis eksploatacyjny kotłowni gazowo - olejowej"
II. Opis przedmiotu Zamówienia
Prowadzenie prac w zakresie serwisu eksploatacyjnego kotłowni gazowo - olejowej zlokalizowanej w budynku Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Laskowcu.
W ramach prowadzonego serwisu eksploatacyjnego w kotłowni wykonywane będą następujące prace:
- konserwacji i dozoru kotłowni w sposób zapewniający bezpieczeństwo otoczenia oraz zachowania wymagań ochrony środowiska,
- regularne przeglądy urządzeń (co najmniej raz w miesiącu),
- bieżąca regulacja urządzeń i pomiary parametrów eksploatacyjnych kotłów,
- diagnostyka automatyki,
- utrzymywanie sprawności pomp i armatury,
- konserwacja urządzeń,
- usuwanie drobnych usterek tj. wymiana wkładu filtra, uszczelek, dysz i ponoszenie kosztów tych materiałów w ramach swojej działalności,
- informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń i zgłaszanie konieczności wykonania ewentualnych napraw,
- przygotowywanie kotłów i palników do sezonu grzewczego oraz potrzeb c.w.u. (corocznie),
- bieżąca obsługa kotłowni w sezonie grzewczym oraz dla potrzeb c.w.u., (co najmniej raz w miesiącu)
- dokonywanie regulacji obiegów grzewczych,
- korygowania współczynnika krzywej grzewczej, mając na uwadze minimalizowanie kosztów wytwarzania ciepła przy zachowaniu obowiązujących temperatur wewnętrznych, do panujących temperatur zewnętrznych
- konserwacja kotłów i palników po zakończeniu sezonu grzewczego oraz dla potrzeb c.w.u.
- przełączanie w razie potrzeby z kotłów gazowych na kocioł olejowy ogrzewania i c.w.u.,
- wykonywanie przeglądu i konserwacji stacji zmiękczającej,
- wymiana złóż w neutralizatorach (co najmniej 2 razy w roku),
- wykonywanie przeglądu kotła olejowego (co najmniej raz w roku),
- wykonywanie przeglądu instalacji gazowej (raz w roku) potwierdzone odpowiednim protokołem,
- wykonywanie kontroli sytemu wykrywania gazu;
- przygotowania kotłów i urządzeń kotłowni do przeglądu technicznego dokonywanego przez Urząd Dozoru Technicznego, oraz obecność serwisanta w trakcie kontroli ;
Wymienione prace będą realizowane w czasie pobytów pracownika serwisu, częstotliwość pobytów serwisanta co najmniej jeden raz w miesiącu lub w razie potrzeby na każde wezwanie. Awarie zgłaszane będą telefonicznie. Ze względu na charakter placówki przyjazd serwisu musi odbyć się nie później niż do 12 godzin od chwili zgłoszenia bez względu na dzień tygodnia. Pobyt serwisanta potwierdzony będzie odpowiednim protokołem.

Dokument nr: zp/u/12/2023

Otwarcie ofert: 6) Otwarcie ofert odbędzie się 01.02.2023 roku o godz. 10.30. Niezwłocznie po upływie terminu składania ofert zamawiający opublikuje na stronie internetowej informacje o złożonych ofertach. (www.laskowiec.oow.gov.pl w zakładce BIP->Zamówienia publiczne->Wykaz zamówień)

Składanie ofert:
V. Opis sposobu przygotowywania oferty

1. Jedyną formą złożenia oferty jest forma pisemna. W niniejszym postępowaniu oświadczenia lub dokumenty przekazywane są w formie pisemnej albo też drogą elektroniczną na adres email: psagala@laskowiec.oow.gov.pl
5) Ofertę należy złożyć (mailem lub w sposób tradycyjny, przesyłką pocztową lub kurierem lub osobiście) do dnia 01.02.2023 roku do godz. 10.00 z dopiskiem:
OFERTA
,,Serwis eksploatacyjny kotłowni gazowo - olejowej"

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonywania zamówienia; 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Niniejsza procedura prowadzona jest w oparciu o:
- Komunikat Wyjaśniający Komisji, dotyczący prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02).
- Wyrok Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06 - Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C179/32 PL3.7.2010).
- Art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2019) oraz zmian wprowadzonych ustawą z dnia 27 listopada 2020 r. o zmianie ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi, ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 roku, poz. 2275) .

