dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Koło)
pomorskie (Gdańsk)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług kominiarskich oraz czyszczenia przewodów kominowych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Kaliski Plac Świętego Józefa 5 62-800 Kalisz powiat: Kalisz tel. 062 501 42 56, tel. (62) 501-42-53, fax (62) 757-26-22 nieruchomosci@powiat.kalisz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 062 501 42 56, |
Termin składania ofert: | 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie usług kominiarskich oraz czyszczenia przewodów kominowych w obiektach Powiatu Kaliskiego oraz Skarbu Państwa, w podziale na następujące zadania Zadanie nr 1 Dla budynków: a) Budynek dworca kolejowego wraz z częścią mieszkalną. Rok budowy 1911, powierzchnia zabudowy: 408 m 2 , powierzchnia użytkowa: 428,10 m 2 , kubatura budynku: 1854 m 3 położony na działce 194/5, Zbiersk - Cukrownia 54, załącznik nr 3, b) budynek mieszkalny podpiwniczony z 4 lokalami mieszkalnymi o powierzchni 407.49 m 2 przy Ul. Ludowej 4, dz. nr 1824, Opatówek, załącznik nr 4, c) budynek administracyjno - gospodarczy jednokondygnacyjny o powierzchni 558,82 m 2 , przy Ul. Ludowej 4, dz. nr 1824, Opatówek, załącznik nr 5, d) budynek mieszkalny jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym, przy Ul. Ludowej 4A dz. nr 1824, Opatówek. Powierzchnia zabudowy: 162,0 m 2 , powierzchnia użytkowa: 130,55 m 2 , kubatura budynku: 764 m 2 , załącznik nr 6, e) budynek dworca kolejowego z częścią mieszkalną oraz nieużytkowaną częścią gospodarczą, dz. nr 374, Turek, załącznik nr 7, f) budynek mieszkalny trzykondygnacyjny, podpiwniczony z dwoma lokalami mieszkalnymi, Ul. Leśna 1, Lisków, dz. nr 188/7, załącznik nr 8, g) budynek mieszkalny trzykondygnacyjny, podpiwniczony z dwoma lokalami mieszkalnymi, Ul. Leśna 1, Lisków, dz. nr 188/8, załącznik nr 9. Zadanie nr 2 Dla budynków: a) budynek mieszkalny o pow. użytkowej 107,70 m 2 , jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, na działce nr 139/1, 139/2, obręb Przystajnia Wieś, gmina Brzeziny, dwa kominy, b) budynek mieszkalny o pow. użytkowej 177,51 m 2 , trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony, na działce nr 152/2 obręb Kakawa Nowa, gmina Godziesze Wielkie, dwa kominy, c) budynek mieszkalny o pow. zabudowy 230,81 m 2 , jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, poddasze nieużytkowe, położony na działce nr 536/2, obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, jeden komin, d) budynek mieszkalny o pow. zabudowy 224,35 m 2 , dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, położony na działce nr 736, obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, trzy kominy, e) budynek mieszkalny o pow. zabudowy 143,76 m 2 , dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, położony na działce nr 781/2, 780/2, 781/4, obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, jeden komin, f) budynek mieszkalny o pow. zabudowy 101,75 m 2 , jednokondygnacyjny, podpiwniczony, położony na działce nr 15, obręb Przystajnia Wieś, gmina Brzeziny, dwa kominy, g) budynek mieszkalny o pow. użytkowej 61,90 m 2 , jednokondygnacyjny, podpiwniczony, położony na działce nr 134/2, obręb Przystajnia Wieś, jeden komin, h) budynek mieszkalny o pow. zabudowy 128,90 m 2 , dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, położony na działce nr 722, obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzezin, dwa kominy, i) budynek mieszkalny o pow. 60,44 m 2 , jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony położony na działce nr 12 obręb Świerczyna, gmina Brzeziny, jeden komin. 2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres robót: 1) Usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych z następującą częstotliwością: a) czyszczenie przewodów dymowych i sprawdzenie zainstalowanych czujników czadu - 4 razy w roku wg następującego harmonogramu: - I kwartał 20 - 24 luty 2023 r. - II kwartał 19 - 23 czerwiec 2023 r. - III kwartał 25 - 29 wrzesień 2023 r. - IV 11 - 15 grudnia 2023 r. b) czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi - 2 razy w roku wg następującego harmonogramu: - II kwartał 19 - 23 czerwca 2023 r. - IV kwartał 11 -15 grudnia 2023 r. c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku wg następującego harmonogramu: 25 -29 września 2023 r. 2) W ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca w szczególności: a) wybiera sadze z kanałów, b) wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych c) sprawdza, czy nie nastąpiły: - zatkania przewodów kominowych, - uszkodzenie przewodów kominowych, - niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub kontrolnych. 