Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa sieci wodociągowej oraz przebudowy sieci - trzy zadania

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa sieci wodociągowej oraz przebudowy sieci - trzy zadania

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: SEWIK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w Zakopanem
ul. Kasprowicza 35c
34-500 Zakopane
powiat: tatrzański
Tel.: +48 182025614, Faks: +48 182025621
przetargi@sewik.com.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/sewik/proceedings
Województwo: małopolskie
Miasto: Zakopane
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.: +48 182025614,
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Przebudowa sieci wodociągowej do budynków w obrębie pasa drogowego Ul. Chałubińskiego, budowa sieci wodociągowej w pasie drogowym ul Jagiellońska oraz przebudowy sieci Ul. Zwierzyniecka - trzy zadania

Numer referencyjny: 1S/Chałubińskiego/2023
II.1.2)Główny kod CPV
45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zadań inwestycyjnych:

I. Zadanie I - Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Chałubińskiego w Zakopanem.

II. Zadanie II - Budowa sieci wodociągowej w ulicy Jagiellońska w Zakopanem.

III. Zadanie II - Budowa sieci kanalizacyjnej w ulicy Zwierzyniecka w Zakopanem

Wykonawca biorący udział niniejszym postępowaniu może złożyć ofertę na jedno, dwa lub na trzy zadania.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja wymieniona w pkt. 3.3 SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie I - Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Chałubińskiego w Zakopanem.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45000000 Roboty budowlane
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL21 Małopolskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Województwo Małopolskie, Powiat Tatrzański, Gmina Miasto Zakopane,

II.2.4)Opis zamówienia:

Zadanie I - Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Chałubińskiego o ogólnej długości 932,24 mb w tym;

- ? 110 mm PE - 715,06 m

- ? 90 mm PE - 2,67 m

- ? 63 mm PE - 20,56 m

- ? 50 mm PE - 23,37 m

- ? 40 mm PE - 77,56 m

- ? 32 mm PE - 93,02 m

Zadanie II - Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Jagiellońska o ogólnej długości 161,81 mb w tym:

- ? 200 mm żeliwo - 132,48 m

- ? 250 mm żeliwo - 3,23 m

- ? 80 mm żeliwo - 9,9 m

- ? 63 mm PE - 16,2 m

Zadanie III - Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej w ulicy Zwierzyniecka o ogólnej długości 265,47 mb, w tym:

- ? 315 mm PVC - 193,45 m

- ? 200 mm PVC - 43,86 m

- ? 160 mm PVC - 28,16 m

oraz sieci wodociągowej w ogólnej długości 151,39, w tym:

- ? 32 mm PE - 28,39 m

- ? 40 mm PE - 43,57 m

- ? 90 mm PE - 79,43 m

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

6.1. Inwestycja do realizacji w 2023 roku.

6.2. Termin rozpoczęcia prac: 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy.

CPV: 45231300, 45000000

Dokument nr: 056416-2023, 1S/Chałubińskiego/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 15/02/2023
Czas lokalny: 10:15
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sewik

Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert tj.: 15 lutego 2023r. od godz. 10:15, nie później jednak niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sewik

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sewik/proceedings

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 15/02/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Województwo Małopolskie, Powiat Tatrzański, Gmina Miasto Zakopane,

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 31/03/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/01/2023
)Wymagane wadia i gwarancje:

10.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert

w następujących wysokościach:

- dla Zadania I w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),

- dla Zadania II w wysokości 2700, 00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100),

- dla Zadania III w wysokości 5300, 00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100),

10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu,

b) gwarancjach bankowych,

c) gwarancjach ubezpieczeniowych.

10.3 Wadium w formie pieniężnej wnosi się na konto Zamawiającego:

BNP Paribas Bank Polska S.A. O/Zakopane nr rachunku: 33 1600 1042 0002 0141 8065 6150.

10.3.1 Wadium zostanie uznane za wpłacone, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego

w terminie składania ofert, tj. 15 lutego 2023 roku do godz.: 10:00. Przelew winien posiadać opis którego zadania wadium dotyczy. Do oferty winien być załączony dowód wpłaty wadium przelewem na konto Zamawiającego .

Kontakt:
SEWIK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 736-000-69-71, numer KRS: 0000090155, REGON: 490003792,
ul. Kasprowicza 35c
Zakopane
Kod NUTS: PL21 Małopolskie
34-500
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Dworska
E-mail: przetargi@sewik.com.pl
Tel.: +48 182025614
Faks: +48 182025621

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.