łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Marcinowice)
małopolskie (Miechów)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa instalacji chłodniczych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wójcik Spółka Jawna Aleja Lipowa 53 05-252 Karpin powiat: wołomiński 606 262 816, 799 110 262 przetargi@wojcikdomowespecjaly.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144031 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Karpin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606 262 816, 799 110 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA instalacji chłodniczych Powstaje w kontekście projektu RPMA.03.03.00-14-I735/21 - Wdrożenie nowej technologii produkcji na potrzeby wprowadzenia na rynek innowacji produktowej obejmującej grupę ciast przeznaczonych do odroczonego wypieku Część 1 DOSTAWA instalacji chłodniczych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis DOSTAWA instalacji chłodniczych Okres gwarancji wg oferty, nie mniej niż 36 miesięcy CPV: 42513290-4 Dokument nr: 2023-32779-144031, 01/01/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-06 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat wołomiński Gmina Dąbrówka Miejscowość Trojany Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza udzielenie wyłonionemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia, o ile te zamówienia będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę dotyczącą przedmiotu lub umówionego harmonogramu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji, b) w przypadku braku prawomocnego zgłoszenia wykonania robót budowlanych wynikłych z działania Zamawiającego lub osób trzecich (o ile takie zgłoszenie okaże się niezbędne), c) w zakresie zmiany terminu wykonania usługi oraz terminu płatności, o ile te zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wynikły z działania siły wyższej - po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy, d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e) aktualizacji rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, po uprzednim wyrażeniu zgody Stron umowy, f) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, h) poprawy jakości lub innych parametrów przedmiotu umowy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron, i) innych przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 2. Zamawiający ma prawo zlecić Wykonawcy zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym maksymalna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekraczać 50% ceny ofertowej. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia, potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru. Typ Wiedza i doświadczenie Opis W zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby w okresie 36 miesięcy przed wszczęciem postępowania, Oferent wykonał minimum 2 zlecenia / zamówienia podobnego typu, tj. obejmujące dostawę instalacji chłodniczych na rzecz odbiorcy ostatecznego działającego na rynku przemysłu spożywczego, minimum o wartości netto 250 000 (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) złotych każda. Za spełnienie kryterium uznaje się wykonanie prac bezpośrednio na rzecz w/w odbiorcy bądź pośrednio - poprzez podwykonawstwo na rzecz generalnego wykonawcy inwestycji. Typ Potencjał techniczny Opis W zakresie potencjału technicznego wymaga się, aby Oferent dysponował sprzętem umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymaga się, aby Oferent dysponował zespołem pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających odpowiednie (w tym wymagane innymi przepisami) kwalifikacje. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis W przypadku, gdyby Oferent oczekiwał zaliczki na poczet realizacji Zamówienia wraz z zawarciem umowy, wymaga się, aby Oferent: a) znajdował się w dobrej kondycji ekonomicznej bądź b) wniósł zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy. Dobra kondycja finansowo-ekonomiczna Oferenta oznacza, iż Oferent spełnia łącznie następujące warunki: a. Suma przychodów z działalności operacyjnej w ciągu ostatnich zamkniętych i zatwierdzonych 3 lat obrotowych wynosi minimum 2 000 000 PLN, w tym w jednym z lat z w/w okresu - minimum 1 000 000 PLN; b. Minimum w jednym roku z ostatnich zamkniętych i zatwierdzonych 3 lat obrotowych podmiot osiągnął zysk netto; c. W przypadku spółki akcyjnej, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz spółki komandytowo-akcyjnej, wysokość niepokrytych