Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
986z dziś
7146z ostatnich 7 dni
25445z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą materiałów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą materiałów

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Dział Zakupów i Logistyki
ul. Mogileńska 10G
61-052 Poznań
powiat: Poznań
tel. 795 500 464
j.malecki@zrk-dom.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 795 500 464
Termin składania ofert: 2023-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WARUNKI ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z dostawą materiałów w ramach realizacji zadania ,,Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu mostu zlokalizowanego w ciągu linii kolejowej nr 359 w km 38,373 na podstawie projektu opracowanego przez
Wykonawcę" NZLA 264/01/23
1 Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Mogileńskiej 10G (dalej: ,,Zamawiający") zaprasza do składania ofert
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
2 Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1, §14 oraz § 17 ,,Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o." oraz niniejszych Warunków Zamówienia. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://zrk-dom.com.pl.
3 Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą materiałów w ramach realizacji zadania: ,,Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu mostu zlokalizowanego w ciągu linii kolejowej nr 359 w km 38,373 na podstawie projektu opracowanego przez Wykonawcę". Realizacja przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym zakupie oraz dostawie wraz z wyładunkiem we wskazane przez Zamawiającego miejsce materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 1 - formularz cenowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Dokument nr: NZLA 264/01/23

Otwarcie ofert: 10.4 Termin otwarcia ofert: 01.02.2022, godz. 12:30. W dniu otwarcia ofert pomiędzy godziną 12:00 a 12:30, Wykonawca, powinien przesłać do Zamawiającego drogą e-mail hasło do otwarcia pliku z ofertą w temacie wiadomości wpisując numer postępowania oraz HASŁO.

Składanie ofert:
10 Sposób sporządzenia i złożenia oferty oraz dokumentów wymaganych w postępowaniu
10.1 Ofertę należy przygotować i złożyć ściśle według wymagań określonych w WZ i w formie elektronicznej przesłać na adres e-mail Zamawiającego:
j.malecki@zrk-dom.com.pl
Oferta powinna być zabezpieczona hasłem, celem uniemożliwienia otwarcia pliku przed terminem otwarcia ofert.
10.2 TERMIN SKŁADANIA ofert: 01.02.2023, godz. 12:00. Decyduje data wpływu oferty na skrzynkę pocztową Zamawiającego. Oferty, które zostaną złożone po tym terminie, nie zostaną rozpatrzone bez względu na ich treść.
10.3 Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
6 Termin realizacji dostaw:
Termin realizacji dostaw będzie ustalany z kierownikiem robót i będzie obejmował okres od01.04.-31.05.2023r.

Wymagania:
4 Warunki udziału w postępowaniu:
4.1 Posiadania zdolności technicznej łub zawodowej:
a) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podstawą dysponowania.
Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie
b) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia. Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie
c) Wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzających czy te dostawy/ usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane.
Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie
4.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;
4.3 Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

7 Opis sposobu przygotowania oferty:
7.1 Dokumenty i oświadczenia, w tym pełnomocnictwa należy złożyć w formie elektronicznego odwzorowania (skanu) dokumentu sporządzonego w formie pisemnej, lub w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z reprezentacją podmiotu, którego dokument dotyczy lub - w przypadku pełnomocnictw - przez wystawcę pełnomocnictwa.
7.2 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiony skan jest nieczytelny albo w przypadku wątpliwości co do wiarygodności dokumentu.
7.3 Oferta oraz stanowiące załączniki do oferty oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Inne dokumenty stanowiące załączniki do oferty winny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
7.4 Oferta oraz stanowiące załączniki do oferty oświadczenia Wykonawcy powinny zostać sporządzone w języku polskim, do innych dokumentów stanowiących załączniki do oferty, sporządzonych w języku innym niż polski, powinny zostać dołączone ich wierzytelne tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
7.5 Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
7.6 Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane.
7.7 W ofercie należy podać cenę zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1. Ceny ofertowe powinny uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7.8 Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
c) Pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji.
d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji lub na podstawie przedłożonego pełnomocnictwa.
e) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu, potwierdzającego okoliczność uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji.
f) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego okoliczność uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji.
7.9 Wszelkie koszty związane z udziałem w niniejszym postępowaniu, w szczególności koszty sporządzenia i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
8 Wyjaśnienia treści ofert, uzupełnienie ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe.
8.1 Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
8.2 W przypadku, gdy oferta nie zawiera wymaganych dokumentów lub doręczone dokumenty nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wzywa do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów.
8.3 Zamawiający poprawia w treści oferty:
a) Oczywiste omyłki pisarskie.
b) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
c) Inne omyłki w treści oferty polegające na niezgodności treści oferty z Warunkami Zamówienia, opisem przedmiotu Zamówienia lub postanowieniami umowy zakupowej, które nie powodują istotnych zmian w treści oferty- o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców, których oferty zostały poprawione.
9 Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11 Negocjacje z Wykonawcami i składanie ofert ostatecznych.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Negocjacje handlowe mogą dotyczyć ceny oraz parametrów odnoszących się do przedmiotu i warunków realizacji Zamówienia.
Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych, Zamawiający wraz z zaproszeniem do złożenia oferty ostatecznej przekaże wszystkim Wykonawcom zaproszonym do negocjacji handlowych, aktualny przedmiot i warunki realizacji Zamówienia lub wykaz zmian wynikających z tych negocjacji.
12 Termin związania ofertą.
Okres związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert albo w przypadku przeprowadzenia negocjacji i zaproszenia do złożenia ofert ostatecznych licząc od upływu terminu składnia ofert ostatecznych.

14 Wybór najkorzystniejszej oferty.
14.1 Zamawiający udzieli zamówienia jednostkowego Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
14.2 Zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania wobec Wykonawcy, nastąpi z chwilą udzjelenia Wykonawcy zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1.
14.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od przyjęcia zamówienia na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
14.4 Do realizacji przedmiotu zamówienia zastosowanie będą mieć przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Spory powstałe w związku z zamówieniem podlegać będą jurysdykcji sądów polskich, miejscowo właściwych dla siedziby Zamawiającego.
15 Zamknięcie postępowania.
Zamawiający zamyka postępowanie, jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
b) Nie wpłynęła żadna oferta.
c) Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
d) dalsze prowadzenie postępowania zakupowego lub wykonanie Zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
e) postępowanie zakupowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy zakupowej.
f) w innych uzasadnionych przypadkach.
Zamawiający może zamknąć postępowanie zakupowe na każdym etapie postępowania, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy zakupowej.
16 Zastrzeżenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy zakupowej w przypadkach określonych w §25 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega, że zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem uzyskania przez prowadzącego postępowanie zakupowe wymaganych zgód organów Zamawiającego.

Uwagi:
13 Kryteria oceny ofert.
Oferty oceniane będą przez Zamawiającego przy uwzględnieniu kryterium: - cena 100%

Kontakt:
5 Osoby upoważnione do kontaktu ze Strony Zamawiającego:
Jakub Małecki tel. 795 500 464 e-mail: j.malecki@zrk-dom.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.