3) Zakres usług określonych w pkt 1 i 2 obejmuje sporządzanie protokołów z wykonanych usług kominiarskich dla przewodów kominowych: spalinowych, wentylacyjnych i dymowych (podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz lokatora potwierdzającego wykonanie czyszczenia lub osoba odpowiedzialna za administrowany budynek, oraz sporządzanie opinii i zaleceń na podstawie przeprowadzonych kontroli i badań. 4) Roboty dodatkowe - niezbędne prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego a) udrażnianie kanału kominowego lub wentylacyjnego, b) wymiana, montaż kratki wentylacyjnej, c) wymiana, montaż drzwiczek wyczystnych. d) inne, ujawnione w trakcie kontroli. 5) Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy w 2023 roku prace wymienione w pkt 4, pisemnym zleceniem. 3. Czyszczenie przewodów kominowych (dymowych i wentylacyjnych) powinny być wykonane zgodnie z art.62. ust. 1 pkt. 1) lit. c oraz pkt. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz według zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. nr 109 poz. 719 ze zm.), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie obsługi kominiarskiej w budynkach administrowanych zarządzanych przez Starostwo Powiatowe w Kaliszu. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 1) Usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych z następującą częstotliwością: d) czyszczenie przewodów dymowych i sprawdzenie zainstalowanych czujników czadu - 4 razy w roku wg następującego harmonogramu: - I kwartał 20 - 24 luty 2023 r. - II kwartał 19 - 23 czerwiec 2023 r. - III kwartał 25 - 29 wrzesień 2023 r. - IV 11 - 15 grudnia 2023 r. e) czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi - 2 razy w roku wg następującego harmonogramu: - II kwartał 19 - 23 czerwca 2023 r. - IV kwartał 11 -15 grudnia 2023 r. f) czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku wg następującego harmonogramu: III kwartał 25 -29 września 2023 r. 2) W ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca w szczególności: d) wybiera sadze z kanałów, e) wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych f) sprawdza, czy nie nastąpiły: - zatkania przewodów kominowych, - uszkodzenie przewodów kominowych, - niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub kontrolnych. 3) Zakres usług określonych w pkt 1 i 2 obejmuje sporządzanie protokołów z wykonanych usług kominiarskich dla przewodów kominowych: spalinowych, wentylacyjnych i dymowych (podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz lokatora potwierdzającego wykonanie czyszczenia lub osoba odpowiedzialna za administrowany budynek, oraz sporządzanie opinii i zaleceń na podstawie przeprowadzonych kontroli i badań. 4) Roboty dodatkowe - niezbędne prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego e) udrażnianie kanału kominowego lub wentylacyjnego, f) wymiana, montaż kratki wentylacyjnej, g) wymiana, montaż drzwiczek wyczystnych. h) inne, ujawnione w trakcie kontroli. 5) Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy w 2023 roku prace wymienione w pkt 4, pisemnym zleceniem. § 2. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami. 2) Przekazania protokołu z wykonanych czynności i faktury kwartalnej. 3) Zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom oraz osobom trzecim podczas wykonywania robót. 4) Poniesienia odpowiedzialności cywilnej z tyt. szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 5) Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą, w zakresie w jakim będzie wymagała realizacja przedmiotu umowy. Dokument nr: GM.272.7.2023 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem: ,,Oferta na usługi kominiarskie na obiektach budowlanych Powiatu Kaliskiego oraz Skarbu Państwa" w Starostwie Powiatowym w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, kancelaria pok. Nr 8 (parter), w terminie do dnia 30 stycznia 2023 r. do godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: Strony ustalają następujące terminy: a) rozpoczęcie wykonywania usługi nastąpi w dniu podpisania umowy. b) zakończenie wykonania usługi nastąpi do dnia 31 grudnia 2023 roku. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r. Wymagania: 4. Rozliczenie następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wynagrodzenie płatne będzie za każdy kwartał wykonanej usługi w wysokości określonej w umowie. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 5. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. 2. Odebranie usług następować sukcesywnie według wykonanych czynności. § 4. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy strony ustalają do kwoty brutto 1) za I kwartał ...............zł (słownie: ....) 2) za II kwartał .............. zł (słownie: ....) 3) za III kwartał ............. zł (słownie: ....) 