strat nie przewyższa 25 % wysokości kapitału zarejestrowanego, w tym w ciągu ostatnich 12 zakończonych miesięcy kalendarzowych - 10% wysokości kapitału zarejestrowanego; d. W przypadku spółki jawnej, spółki komandytowej, spółki partnerskiej oraz spółki cywilnej, wysokość niepokrytych strat nie przewyższa 25 % wysokości jej kapitału według ksiąg spółki w całym okresie działalności, w tym w tym w ciągu ostatnich 12 zakończonych miesięcy kalendarzowych - 10%. Zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy może być wniesione w jednej z form: a. Gwarancji bankowej; b. Gwarancji ubezpieczeniowej; c. Poręczenie osoby fizycznej wraz z wekslem i deklaracją wekslową; i musi opiewać minimum na kwotę udzielonych zaliczek / przedpłat. Kryteria są weryfikowane wg oświadczenia Oferenta zawartego w ofercie i załączonych dokumentów. Zamawiający ma prawo przed podpisaniem umowy, wypłatą zaliczki bądź przedpłaty żądać dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta sporządzona w języku polskim wg wzoru z Załącznika nr 2 lub na własnym formularzu, o ile zawierać on będzie wszystkie informacje i oświadczenia niezbędne do oceny ofert wraz z załącznikami, zawierająca między innymi opis dostarczanego rozwiązania (który można dostarczyć również w formie ulotki bądź załącznika do oferty) i wykaz cech, korzyści i parametrów pozwalający na stwierdzenie zgodności przedmiotu oferty z wymaganiami Zamawiającego oraz zawierająca informacje niezbędne dla oceny oferty; 2. Wykaz zrealizowanych zleceń; 3. Załączniki dotyczące spełnienia aspektów środowiskowych dla przedmiotu oferty (jeśli dotyczy); 4. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie do przedłożenia oferty (jeśli dotyczy); 5. W przypadku przedłożenia oferty przez podmiot posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - potwierdzenie wpisu do odpowiedniego rejestru / ewidencji lub zezwolenia potwierdzającego fakt prowadzenia działalności gospodarczej, przy czym w przypadku dokumentu sporządzonego w innym języku niż polski - wraz z tłumaczeniem na język polski. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Udział w postępowaniu mogą brać podmioty, które nie są powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Wykluczenia: 1) Z postępowania wyklucza się Wykonawcę: a. w stosunku, do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono; b. który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych - jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; d. który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia finansowanego lub współfinansowanego ze środków publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania - jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; e. który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2) W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 1) poz. e powyżej, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-26 Data ostatniej zmiany 2023-01-26 18:30:33 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena ofertowa netto: [najniższa cena (netto) w ofertach] / [ cena (netto) w badanej ofercie ] * 85 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Okres gwarancji: [ Okres gwarancji (w miesiącach) w badanej ofercie ] / [ Najdłuższy okres gwarancji (w miesiącach) w ofertach ] * 8 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Parametry serwisu: a) Koszt roboczogodziny serwisu dla napraw nieobjętych gwarancją [ Najniższa stawka roboczogodziny pracy serwisanta we wszystkich ofertach ] / [ Stawka roboczogodziny pracy serwisanta w badanej ofercie ] * 2 punkty Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Parametry serwisu: b) Marża serwisu dla napraw nieobjętych gwarancją Liczba punktów = - 2 * zadeklarowana stawka ryczałtowa marży + 1. Czy kryterium cenowe NIE Opis 4. Aspekty środowiskowe: - Potwierdzone bardziej korzystne cechy rozwiązania pod kątem wpływu na środowisko naturalne niż aktualnie powszechnie stosowane rozwiązania dostępne na rynku: 1 punkt; - Potwierdzony pozytywny wpływ dostarczanego rozwiązania na środowisko: 1 punkt. Punkty sumują się. Czy kryterium cenowe NIE Opis 5. Warunki płatności: [ 50% - oczekiwana wartość zaliczki na realizację zamówienia ] / 50% * 1 punkt Kontakt: Osoby do kontaktu Adam Panasik tel.: 606 262 816 e-mail: przetargi@wojcikdomowespecjaly.pl Kamil Mielcarz tel.: 799 110 262 e-mail: przetargi@wojcikdomowespecjaly.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024