Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie I etapu robót budowlanych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie I etapu robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Góra
Adama Mickiewicza 1
56-200 Góra
powiat: górowski
pomieszcz@gora.com.pl
https://gora.ezamawiajacy.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Góra
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie I etapu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,,Odbudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Ligota,,
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie I etapu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,,Odbudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Ligota,,.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych dotyczących odbudowy spalonej świetlicy w Ligocie. Zniszczeniu uległy dach, konstrukcja drewniana dachu wraz ze stropem nad parterem we frontowej części budynku. Zawaleniu uległ murowany komin zlokalizowany przy południowej, szczytowej ścianie
Powierzchnia użytkowa budynku: 159,34 m2
W ramach zakresu przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie robót do osiągnięcia stanu surowego zamkniętego, tj.
- roboty porządkowe
- rozbiórka urządzeń
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- rozbiórka obróbek blacharskich i rynien i pozostałości pokrycia papowego,
- rozbiórka poszycia z desek,
- rozbiórka więźby dachowej i konstrukcji stropów,
- rozbiórka ścian parteru,
- roboty rozbiórkowe - pozostałe,
- roboty ziemne pod ławy fundamentowe,
- ławy i mury fundamentowe,
- roboty murowe: m.in. ułożenie nadproży, wieniec okalający, zbrojenie, ściany z pustaków ceramicznych ok. 35,213 m2, ścianki działowe z pustaków ceramicznych ok. 47,914 m2
- nowy strop nad parterem sali nr 1 - belki stropowe szer do 160 mm- ok. 62,200 m
- nowa więźba dachowa nad salą nr 1,
- odtworzenie więźby dachowej nad salą nr 2,
- nowe pokrycia dachowe nad salą nr 1,
- nowe pokrycia dachowe nad salą nr 2,
- stropodach nad parterem,
- stolarka okienna i drzwiowa,
- roboty blacharskie (rynny, rury spustowe, opierzenia),
- wentylacja
z wyłączeniem następującego zakresu robót ( wyłączenie nie dotyczy zakupu materiałów, niezbędnych do wykonania poniżej wymienionych robót. Obowiązek ich zakupu leży po stronie Wykonawcy wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu):
- ołacenie połaci dachowych łatami 40x60 mm o rozstawie ponad 28 cm,
- izolacja pozioma z 1-warstwy folii paroprzepuszczalnej Sd > 0,03 m,
- pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę
- montaż systemowych taśm perforowanych na kalenicę,
- pokrycie kalenicy gąsiorami ceramicznymi,
- krycie dachów papą termozgrzewalną na podłożu drewnianym,
- krycie dachów papą termozgrzewalną na podłożu betonowym,
- rynny dachowe półokrągłe fi 15 cm z blachy cynkowej 0,60 mm rozbiórkowej,
- rury spustowe okrągłe z blachy tytan-cynkowej 0,6 mm o 15 cm,
- różne obróbki z blachy tytan-cynkowej 0,60 mm szer ponad 25 cm,
- obróbki blachą tytan-cynkową wywiewek w dachach krytych papą lub dachówką [szt],
- obrobienie blachą tytan-cynkową wentylatorów dachowych nad salą nr 2 [szt],
- wycięcie otworu dla przewodów wentylacyjnych w stropodachu części zaplecza,
- wywietrzak dachowy z podstawą dachową,
- przewód wentylacyjny + zawór wywiewny zamontowany na wlocie do kanału, wlot kanału L=1,80 m, zakończyć kratką wlotową fi 250 mmm,
- dostawa i montaż w stropodachu o konstrukcji drewnianej wentylatorów z podstawą tłumiącą.
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wspomaganiem wentylatorami elektrycznymi.
Wyłączony ze stanu surowego zamkniętego zakres robót wskazany powyżej wykona wprowadzony na mocy porozumienia Wykonawca wprowadzony przez Zamawiającego.
Dokładny opis zawarto w załączniku do SWZ- plik o nazwie zakres robót do wykonania przez Wykonawcę którego na mocy porozumienia wprowadzi Zamawiający.
Wykonawca winien jednak w ramach przedmiotu zamówienia uwzględnić konieczność zakupu materiałów budowlanych, niezbędnych do wykonania robót przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę wprowadzonego na mocy porozumienia.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.