4) za IV kwartał ............. zł (słownie: ....) 2. Rozliczenie następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej za dany kwartał. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wynagrodzenie płatne będzie za każdy kwartał wykonanej usługi na podstawie protokołów z wykonanych czynności za wykonane usługi. 4. Wynagrodzenie jest płatne na rachunek bankowy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni (słownie: czternaście) dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę o ile spełnione będą pozostałe warunki określone w niniejszym paragrafie, metodą podzielonej płatności (split payment). 5. Wszystkie płatności wymienione w umowie, a wskazane jako kwota ,,netto" zostaną powiększone o należny podatek VAT, jeżeli obowiązujące przepisy nie będą przewidywały zwolnienia. W przypadku wskazania jakiejkolwiek kwoty bez określenia ,,netto" lub ,,brutto" - do tej kwoty należy doliczyć obowiązujący w dniu płatności podatek od towarów i usług. 6. Dla potrzeb wystawienia faktur VAT, ustala się dane identyfikacyjne w następujący sposób: Powiat Kaliski z siedzibą w Kaliszu przy Placu Świętego Józefa 5, NIP: 618-185-99-00, REGON: 250854636, Skarb Państwa Plac Św. Józefa 5, NIP: 618-185-99-00, REGON: 250854636, 7. Za datę dokonania płatności uważa się datę wydania bankowi polecenia wypłaty środków pieniężnych na rachunek bankowy Wykonawcy. § 5. 1. W okresie obowiązywania umowy, po jej rozwiązaniu lub po jej wygaśnięciu, Wykonawca jest i będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego, na zasadach uregulowanych w Kodeksie cywilnym, za wszelkie szkody oraz roszczenia osób trzecich w przypadku, gdy będą one wynikać z wad przedmiotu umowy lub nie dołożenia należytej staranności przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 2. Odpowiedzialnością Wykonawcy objęte są, szkody poniesione przez Zamawiającego, spowodowane zawinionym niewykonaniem albo nienależytym w tym nieterminowym, wykonaniem zobowiązań przez Wykonawcę lub jego współpracowników, pracowników, podwykonawców, chyba że nastąpiły z winy Zamawiającego. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, w przypadku: a) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20 % wartości wynagrodzenia brutto umowy, b) opóźnienia w oddaniu usługi (którym jest data bezusterkowego protokołu odbioru końcowego) - w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia, c) opóźnienia w usunięciu wszelkich wad, nieprawidłowości stwierdzonych przy ostatecznym odbiorze - w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad bądź należyte wykonanie usługi, d) naruszenia któregokolwiek postanowienia niniejszej umowy - w wysokości 2% wynagrodzenia brutto zł. 4. Kary umowne określone powyżej stają się wymagalne w terminie siedmiu dni od wskazania przyczyny ich naliczenia i wezwania do zapłaty i wraz z upływem tego terminu mogą być potrącone z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża niniejszym zgodę i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego - w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto. 7. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strony mogą dochodzić odszkodowania przewyższającego kary umowne, na zasadach ogólnych. 8. Wykonawca odpowiada, od chwili protokolarnego przejęcia terenu, za szkody wynikłe na tym terenie, na zasadach ogólnych. 9. Jeżeli wbrew zobowiązaniu, wynikającemu z ust. 2 niniejszego paragrafu, Zamawiający poniesie odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń cywilnoprawnych bądź poniesie szkodę z tytułu poniesienia odpowiedzialności określonej w przepisach prawa budowlanego, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego wszelkie szkody jakie poniósł Zamawiający wraz ze świadczeniami ubocznymi i poniesionymi kosztami, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia szkody chyba, że Wykonawca wyznaczy w tym zakresie inny termin na wyrównanie szkody. 10. Strony nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu nienależytego lub niewykonania przedmiotu umowy, jeżeli nienależyte lub niewykonanie umowy jest następstwem działania lub zaniechania wynikłego ze zdarzenia siły wyższej. 11. Przez ,,siłę wyższą" - strony zgodnie rozumieją - zdarzenie nadzwyczajne , zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia. 12. Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy wymaga pisemnej zgody obu stron pod rygorem nieważności. § 6. 1. Strony postanawiają, że jeżeli jakiekolwiek postanowienia umowy okazałyby się nieważne lub bezskuteczne, nie będzie to miało wpływu na pozostałe postanowienia umowy. 2. Zastrzeżenie zawarte w ust. 1 nie ma zastosowania, gdy z okoliczności będzie wynikało, 3. 4. 5. 6. iż bez postanowień dotkniętych nieważnością lub bezskutecznością umowa ta nie zostałaby zawarta. