Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane - dostawa i montaż dźwigu osobowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane - dostawa i montaż dźwigu osobowego

Data zamieszczenia: 2023-01-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dictador Europe Sp. z o.o
Fabryczna 15
40-611 Katowice
powiat: Katowice
608 594 797
adam@proco.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143677
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 608 594 797
Termin składania ofert: 2023-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane - dostawa i montaż dźwigu osobowego
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.03.02.00-24-02FC/20 - Safe Storage - usługa depozytu inwestycyjnego z zabezpieczeniem kryptograficznym

Część 1
Roboty budowalne - dostawa i montaż dźwigu osobowego

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego związanego z wykonaniem inwestycji pod nazwą: ,,Safe Storage - usługa depozytu inwestycyjnego z zabezpieczeniem kryptograficznym" w firmie ,,DICTADOR EUROPE" Sp. z o. o.
Roboty budowlane obejmują:
1. Wykonanie prac ogólnobudowlanych w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia dźwigu osobowego w oparciu o przekazane projekty wykonawcze i techniczne
2. Wykonanie niezbędnych do prowadzenia ww. prac dodatkowych projektów wykonawczych i/lub warsztatowych oraz przedstawienie ich do akceptacji głównego projektanta przed rozpoczęciem prowadzenia prac w celu weryfikacji i koordynacji międzybranżowej
5. Wszystkie inne prace i roboty towarzyszące w tym zorganizowanie zaplecza socjalno- magazynowego, wymaganego sprzętu itp.
6. Wykonanie pomiarów i odbiorów powykonawczych wymaganych prawem oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Wskazane w dokumentacji parametry funkcjonalne/chemiczne/techniczne są parametrami minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego. Jeśli w jakiejkolwiek części dokumentacji (związanej z niniejszym postępowaniem ofertowym) występują nazwy handlowe lub wskazana jest technologia zastrzeżona dla konkretnego producenta - Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne lub lepsze pod warunkiem akceptacji ww. rozwiązań przez głównego projektanta (żaden konkretny dostawca materiałów/technologii nie jest faworyzowany).
Adres inwestycji:
ul. Podleska, 43-190 Mikołów, gmina Mikołów woj. śląskie ; działki nr : 2374/110, 2375/110, 2376/110, 2379/110, 2380/110, 2377/110 i 2378/110 (obejmujące obszar działki nr 1244/110 przed podziałem).
Podstawowe dane dotyczące miejsca realizacji:
Teren inwestycji zlokalizowany jest w Mikołowie w Dzielnicy Gniotek, przy ulicy Podleskiej. W zakresie inwestycji wykonane są roboty żelbetowe części podziemnej. Teren jest ogrodzony(ogrodzenie tymczasowe) doprowadzone jest tymczasowe zasilanie placu budowy 25 kW. Teren o zróżnicowanym ukształtowaniu (rzędne wysokości wahają się od 319,02m n.p.m. w części północnej działki do 328,60m n.p.m. w części południowej).
Wjazd na teren opracowania realizowany jest poprzez projektowany zjazd w części północnej z ulicy Podleskiej wykonana jest tymczasowa droga dojazdowa z płyt drogowych. W zakresie inwestycji teren przeznaczony pod inwestycję obejmuje działki nr 2379/110, 2380/110, 2376/110, 2375/110, 2374/110. Granice terenu
opracowania zostały oznaczone w części rysunkowej projektu zagospodarowania terenu literami A-R.
Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę (decyzja nr RDPB-145/2022 z dnia 22.02.2022r. wydana przez Starostę Mikołowskiego). Zakres pozwolenia uwzględnia prace zaplanowane w ramach zamówienia.
Wykonawca zrealizuje ww. prace zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem Budowlanym, projektem technicznym, dokumentacją techniczną i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności prawem budowlanym, przepisami bhp oraz przeciwpożarowym. Wykonawca będzie utrzymywał ład i porządek na terenie robót, a po zakończeniu robót usunie wszelkie zbędne materiały, urządzenia i odpady oraz pozostawi cały teren robót czysty, uporządkowany i nadający się do podjęcia realizacji kolejnych etapów budowy.
Zamówienie zostanie uznane za zrealizowane w momencie, gdy Wykonawca wykona prace zgodnie z ich specyfikacją. Całość tych czynności zostanie potwierdzona protokołem odbioru końcowego, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 150 dni od dnia zawarcia umowy i przekazania placu budowy Zamawiającemu. Wykonawca może zadeklarować krótszy czas realizacji Zamówienia w formularzu ofertowym. Opóźnienie w zrealizowaniu Zamówienia lub odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy skutkować będzie nałożeniem kar umownych określonych w Umowie.
Planowany termin zawarcia umowy z Wykonawcą: marzec 2023 r.
Wykluczenia z udziału w postępowaniu
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty nie spełniające warunków udziału w postępowaniu.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są również podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający uzna, że nie zachodzą przesłanki do wykluczenia Oferenta z udziału w postępowaniu, jeżeli Oferent złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz złoży oświadczenie, że nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Oferty złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu z udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
Sposób przygotowania oferty
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania. Złożenie większej liczby ofert
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Oferenta.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. Jeżeli osoba
działa na podstawie upoważnienia, do oferty należy dołączyć kopię tego upoważnienia.
W przypadku wątpliwości co do treści zapytania ofertowego Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie wątpliwych kwestii, jak również doprecyzowanie użytych sformułowań. Pytania/wnioski o wyjaśnienia można przesyłać drogą mailową na adres: adam@proco.pl lub za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Pytania/wnioski o wyjaśnienia należy przesyłać nie później niż 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Pytania/wnioski o wyjaśnienia przesłane po wyznaczonym terminie pozostaną bez odpowiedzi.

