dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Płock)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa dwóch podwójnych kancelarii |
Data zamieszczenia: | 2023-01-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NADLEŚNICTWO PRZASNYSZ ul. Zawodzie 4 06-300 Przasnysz powiat: przasnyski przasnysz@olsztyn.lasy.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/720140 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przasnysz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa dwóch podwójnych kancelarii dla leśnictwa Grudusk i Dzierzgowo oraz Lipa i Przejmy Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie podwójnej kancelarii dla leśnictwa Grudusk i Dzierzgowo wraz z niezbędną infrastrukturą, przyłączem elektrycznym, wodociągowym oraz zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe. Budowa dwóch budynków o funkcji samodzielnej podwójnej kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu. W budynku będą znajdowały się pomieszczenia biurowe, techniczne, socjalne i sanitarne. Konstrukcja - ściany murowane z izolacją z wełny mineralnej. Zaprojektowano instalacje: elektryczna, fotowoltaiczna, instalacja wod-kan, grzewcza, wentylacji mechanicznej. Zaprojektowano utwardzenia na działce - ciągi piesze, miejsca postojowe, miejsce składowania odpadów oraz elementy opaski budynku. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie podwójnej kancelarii dla leśnictwa Lipa i Przejmy wraz z niezbędną infrastrukturą, przyłączem elektrycznym, wodociągowym oraz zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe. Budowa dwóch budynków o funkcji samodzielnej podwójnej kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu. W budynku będą znajdowały się pomieszczenia biurowe, techniczne, socjalne i sanitarne. Konstrukcja - ściany murowane z izolacją z wełny mineralnej. Zaprojektowano instalacje: elektryczna, fotowoltaiczna, instalacja wod-kan, grzewcza, wentylacji mechanicznej. Zaprojektowano utwardzenia na działce - ciągi piesze, miejsca postojowe, miejsce składowania odpadów oraz elementy opaski budynku. CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45262300-4, 45262311-4, 45262310-7, 45410000-4, 45260000-7, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00058028, SA.270.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) a) komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość, b) w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą innych form komunikacji, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej, tj. przasnysz@olsztyn.lasy.gov.pl, c) dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę tylko za pośrednictwem dedykowanej platformy platformazakupowa.pl jako załączniki za pomocą przycisku Wyślij wiadomość. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty składane lub przesyłane muszą zostać opatrzone podpisem elektronicznym: kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Przasnysz, Ul. Zawodzie 4, 06-300 Przasnysz. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Jarosława Rudawskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem jaroslaw.rudawski@formica.com.pl lub telefonicznie pod numerem 668027917. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/720140 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 09:00 Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024