CPV: 45000000-7, 45223500-1,45320000-6,45321000-3,45262522-6,45111300-1,45210000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00062453, BZP.271.01.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gora.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gora.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja pomiędzy wykonawcami i zamawiającym odbywa się odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja
Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm. ), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Góry mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze, Ul. Adama Mickiewicza 1, 56-200 Góra
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem: tel. 65 544 36 00, adres e-mail: inspektor.odo@gora.com.pl
ni/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego BZP.271.01.2023
Wykonanie I etapu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
,, Odbudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Ligota,,
prowadzonym w trybie podstawowym
biorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm. ), dalej ,,ustawa Pzp"; w szczególności art. 18 ust. 6, art. 19, art. 74 z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu nie zachodzą przesłanki uprawniające zamawiającego do skorzystania z legitymacji zawartej w art. 18 ust. 5,
ni/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia rozliczenia finansowego zadania inwestycyjnego, będącego przedmiotem umowy, tj. do upływu okresu trwałości projektu.
owiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
siada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): e przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gora.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 12:00
Miejsce składania ofert: https://gora.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Wymagania:
1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 5500, 00 złotych ( pięć tysięcy pięćset złotych ).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))
4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem
PKO BP S.A. 45102052260000620204970226
z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania).
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
UWAGI DODATKOWE, niezbędne do zastosowania przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej:
- Zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn.. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem - jednym z uczestników konsorcjum , działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.
DODATKOWO, podążając za tezą zawartą w wyroku sygnatury akt.: KIO 2486/20 wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz wystawione na okres obowiązywania równy terminowi związania ofertą winno umożliwiać zgłoszenie roszczeń do 14 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą,,
Sugeruje się zatem dwa alternatywne rozwiązania:
- wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być ważne 14 dni dłużej niżeli wskazany w postępowaniu termin związania ofertą
lub w przypadku, w którym wadium jest wystawione na okres obowiązywania równy terminowi związania ofertą w treści wadium należy zawrzeć następujące postanowienie:
,, Zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w terminie 14 dni po upływie
terminu jej/ jego ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą ,,
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.01.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie I etapu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
,, Odbudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Ligota,,.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych dotyczących odbudowy spalonej świetlicy w Ligocie. Zniszczeniu uległy dach, konstrukcja drewniana dachu wraz ze stropem nad parterem we frontowej części budynku. Zawaleniu uległ murowany komin zlokalizowany przy południowej, szczytowej ścianie
Powierzchnia użytkowa budynku: 159,34 m2
W ramach zakresu przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie robót do osiągnięcia stanu surowego zamkniętego, tj.
- roboty porządkowe
- rozbiórka urządzeń
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- rozbiórka obróbek blacharskich i rynien i pozostałości pokrycia papowego,
- rozbiórka poszycia z desek,
- rozbiórka więźby dachowej i konstrukcji stropów,
- rozbiórka ścian parteru,
- roboty rozbiórkowe - pozostałe,
-roboty ziemne pod ławy fundamentowe,
- ławy i mury fundamentowe,
- roboty murowe: m.in. ułożenie nadproży, wieniec okalający, zbrojenie, ściany z pustaków ceramicznych ok. 35,213 m2, ścianki działowe z pustaków ceramicznych ok. 47,914 m2
- nowy strop nad parterem sali nr 1 - belki stropowe szer do 160 mm- ok. 62,200 m
- nowa więźba dachowa nad salą nr 1,
- odtworzenie więźby dachowej nad salą nr 2,
- nowe pokrycia dachowe nad salą nr 1,
- nowe pokrycia dachowe nad salą nr 2,
- stropodach nad parterem,
- stolarka okienna i drzwiowa,
- roboty blacharskie (rynny, rury spustowe, opierzenia),
- wentylacja
z wyłączeniem następującego zakresu robót ( wyłączenie nie dotyczy zakupu materiałów, niezbędnych do wykonania poniżej wymienionych robót. Obowiązek ich zakupu leży po stronie Wykonawcy wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu):
- ołacenie połaci dachowych łatami 40x60 mm o rozstawie ponad 28 cm,
- izolacja pozioma z 1-warstwy folii paroprzepuszczalnej Sd > 0,03 m,
- pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę
- montaż systemowych taśm perforowanych na kalenicę,
- pokrycie kalenicy gąsiorami ceramicznymi,
- krycie dachów papą termozgrzewalną na podłożu drewnianym,
- krycie dachów papą termozgrzewalną na podłożu betonowym,
- rynny dachowe półokrągłe fi 15 cm z blachy cynkowej 0,60 mm rozbiórkowej,
- rury spustowe okrągłe z blachy tytan-cynkowej 0,6 mm o 15 cm,
- różne obróbki z blachy tytan-cynkowej 0,60 mm szer ponad 25 cm,
- obróbki blachą tytan-cynkową wywiewek w dachach krytych papą lub dachówką [szt],
- obrobienie blachą tytan-cynkową wentylatorów dachowych nad salą nr 2 [szt],
- wycięcie otworu dla przewodów wentylacyjnych w stropodachu części zaplecza,
- wywietrzak dachowy z podstawą dachową,
- przewód wentylacyjny + zawór wywiewny zamontowany na wlocie do kanału, wlot kanału L=1,80 m, zakończyć kratką wlotową fi 250 mmm,
- dostawa i montaż w stropodachu o konstrukcji drewnianej wentylatorów z podstawą tłumiącą.