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, strony będą zobowiązane zawrzeć aneks do umowy, w którym sformułują postanowienia zastępcze, których cel gospodarczy będzie równoważny lub zbliżony do celu postanowienia nieważnego lub bezskutecznego. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, strony będą zobowiązane zawrzeć nową umowę, w której sformułują postanowienia zastępcze, których cel gospodarczy będzie równoważny lub zbliżony do celu postanowienia nieważnego lub bezskutecznego. W przypadku zmiany regulacji prawnych znajdujących obligatoryjne zastosowanie do umowy, strony zmodyfikują jej postanowienia poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Tytuły kolejnych paragrafów umowy zamieszczone zostały w umowie wyłącznie dla celów porządkowych, a ich treść nie rzutuje w jakikolwiek sposób na całokształt jej postanowień. § 7. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. O ile niniejsza Umowa wyraźnie nie stanowi inaczej, wszelkie zawiadomienia dotyczące niniejszej umowy oraz inna korespondencja z nią związana będą miały formę pisemną i będą uznane za skutecznie doręczone pod warunkiem zachowania formy pisemnej i dostarczenia osobiście lub przez firmę kurierską, w godzinach urzędowania, bądź też listem poleconym z opłaconą z góry przesyłką i za pisemnym potwierdzeniem odbioru do odpowiedniej Strony na podany adresy wskazane w nagłówku umowy. W okresie trwania umowy, po jej wygaśnięciu, rozwiązaniu lub wypowiedzeniu, a przed dokonaniem całkowitego skwitowania umowy, Strony są obowiązane informować się nawzajem w formie e-mailowej o każdej zmianie adresu, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej. Do momentu zawiadomienia o zmianie adresu, pisma wysyłane na dotychczasowy adres będą uznane za właściwie doręczone. W przypadku niejasności co do treści umowy, jej przedmiotu i obowiązków stron, należy je precyzować w oparciu o załączniki. Sprawy sporne mogące wystąpić na tle wykonywania umowy strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądu właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego. W sprawach nieuregulowanych w umowie stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm.) Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca, a trzy Zamawiający. V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Cena ofertowa podana w ,,Formularzu oferty" powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z zapytania ofertowego jak również w nim nieujęte, a niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2. Podatek od towarów i usług (VAT) należy doliczyć do końcowej wartości robót netto, a następnie wartość brutto wpisać do ,,Formularza oferty" w ust. 1. 3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). 4. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy nie będą podlegały zmianie. 5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawca będą prowadzone w złotych polskich (PLN). 6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, winien poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostaw lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku. VI. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Kryterium cena - 100 % VII. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć: 1) formularz oferty, sporządzony według załącznika nr 1, 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 2 3) oryginał lub kopię aktualnego wypisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) kserokopia uprawnień Mistrza Kominiarskiego. VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każde z zadań. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (np. na jedno z zadań). 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z wymaganiami zapytania ofertowego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków/zapisów niniejszego zaproszenia w trakcie trwania terminu składania ofert oraz po wyborze oferty. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, oraz po wyborze oferty. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, o przyjęciu oferty decydować będzie data i godzina faktycznego wpływu oferty. Otwarcie i ocena ofert zostanie dokonana po terminie ich składania. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty/ dokumentów. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana Wykonawcy faksem, pocztą lub e-mailem. X. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ POROZUMIEWANIA SIĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ: nieruchomosci@powiat.kalisz.pl. Kontakt: XI. OSOBY DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Adam Janicki - tel. 062 501 42 56, e-mail: nieruchomosci@powiat.kalisz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024