Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń nowej placówki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń nowej placówki

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku
J.B., ul. Prez. I. Mościckiego 27
09-400 Płock
powiat: Płock
tel.: 0-24 365-92-29, tel. 24 365-92-28
arleta.krysztoforska@oowplock.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 0-24 365-92-29
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
pn. : ,,Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń nowej placówki
Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku.
zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn.: ,,Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń nowej placówki opiekuńczo - wychowawczej przy Ul. Prez. I. Mościckiego 6 w Płocku".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowej placówki opiekuńczo-wychowawczej przy Ul. Kalinowej 80 w Płocku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
-Część 1: DOSTAWA mebli kuchennych (zabudowa),
-Część 2: DOSTAWA mebli do jadalni
Wykaz mebli ilości, wymagane parametry oraz zdjęcia podglądowe, a także warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. o których mowa w ust 2.
4. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na dowolną ilość części o których mowa w ust 2.
5. DOSTAWA o której mowa w ust. 1 obejmuje transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli we wskazanym miejscu w pomieszczeniach Zamawiającego.
6. W ofercie należy podać koszt wykonania zadania z uwzględnieniem wszystkich kosztów o których mowa w ust 5.
7. Oferta powinna zawierać również opis proponowanego zestawu mebli (rodzaj materiału / marka/symbol/producent , itp.) (o ile posiada).
8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z ,,nazwy" lub na zdjęciu przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wskazane przez Zamawiającego parametry i zdjęcia poglądowe , które mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia określają wymagane minimalne oczekiwania co do jakości produktów, na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania ,,równoważności".
9. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku jego złej jakości, niezgodnej z przedstawioną ofertą.

Składanie ofert:
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) pisemnie (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego tj. Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku, Ul. Prez. I. Mościckiego 27, 09-400 Płock - w sekretariacie. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, która powinna być opisana: ,,Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń nowej placówki opiekuńczo - wychowawczej przy Ul. Prez. I. Mościckiego 6 w Płocku". Nie otwierać przed dniem 03 luty 2023r. do godz. 10:00."
2) elektronicznie, w formie skanu oferty podpisanej przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - na adres e-mail: arleta.krysztoforska@oowplock.pl z adnotacją w tytule ,,Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń nowej placówki opiekuńczo - wychowawczej przy Ul. Prez. I. Mościckiego 6 w Płocku". Nie otwierać przed dniem 03 luty 2023r. do godz. 10:00."
2. Termin złożenia oferty: do dnia 03 lutego 2023r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie 4 tygodni dnia podpisania umowy .
2. Miejsce odbioru zamówienia:
Placówka Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku, Ul. Prez. I. Mościckiego 6 w Płocku.

Wymagania:
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać dane jak w załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, do którego należy, w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę.
Zaleca się, aby przy wysyłaniu oferty Wykonawca ustawił w tytule żądanie potwierdzenia dostarczenia wiadomości.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

VI. OCENA OFERT
1. Kryterium oceny ofert - cena-100%
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. W przypadku, gdy oferta zawiera rażąco niską cenę, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
4. W przypadku gdy wartość zamówienia przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia lub dwóch Wykonawców złoży ofertę z taką samą ceną Zamawiający może przeprowadzić negocjacje.
5. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które spełnią wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Wykonawca jest związany z ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
2. Dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
3. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=YMu2uA4n . Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym drogą elektroniczną.
4. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert.

Uwagi:
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PZRETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Gmina - Miasto Płock - Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina - Miasto Płock - Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy z siedzibą w Płocku, ul. Prez. I. Mościckiego 27, tel. 24 365 92 29, e- mail: sekretariat@oowplock.pl , reprezentowana/-y przez dyrektora, zwany dalej ,,OOW w Płocku"
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@mopsplock.eu, tel. 24 364 02 76
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z rozpatrzeniem Pani/Pana oferty, w związku z ewentualnym zawarciem i wykonywaniem umowy na wykonanie zadania stanowiącego przedmiot zapytania ofertowego oraz ewentualnej kontroli uprawnionych organów.
3) Pani/Pana dane osobowe, administrator otrzymał bezpośrednio od Pani/ Pana lub Pani/Pana pracodawcy/ podmiotu, który Pani/ Pan reprezentuje. Pani/ Pana dane osobowe stanowią, w zależności od rodzaju współpracy - dane niezbędne do reprezentacji osoby prawnej, dane kontaktowe, dane zawarte w posiadanych przez Panią/ Pana dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie i są niezbędne do podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest:
a) w przypadku osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą podlegającą wpisowi do CEIDG (jednosobowa działalność gospodarcza /wspólnicy spółki cywilnej):
-art. 6 ust. 1 lit. b RODO - zawarcie i realizacja umowy,
-art. 6 ust. 1 lit. c RODO - obowiązek prawny ciążacy na administratorze wynikający z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, np. prawa podatkowego i rachunkowego w związku z rozliczeniem umowy,
-art. 6 ust. 1 lit. F RODO - prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest np.: weryfikacja oświadczeń złożonych przy zawieraniu umowy, zapewnienie kontaktu, zachowanie zasad poufności oraz bezpieczeństwa i higieny pracy oraz obsługi, a także dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami;
b) w przypadku osób fizycznych wskazanych w KRS (członków organu, prokurentów) lub pełnomocników reprezentujących kontrahenta:
-art. 6 ust. 1 lit. c RODO - obowiązek prawny ciążacy na administratorze wynikający z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, np. prawa podatkowego i rachunkowego w związku z rozliczeniem umowy,
-art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest np.: weryfikacja oświadczeń złożonych przy zawieraniu umowy, zapewnienie kontaktu, zachowanie zasad poufności oraz bezpieczeństwa i higieny pracy oraz obsługi, a także dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami;
c) w przypadku osób wskazanych do kontaktu lub realizacji umowy (członków personelu kontrahentów):
-art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest np.: weryfikacja oświadczeń złożonych przy zawieraniu umowy oraz potwierdzenie posiadanych kwalifikacji osób wskazanych do realizacji umowy, zapewnienie kontaktu, zachowanie zasad poufności oraz bezpieczeństwa i higieny pracy oraz obsługi, a także dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt 3.
7. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. dostawcom usług teleinformatycznych (hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych), dostawcom usług księgowych, prawnych i doradczych.
8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu przechowywane zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
11. Pani/Pana prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania kopii swoich danych,
b) prawo do sprostowania danych,
c) prawo usunięcia danych,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania,
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
12. Ma Pani/Pan prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.

Kontakt:
VIII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie spraw formalnych - Arleta Krysztoforska - tel. 24 365-92-28.
- w zakresie przedmiotu zamówienia - Katarzyna Chełkowska- tel. 24 365-92-29
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.