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wspomaganiem wentylatorami elektrycznymi.
Wyłączony ze stanu surowego zamkniętego zakres robót wskazany powyżej wykona wprowadzony na mocy porozumienia Wykonawca wprowadzony przez Zamawiającego.
Dokładny opis zawarto w załączniku do SWZ- plik o nazwie zakres robót do wykonania przez Wykonawcę którego na mocy porozumienia wprowadzi Zamawiający.
Wykonawca winien jednak w ramach przedmiotu zamówienia uwzględnić konieczność zakupu materiałów budowlanych, niezbędnych do wykonania robót przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę wprowadzonego na mocy porozumienia.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262522-6 - Roboty murarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty udowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - określa warunek w następujący sposób:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty przynajmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie budynku.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek zdolności technicznej i zawodowej spełniają wspólnie, mając na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na
dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Art. 116 ust. 2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.3. Zgodnie z Art. 118 ustawy Pzp ,, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Art. 118 ust. 2 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Art. 118 ust. 3- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Art. 118 ust. 4 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Art. 118 ust. 3 , potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie, podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
At. 119 - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
Art. 122 - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Art. 123- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4,5 i 7 / składa Wykonawca/ Wykonawcy występujący wspólnie oraz podmiot udostępniający zasoby, zastrzeżeniem, iż Wykonawca udostępniający zasoby nie składa oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie dotyczącym art. 108 ust. 1 pkt 5/.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik do SWZ).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. ( Dz. U. z 2020 r. , poz. 2415 ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7.1 Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą ( wypełniony formularz ofertowy wraz z tabelą elementów rozliczeniowych, której wzór stanowi załącznik do SWZ).
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik SWZ).
1.1. Art. 125 ust. 4 W przypadku wspólnego składania oferty oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców. Potwierdzają one brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.2) Art. 125 ust. 5 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
2)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, jeżeli dotyczy;
3)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
Art. 117 ust. 3 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
Wymóg ten dotyczy Wykonawcy, wykonawców występujących wspólnie oraz podmiotu udostępniającego zasoby / jeżeli nie Wykonawca nie wskazał odpowiednio w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp adresu bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych, w której są one dostępne i Zamawiający może je pobrać samodzielnie/
5)pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS CEIDG lub innego właściwego rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 5500, 00 złotych ( pięć tysięcy pięćset złotych ).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))
4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem
PKO BP S.A. 45102052260000620204970226
z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania).
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
UWAGI DODATKOWE, niezbędne do zastosowania przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej:
- Zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn.. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem - jednym z uczestników konsorcjum , działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.
DODATKOWO, podążając za tezą zawartą w wyroku sygnatury akt.: KIO 2486/20 wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz wystawione na okres obowiązywania równy terminowi związania ofertą winno umożliwiać zgłoszenie roszczeń do 14 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą,,
Sugeruje się zatem dwa alternatywne rozwiązania:
- wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być ważne 14 dni dłużej niżeli wskazany w postępowaniu termin związania ofertą
lub w przypadku, w którym wadium jest wystawione na okres obowiązywania równy terminowi związania ofertą w treści wadium należy zawrzeć następujące postanowienie:
,, Zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w terminie 14 dni po upływie
terminu jej/ jego ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą ,,
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
Art. 58 ust. 1 - ( ...) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
Art. 117 ust. 3 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wykonawcy przysługuje uprawnienie do ubiegania się o wyznaczenie przez Zamawiającego nowego terminu zakończenia wykonania prac budowlanych w wypadku:
a)przerwania robót budowlanych przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej, lub w wyniku wykonalnego orzeczenia sądu, które to decyzje zostały wydane nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b)wystąpienia zdarzenia zewnętrznego nie dającego się przewidzieć, na które strony umowy nie mają wpływu i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań umownych, w szczególności: klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem siły przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą stron umowy oraz osób, za które strony ponoszą odpowiedzialność (w tym podwykonawcy), takie jak wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne,
c)odkrycia na Terenie Budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym,
d)wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy,
e)zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,
f)opóźnień w rozpoczęciu i wykonaniu robót budowlanych, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, np. konieczność wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających terminową realizację zadania,
g) innych okoliczności, które nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Termin zostanie wydłużony jedynie o czas trwania przeszkody.
2.Wykonawcy przysługuje uprawnienie do ubiegania się o wyznaczenie przez Zamawiającego nowych terminów wykonania prac budowlanych w sytuacji powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących podstawę tego uprawnienia nie później, niż do terminu zakończenia przedmiotu umowy wynikającego z § 5 ust. 1 b).
3.Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót wprowadzić zmiany do dokumentacji projektowej, jakie okażą się konieczne, a także przerwać realizację robót na czas określony. Dokładny opis zawarto w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty udowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.