CPV: 42416100-6, 45000000-7

Dokument nr: 2023-27094-143677

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-24
Oferty należy składać na jeden z niżej wymienionych sposobów:
a) W formie papierowej (osobiście, kurierem, pocztą) w Siedzibie Zamawiającego pod adresem:- ,,DICTADOR EUROPE" Sp. z o.o., UL. Fabryczna 15, 40-611 Katowice.
b) drogą mailową na adres: adam@proco.pl
c) za pośrednictwem serwisu Baza Konkurencyjności, stosując się do ,,Instrukcji oferenta w BK2021".

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
mikołowski
Gmina
Mikołów
Miejscowość
Mikołów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmiany nie prowadzące do zmiany charakteru umowy, o ile zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć ,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna, że Oferent posiada doświadczenie w realizacji podobnych usług, jeżeli przedstawi zestawienie (zgodne z załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego) przynajmniej 3 realizacji związanych z pracami w zakresie dostawy i montażu urządzeń dźwigowych o podobnych lub wyższych parametrach niż te określone w załączniku projektowym, w ramach których zrealizowano roboty odpowiadające specyfice Zamówienia dla każdego z budynków o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 i wartości nie mniej niż 150 000 PLN netto za każdą z 3 realizacji.
Dodatkowo Oferent przedstawi referencje od podmiotów, na rzecz których realizował dostawy/usługi wymienione przez Oferenta w zestawieniu, o którym mowa powyżej, potwierdzające, że dostawy/usługi te zostały wykonane prawidłowo.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku według formuły: ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie zestawienia oraz referencji, o których mowa powyżej.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na prawidłową realizację zamówienia, w szczególności nie zostało wobec niego wszczęte postępowanie upadłościowe, likwidacyjne lub restrukturyzacyjne (zgodne z załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego).
W przypadku, gdy Oferent opiera spełnienie któregoś z warunków udziału w postępowaniu na współpracy z podwykonawcą, winien to zaznaczyć w treści składanych oświadczeń oraz dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie podwykonawcy do współpracy z Oferentem w realizacji zamówienia, z którego to zobowiązania będzie wynikać, że podwykonawca oddaje do dyspozycji Oferenta na potrzeby realizacji zamówienia swoją wiedzę i doświadczenie oraz zasoby kadrowe lub techniczne.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta musi zawierać:
a) formularz ofertowy wraz z załącznikami i kosztorysem
b) upoważnienie do podpisania oferty w imieniu Oferenta (jeśli dotyczy).
Oferta musi zawierać kalkulację ceny zgodnie z poniższymi wymogami:
a) cena ma charakter ryczałtowy, obejmuje całość wynagrodzenia Wykonawcy
b) należy wskazać cenę netto i brutto zamówienia,
c) cenę należy podać w złotych polskich.
Oferta musi zawierać odniesienie do wszystkich kryteriów oceny ofert i warunków udziału w
postępowaniu.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie, że dysponuje zapleczem technicznym, w szczególności urządzeniami i sprzętem, niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia do nadzorowania prowadzonych prac i podejmą się funkcji kierownika robót.
Sposób i termin składania ofert
1. Oferty należy składać w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu.
2. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Dodatkowe warunki
1. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferent składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
3. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych ani wariantowych.
4. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia przez Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy z Wykonawcą.
5. Wybrany Oferent zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy telefonicznie lub mailowo.
6. Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna polisy nie może być niższa od wynagrodzenia netto Wykonawcy wynikającego z umowy z Zamawiającym.
7. W przypadku nieprzystąpienia do zawarcia umowy przez Oferenta, który złożył najkorzystniejszą Ofertę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy z Oferentem, którego oferta uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów, bez przeprowadzania ponownego postępowania ofertowego.
8. Zamawiający zastrzega, że:
o ma prawo nie dokonać wyboru żadnej ze złożonych ofert;
o ma prawo unieważnić postępowanie ofertowe w dowolnym terminie bez podania przyczyny lub uprzedniego poinformowania Oferentów; przy czym z powyższych tytułów nie przysługują Oferentowi w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-25
Data ostatniej zmiany
2023-01-25 16:15:42

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 40% (maks.40 punktów)
Kryterium zostanie obliczone według następującego wzoru: (Cena najniższej oferty/ Cena badanej oferty) x 40 pkt = liczba punktów za kryterium cena.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia - 50% (maks. 50 punktów)
Kryterium zostanie obliczone według następującego wzoru: najkrótszy zaoferowany czas (liczba dni) wykonania zamówienia / czas (liczba dni) wykonania zamówienia w ofercie badanej x 50 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin płatności - 10% (maks. 10 punktów)
Liczba punktów w kryterium ,,termin płatności" = (termin płatności w dniach w ofercie badanej / najdłuższy zaoferowany termin płatności liczony w dniach / ) x 10 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marek Szołdrowski
tel.:
e-mail: marek@dictador.com
Adam Korandy
tel.: 608 594 797
e-mail: adam@proco.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.