dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Bełchatów)
zachodniopomorskie (Wałcz)
małopolskie (Kraków)
małopolskie (Łapsze Niżne)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup oraz dostawa stołów oraz krzeseł gastronomicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o ul. Towarowa 23 43-100 Tychy powiat: Tychy 323250496 barbara.helizanowicz@nat.pl https://nat.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,98c6f20bcabac76afbdbfb15560ba16c.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 323250496 |
Termin składania ofert: | 2023-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przetarg na zakup oraz dostawę stołów oraz krzeseł gastronomicznych do Obiektów Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o. [DZ/1300/2/23] Produkty Produkt Ilość Jednostka miary 1. Krzesło restauracyjne tapicerowane oparcie i siedzisko 320 szt. 2. Krzesło restauracyjne tapicerowane siedzisko, nietapicerowane oparcie 280 szt. 3. Stoły restauracyjne 142 szt. Dokument nr: Z159/4/1 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://nat.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,98c6f20bcabac76afbdbfb15560ba16c.html Data rozpoczęcia: 2023-01-26 13:00:00 Data zakończenia: 2023-02-28 12:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2023-02-22 15:00:00 Wymagania: Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu): 1. Tabela ofertowania 2. Wyciąg z rejestru sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej 3. Oświadczenie o niezaleganiu z daninami publicznoprawnymi wraz z dokumentami 4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami skarbowymi 5. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne 6. Oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej Oferenta wraz z dokumentami 7. Rachunki zysków i strat za III kw 2022 8. Deklaracja CIT lub PIT za III kw 2022 9. Inny dokument potwierdzający sytuację ekonomiczną i finansową oferenta 10. Dowód wniesienia wadium 11. Parafowany wzór umowy na realizację zadania 12. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w dokumentacji przetargowej 13. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 14. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do kwoty 300.000,00 zł wraz dowodem opłaty składki 15. Termin płatności: 30 dni 16. Brak możliwości przedpłaty 17. Koszt transportu: po stronie Dostawcy Dodatkowe warunki formalne: Ocena wg kryterium: 60% cena 30% ocena estetyczna, użytkowa i funkcjonalna (w tym sztaplowalność) 10% gwarancja (0 pkt - 24 miesiące, 5 pkt - 36 miesięcy, 10 pkt - 60 miesięcy) Do oceny wymagane jest przedstawienie: karty produktu: laminat HPL, eco-skóra karty produktu materiału blatu stołu wymiarów i parametrów postumentu stołu wg specyfikacji asortymentowej konstrukcji ramy krzesła (np. skręcane, czopowane) wymiarów opisanych w informacjach eksploatacyjnych specyfikacji asortymentowej ciężaru stołu ciężaru krzesła Uwagi: Kryteria oceny oferty: 1. Cena - 60% 2. Jakość produktu - 30% 3. Gwarancja - 10% Dodatkowe pytania do oferty: ------ Brak pozycji ------ Uwaga: Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Helizanowicz, Barbara tel: 323250496 e-mail: barbara.helizanowicz@nat.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024