Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
654z dziś
6769z ostatnich 7 dni
25276z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu budowlanego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu budowlanego

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel. 62 598 52 00, tel. (62) 59-85-204, tel. (62) 59-85-209, tel. (62) 59-85-209
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 62 598 52 00, t
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie projektu budowlanego na przebudowę Ul. Górnośląskiej w Kaliszu na odcinku od Rogatki do Ul. J. Dąbrowskiego.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Zakres prac projektowych nr 1: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej rozszczelnienie istniejących nawierzchni chodnika/stanowisk postojowych w rejonie skrzyżowania z Ul. J. Dąbrowskiego (plac postojowy TAXI przy Ul. Górnośląskiej), poprzez zastosowanie nawierzchni półprzepuszczalnych oraz wprowadzenie zieleni wraz z montażem elementów malej architektury ( stojaki na rowery, kosze na śmieci, ławki).
1.2. Zakres prac projektowych nr 2: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej rozszczelnienie istniejących nawierzchni chodnika i wydzielenie stanowisk postojowych wzdłuż Ul. Górnośląskiej od skrzyżowania z Ul. J. Dąbrowskiego do Rogatki, po stronie cmentarza, poprzez zastosowanie nawierzchni półprzepuszczalnych oraz wprowadzenie zieleni wraz z montażem elementów malej architektury (stojaki na rowery, kosze na śmieci, ławki).
2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
2.1. dane wyjściowe do projektowania, które należy przedstawić zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,
2.2. rozpoznanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów oraz wytycznych w zakresie rozszczelnienia nawierzchni stanowisk postojowych,
2.3. projekt budowlany branży drogowej,
2.4. projekty budowlane usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,
2.5. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
2.6. informację do planu BIOZ,
2.7. uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miasta Kalisza (jeżeli będzie wymagane),
2.8. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje, umożliwiające realizację inwestycji pod względem formalnym i technicznym, w tym uzgodnienie projektu w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków,
2.9. uzyskanie lub aktualizację wszystkich pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych (jeżeli będzie wymagane),
2.10. inwentaryzację istniejącego oznakowania oraz projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym, określającym geometrię skrzyżowań, który wymaga na etapie opracowywania akceptacji ZDM w Kaliszu,
2.11. inwentaryzację istniejącej zieleni oraz projekt zagospodarowania zielenią terenu objętego inwestycją, który należy uzgodnić w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kalisza,
2.12. kolorową planszę zbiorczą uzbrojenia podziemnego,
2.13. wykonanie badań określających warunki gruntowo-wodne,
2.14. przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej),

Dokument nr: ZP.271.10.12.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.02.2023r. o godz. 14:10.

Składanie ofert:
19. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
,,Oferta na opracowanie projektu budowlanego na przebudowę Ul. Górnośląskiej w Kaliszu na odcinku od Rogatki do Ul. J. Dąbrowskiego".
20. Oferty należy składać do dnia 07.02.2023r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego Ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 31.07.2023r.

Wymagania:
2.15. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej),
2.16. opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym - format plików: PDF oraz edytowalnym - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
2.17. przygotowanie niezbędnych wniosków i udział w przygotowaniu załączników celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
2.18. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
2/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów,
3/ w przypadku zaproponowania w ofercie przetargowej na wykonanie robót budowlanych lub na etapie realizacji zadania, materiałów lub urządzeń ,,równoważnych", tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej - Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wydania na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń.
4. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
5. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałania w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji,
6/ udzielania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.
6. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
11. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
12. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy Prawo Budowlane,
2/ wymogami ustawy o drogach publicznych,
3/ rozporządzeniem w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg publicznych,
4/ obowiązującymi normami,
5/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
6/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego,
7/ ,,Standardami dla projektantów, wykonawców i zarządców infrastruktury dla pieszych".
14. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
15. Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 31.07.2023r.
16. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego opracowania projektowego na budowę, przebudowę drogi o długości min. 100 mb.,
2/ dysponują potencjałem osobowym tj.:
- projektantem branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, w stopniu uprawniającym do sporządzenia dokumentacji projektowej objętej zamówieniem.
17. Termin związania ofertą określa się na 40 dni.
21. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 16.1/ oraz dowody potwierdzające wykonanie zamówień wymienionych w załączniku z należytą starannością.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 16.2/.
22. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zaproszenia, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

Uwagi:
18. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
24. Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie
nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
25. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Justyna Strzyż - tel. (62) 59-85-204
2/ Donata Gadzinowska - tel. (62) 59-85-209
3/ Małgorzata Maciołek - tel. (62) 59-85-209

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.