małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
pomorskie (Malbork)
dolnośląskie (Wrocław)
opolskie (Opole)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości i porządku |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Golina Nowa 1 62-590 Golina powiat: koniński 63 241 80 95 golina@golina.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/720627 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Golina |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 63 241 80 95 |
Termin składania ofert: | 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2023 Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ I - dotyczy utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golina, utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, pielęgnacja kwiatów i gazonów, przycinanie drzew i krzewów, wycinka samosiewów oraz porządkowanie działek stanowiących własność Gminy Golina: 1) Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Golina - 47 szt. 2) Sprzątanie przystanków autobusowych na terenie gminy Golina - 72 przystanki 3) Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta na powierzchni 62 428,29 m2 4) Jesienne grabienie liści z trawników i ze skupin krzewów na powierzchni 62 428,29 m2 (wykaz terenów zielonych stanowi załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia) 5) Pielęgnacja krzewów, zasadzeń na działkach w mieście Golina ( Plac Kazimierza Wielkiego, Ul. Strażacka, Ul. Gen. Sikorskiego dz. 1845/9 , plac przy Ul. Olimpijskiej dz.1775) 6) Pielęgnacja kwiatów na terenie miasta Golina (m. in. Plac Kazimierza Wielkiego) 7) Pielęgnacja kwiatów w gazonach na terenie miasta Golina (m. in. Plac Kazimierza Wielkiego, ul. Strażacka, Ul. Nowa, Ul. Mickiewicza) 15 szt. dużych i 6 szt. Małych 8) Pielęgnacja drzew na terenie miasta Golina - w ilości 120 szt. (ul. 22 Lipca 1807 - 16 szt., Ul. Poprzeczna - 5szt., Ul. Kościelna - 45 szt., Ul. Chrobrego - 21 szt. Ul. Kilińskiego - 24 szt., Ul. Strażacka 3 szt., ul. Nowa - 3 szt., Ul. Łąkowa - 3 szt.) oraz 25 szt. klonów (Plac Kazimierza Wielkiego) 9) Pielęgnacja drzew oraz wycinka wypyszczy, samosiejek i krzaków na terenie gminy Golina - w ilości 250 szt. 10) Utrzymanie porządku na terenie targowisk gminnych w Golinie 11) Koszenie obustronne poboczy dróg gminnych na terenie gminy Golina na długości ok. 65 km o szerokości wynikającej z charakteru pobocza (wykaz dróg gminnych stanowi załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia) 12) Utrzymanie porządku na działkach należących do Gminy Golina na powierzchni ok. 1 500 m2 Szczegółowy opis oraz zakres prac dla Części I znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. CZĘŚĆ II - dotyczyczy utrzymania czystości i porządku na drogach gminnych, ulicach, chodnikach i ścieżek rowerowych: 1) Utrzymanie czystości na drogach gminnych i ulicach na terenie gminy Golina na długości 123,545 km (wykaz dróg stanowi załącznik nr 3 i 4 do opisu przedmiotu zamówienia) 2) Czyszczenie nawierzchni ulic i dróg gminnych trwale utwardzonych na terenie gminy Golina na długości 64,692 km (wykaz dróg i ulic stanowi załącznik nr 3 i 4 do opisu przedmiotu zamówienia) 3) Utrzymanie w czystości nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych na powierzchni, miejsc postojowych na terenie gminy Golina na powierzchni 28 622 m2 (wykaz nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych stanowi załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia) 4) Interwencyjne oczyszczanie ulic, dróg, placów przed i po uroczystościach oraz imprezach masowych wg wskazań Zamawiającego 5) Czyszczenie studni burzowych na drogach na terenie Gminy Golina w ilości 500 szt. - zadanie wykonywane jednokrotnie w trakcie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis oraz zakres prac dla Części II znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. CPV: 77310000-6, 77211400-6,77211500-7,90500000-2, 90610000-6, 90500000-2,90600000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00062197, Zp.271.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/golina 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zapośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/golina 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/golina i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert). 2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: inwestycje@golina.pl (nie dotyczy składania ofert). 3. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący. b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 7. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/golina dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". 9. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego określono w pkt XI i XV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Burmistrz Goliny, mający swoją siedzibę w Urzędzie Miejskim w Golinie, Ul. Nowa 1, 62-590 Golina, www.golina.pl, golina@golina.pl, tel. (63) 241 80 95; 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: abi@osdidk.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.1.2023 na "Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2023" 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/720627 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/golina Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024