lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Głogów)
podkarpackie (Jedlicze)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa punktów świetlnych - oświetlenie drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Serock Rynek 21 05-140 Serock powiat: legionowski r.piekarzewski@serock.pl https://serock.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Serock |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa punktów świetlnych w m. Szadki - oświetlenie drogi gminnej Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego oraz wymiana sodowych opraw oświetleniowych na LED w miejscowości Szadki gm. Serock, na terenie działki nr ewid. 20 obr. 23 Szadki zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ENERGOBUDOWA 7 Projektowanie i Wykonawstwo Linii Elektro- energetycznych - Jakub Kamiński, Ul. Przylesie 7A/1, 05 - 110 Jabłonna , stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. 2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości całkowitej 365m - przewód AsXsn 2x25mm2, bezpieczniki napowietrzne, odgromniki; - montaż 8 szt. słupów żelbetowych typu ŻN-10; - montaż 1 szt. słupa żelbetowego typu E 10,5/4,4; - demontaż 6 szt. opraw sodowych OUSc o mocy 70W zamocowanych na słupach żelbetowych ŻN-10 z wysięgnikami rurowymi; - oczyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną 6 szt. wysięgników rurowych; - montaż 9 szt. wysięgników rurowych o wymiarach 1m x 1m; - montaż 15 szt. opraw LED o mocy max. 28,8W (moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty) - parametry oprawy wg wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej; - dostosowanie zabezpieczeń w szafie SON - montaż zabezpieczeń głównych oraz wyłączników nadprądowych; - wykonanie innych robót przewidzianych dokumentacją projektową; - miejsce zasilenia/przyłączenia budowanego oświetlenia: istniejący słup oświetleniowy wg rysunku nr 1 - plan zagospodarowania terenu. CPV: 45316110-9, 45311200-2,45316100-6,45231400-9,45316000-5,45316110-9,45314310-7 Dokument nr: 2023/BZP 00057981, PRI.271.2.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 12:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://serock.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, Ul. Rynek 21, 05-140 Serock; 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź e-mail: piotr.glen@wiknet.net.pl. 3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022r. poz. 1710 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki. Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://serock.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-15 11:30 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.4.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego oraz wymiana sodowych opraw oświetleniowych na LED w miejscowości Szadki gm. Serock, na terenie działki nr ewid. 20 obr. 23 Szadki zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ENERGOBUDOWA 7 Projektowanie i Wykonawstwo Linii Elektro- energetycznych - Jakub Kamiński, ul. Przylesie 7A/1, 05 - 110 Jabłonna , stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. 2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości całkowitej 365m - przewód AsXsn 2x25mm2, bezpieczniki napowietrzne, odgromniki; - montaż 8 szt. słupów żelbetowych typu ŻN-10; - montaż 1 szt. słupa żelbetowego typu E 10,5/4,4; - demontaż 6 szt. opraw sodowych OUSc o mocy 70W zamocowanych na słupach żelbetowych ŻN-10 z wysięgnikami rurowymi; - oczyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną 6 szt. wysięgników rurowych; - montaż 9 szt. wysięgników rurowych o wymiarach 1m x 1m; - montaż 15 szt. opraw LED o mocy max. 28,8W (moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty) - parametry oprawy wg wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej; - dostosowanie zabezpieczeń w szafie SON - montaż zabezpieczeń głównych oraz wyłączników nadprądowych; - wykonanie innych robót przewidzianych dokumentacją projektową; - miejsce zasilenia/przyłączenia budowanego oświetlenia: istniejący słup oświetleniowy wg rysunku nr 1 - plan zagospodarowania terenu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45314310-7 - Układanie kabli 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: a) doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda. b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw w zakresie opraw oświetleniowych z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy n/w dokumentów: a) aktualnego certyfikatu akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzającego wykonanie oferowanych opraw oświetleniowych zgodnie z normami zharmonizowanymi z Dyrektywą PVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067 np. certyfikat ENEC lub równoważny. b) aktualnego certyfikatu akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzającego wiarygodność podawanych przez producenta parametrów funkcjonalnych deklarowanych w momencie wprowadzania wyroby do obrotu, takich jak: napięcie zasilania, klasa ochronności elektrycznej, pobierana moc, skuteczność świetlna, temperatura barwowa, strumień świetlny np. certyfikat ENEC+ lub równoważny; c) karty technicznej (katalogowej) oferowanych opraw oświetleniowych (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcę), c) deklaracji zgodności CE, d) obliczeń fotometrycznych proponowanych opraw. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2024