dolnośląskie (Ziębice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2023-01-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Złotoryja Aleja Miła 4 59-500 Złotoryja powiat: złotoryjski 768788700, faks 768788716 gminazlotoryja@zlotoryja.con.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Złotoryja |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 768788700, faks 7687 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg na terenie Gminy Złotoryja Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 10 dróg na terenie gminy Złotoryja: 1) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 868/1, 323/2, 878, 877, obręb Lubiatów od km 1+000 do 2+ 441,10 Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, czyszczenie rowów oraz przepustów, wykonanie poboczy z kruszywa. 2) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 961, 682, 964, 767, 785/1, obręb Lubiatów, Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, czyszczenie rowów, wykonanie poboczy z kruszywa 3) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 552, 553, obręb Wilków Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa 4) Przebudowa drogi gminnej na dz. 737, obręb Wilków od km 0+000 do km 0+260. Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, 5) Przebudowa drogi na dz. nr 470, obręb Rokitnica Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, korytka betonowe, 6) Przebudowa drogi na dz. nr 476, 567/2, 508/1, obręb Rokitnica Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, odtworzenie rowów i wykonanie przepustów, 7) Przebudowa drogi na dz. nr 49, obręb Rzymówka. Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, korytka ściekowego, murka oporowego, 8) Przebudowa drogi na dz. nr 156, obręb Kopacz. Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, korytka owodniowego, 9) Przebudowa drogi na dz. nr 209, 210, 208, obręb Jerzmanice-Zdrój Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, nawierzchni z kostki betonowej, 10) Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na dz. nr 44/1, obręb Leszczyna Frezowanie nawierzchni, wzmocnienie podbudowy cementem, wykonanie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, czyszczenie rowów, wykonanie poboczy z kruszywa. Zamówienie obejmuje również: - obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - organizację ruchu na czas budowy. CPV: 45233120-6, 45100000-8,45111200-0,45233220-7 Dokument nr: 2023/BZP 00057768, RZK-II.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29bcc173-9be7-11ed-b4ea-f64d350121d2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 4. Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB. 11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 13. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gminazlotoryja@zlotoryja.com.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Złotoryja, z/s Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja b) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej ,,ustawa Pzp"; d) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy [1]; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2]; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; h) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO [3]) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RZK-II.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 10 dróg na terenie gminy Złotoryja: 1) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 868/1, 323/2, 878, 877, obręb Lubiatów od km 1+000 do 2+ 441,10 Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, czyszczenie rowów oraz przepustów, wykonanie poboczy z kruszywa. 2) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 961, 682, 964, 767, 785/1, obręb Lubiatów, Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, czyszczenie rowów, wykonanie poboczy z kruszywa 3) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 552, 553, obręb Wilków Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa 4) Przebudowa drogi gminnej na dz. 737, obręb Wilków od km 0+000 do km 0+260. Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, 5) Przebudowa drogi na dz. nr 470, obręb Rokitnica Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, korytka betonowe, 6) Przebudowa drogi na dz. nr 476, 567/2, 508/1, obręb Rokitnica Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, odtworzenie rowów i wykonanie przepustów, 7) Przebudowa drogi na dz. nr 49, obręb Rzymówka. Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, korytka ściekowego, murka oporowego, 8) Przebudowa drogi na dz. nr 156, obręb Kopacz. Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy z kruszywa, korytka owodniowego, 9) Przebudowa drogi na dz. nr 209, 210, 208, obręb Jerzmanice-Zdrój Zakres obejmuje korytowanie na całej szerokości, wykonanie: pełnej konstrukcji nowej podbudowy, nawierzchni z kostki betonowej, 10) Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na dz. nr 44/1, obręb Leszczyna Frezowanie nawierzchni, wzmocnienie podbudowy cementem, wykonanie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej, czyszczenie rowów, wykonanie poboczy z kruszywa. Zamówienie obejmuje również: - obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - organizację ruchu na czas budowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione według kryteriów określonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli: - wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 - każda robota, - w realizacji zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 5 letni staż zawodowy jaki kierownik robót. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane i zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, przy czym opisując robotę wykonawca powinien również zamieścić nazwę zadania, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - na załączniku nr 3 do SWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełniać łącznie wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 7, a każdy z nich musi nie podlegać z wykluczenia. Zobowiązani są oni do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający udzieli zaliczki w wysokości 5% wartości brutto umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione według kryteriów określonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024