- Ustawę z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869, 1622, 1649, 2020, z 2020 r. poz. 284, 374, 568, 695, 1175) i k.c.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
UWAGA ważne!
1. Wykonawca powinien spełniać warunki, dotyczące:

- posiadania umowy serwisowej z producentem Viessmann Sp. z o.o. lub równoważnej
- posiadania aktualnych uprawnień do wykonywania czynności serwisowych potwierdzonych certyfikatem Viessmann dla kotłów gazowych i olejowych,
- posiadania aktualnych uprawnień energetycznych: gazowych i elektrycznych,
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów ;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;

- kserokopia umowy serwisowej z Viessmann lub równoważna (potwierdzona za zgodność z oryginałem)
- kserokopia dokumentu potwierdzająca posiadanie uprawnień do wykonywania czynności serwisowych (potwierdzona za zgodność z oryginałem),
- kserokopia dokumentu potwierdzająca posiadanie aktualnych uprawnień energetycznych gazowych i elektrycznych (potwierdzona za zgodność z oryginałem)

Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w ofercie informacji potwierdzających, że wszystkie oferowane usługi są zgodne z wymaganiami Zamawiającego
1) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze albo też ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. Wykonawca dołączy plik oferty podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w sposób tradycyjny przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione lub skan oferty z podpisem osoby/osób upoważnionej/upoważnionych.
2) Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem formularza oferty (załącznik nr.2) .
3) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną).
7) Kierując się przejrzystością, transparentnością i jawnością zamawiający dokona publicznego otwarcia ofert, w obecności tych wszystkich osób które zechcą uczestniczyć, w dniu upływu terminu składania ofert o godzinie 10.30.

VI. Opis sposobu obliczenia ceny;

Zamawiający zastrzega, że będzie rozpatrywać tylko oferty przesłane w wyznaczonym terminie. Najpierw zostanie przeprowadzona ocena ofert, a następnie Zamawiający zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z poniższymi zasadami:

1. ocena zgodności złożonych ofert, z niniejszym Zaproszeniem, tj. kompletność oferty (czy wraz z ofertą zostały złożone wszystkie wymagane dokumenty) poprawność dokumentów stanowiących składowe oferty oraz czy ofertowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego.
2. ocena ofert zgodnych z wymaganiami Zamawiającego na podstawie kryterium oceny ofert: cena 100% (1%=1pkt).

VII. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.;

Cena - waga 100%

Sposób obliczenia punktacji w kryterium ,,cena":

Cmin
Pc = ----------------- x 100
Cof

gdzie: Cmin - najniższa zaoferowana cena
Cof - cena oferty ocenianej
Pc - ilość punktów oferty ocenianej

Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę (sumę) przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów i spełni wszystkie wymagania.
a) Cena powinna być podana: cyfrowo i słownie w złotych polskich, -zgodnie z załączonym formularzem oferty, tj. cena netto, podatek VAT, cena brutto.
b) Cena winna być wyliczona z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
c) Stawka podatku VAT, jeśli występuje, musi być ustalona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
d) Cena oferty winna obejmować pełen zakres prac wynikający z Zaproszenia oraz wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżące po stronie Wykonawcy.
e) Ceny podane przez Wykonawcę ustalane są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają waloryzacji.
f) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
VIII. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.

IX. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana wykonawcom w formie elektronicznej oraz zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego

X. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę wybrano.

XI. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania.

XII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach;

Zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 .

XII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

W okresie trwania niniejszej procedury, tzn. od przekazania niniejszego zaproszenia do upływu terminu związania ofertą wykonawcom przysługuje w każdym czasie uprawnienie dotyczące poinformowania zamawiającego o niezgodnej czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, którą powinien wykonać . W takiej informacji wykonawca powinien podać który artykuł ustawy Pzp lub innego aktu prawnego został naruszony, w szczególności Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02). W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców.
Zamawiający proceduje w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący.
UWAGA
1. Niniejsze zaproszenie nie jest zobowiązaniem do złożenia zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- odstąpienia od realizacji zamówienia,
- zmiany terminu realizacji zamówienia bez konieczności podania przyczyny.
3. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku
z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Uwagi:
XIII. RODO. Klauzula informacyjna

Informacja w zakresie przetwarzania danych w związku z udzielaniem zamówień do 130 000 00
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
1. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Laskowcu przy ul. Mazurskiej 28, 07-401 Ostrołęka.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panem Robertem Iwanowskim za pośrednictwem poczty e-mail: odoiin@iwa.ostroleka.pl lub pod numerem telefonu: 602468665 .

3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł prowadzonym w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z Okręgowym Ośrodkiem Wychowawczym w Laskowcu.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.1 lit. b (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz wewnętrznych procedur obowiązujących u Administratora.

4. Okres przechowywania danych:
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.

5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz inne podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

6. Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku:
- na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
- na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- na podstawie art. 20 RODO o przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.
- na podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest interes publiczny lub prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.

7. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.

8. Informacja o wymogu podania danych:
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 130.000,00 zł.

9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.