śląskie (Lubliniec)
łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa rawers do nowopowstałej ocynkowni |
Data zamieszczenia: | 2023-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dumat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Katowicka 72 41-400 Mysłowice powiat: Mysłowice 518393377 projekty@dumat.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144012 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mysłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 518393377 |
Termin składania ofert: | 2023-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA 30 sztuk trawers do nowopowstałej ocynkowni Dumat Sp. z o.o. w Mysłowicach. Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.02-00-2832/21 - Wdrożenie innowacyjnej technologii topnikowania w zautomatyzowanej cynkowni wyposażonej w enkapsulowaną trawialnię. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 trawers. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk trawers do nowopowstałej ocynkowni Dumat Sp. z o.o. w Mysłowicach. Oczekiwane parametry: o udźwig nominalny min. 4,5 t, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, o rozstaw min. 7m , zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, o pokrycie powłoką antykorozyjną zgodnie z dokumentacją techniczną, o trawersy będą pracować w linii cynkowania zanurzeniowego Oferent zapewni transport urządzeń do Zamawiającego, ubezpieczenie transportu, rozładunek w miejscu docelowym powinny znaleźć się w ofercie. Wniosek o udostępnienie dokumentacji technicznej należy złożyć poprzez email wysłany na adres projekty@dumat.pl Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 44317000-5 Dokument nr: 2023-22725-144012, 1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Mysłowice Gmina Mysłowice Miejscowość Mysłowice Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem/Wykonawcą. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, zostanie zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach: ? zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, mających miejsce po dniu zawarcia umowy, a przed jej wykonaniem przez Wykonawcę - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (adekwatnemu do zmiany stawek podatku od towarów i usług) zwiększeniu bądź zmniejszeniu, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy; ? konieczności zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym jej realizację w pierwotnych terminach - w takim przypadku termin (terminy) realizacji umowy zostanie adekwatnie dostosowany do faktycznego terminu jej zawarcia; ? gdy ze strony IP pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę - w takim przypadku postanowienia umowy zostaną adekwatnie dostosowane do wytycznych ze strony IP, ? konieczności dokonania istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji umowy, niespowodowanej działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy - w takim przypadku postanowienia umowy zostaną adekwatnie dostosowane do nowych okoliczności; ? konieczności zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie było możliwe jej wykonanie w pierwotnym terminie - w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie adekwatnie dostosowany do przebiegu realizacji zamówienia; ? konieczności ograniczenia zakresu przedmiotu umowy spowodowanej nienależytym wykonywaniem umowy przez Wykonawcę bądź przyczynami niezależnymi od Wykonawcy - w takim przypadku przedmiot umowy zostanie ograniczony, a wynagrodzenie Wykonawcy adekwatnie zmniejszone, ? dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania Istotną zmianą postanowień zawartej umowy nie jest w szczególności: ? zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); ? zmiana nazw (firm) stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej), zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-25 Data ostatniej zmiany 2023-01-25 20:59:26 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cx=(Cmin/Cxa x 100) gdzie: Cx - punkty przyznane za kryterium cena netto Cmin - najniższa cena netto spośród analizowanych ofert Cxa - cena netto analizowanej oferty Wartość uzyskanych punktów (P) ofert określona zostanie wg wzoru: P=Cx Kontakt: Osoby do kontaktu Adam Operchalski tel.: 518393377 e-mail: projekty@dumat.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024