Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa jakości życia poprzez adaptację i wyposażenie zabytkowego budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa jakości życia poprzez adaptację i wyposażenie zabytkowego budynku

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Żyrardów
Plac Jana Pawła II nr 1
96-300 Żyrardów
powiat: żyrardowski
Tel.: +48 468581554, Faks: +48 468581511
zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow/proceedings
Województwo: mazowieckie
Miasto: Żyrardów
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 468581554,
Termin składania ofert: 2023-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Poprawa jakości życia poprzez adaptację i wyposażenie zabytkowego budynku Kantoru w celu utworzenia Centrum Obsługi Mieszkańca.

Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2023.AR
II.1.2)Główny kod CPV
39130000 Meble biurowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:

Część 1: Wyposażenie pomieszczeń holu głównego, sali ślubów/konferencyjnej, sali obsługi USC wraz z pomieszczeniem socjalnym:

a) hol główny (6 stanowisk pracy);

b) sala ślubów/konferencyjna;

c) sala obsługi USC (5 stanowisk pracy) wraz z pomieszczeniem socjalnym.

Część 2: Wyposażenie pomieszczeń piwnicy, parteru, I piętra, II piętra:

a) piwnica (1 pomieszczenie);

b) parter (7 pomieszczeń);

c) I piętro (12 pomieszczeń);

d) II piętro (15 pomieszczeń).

Część 3: Wyposażenie pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy:

a) III piętro;

b) Pomieszczenie kasy ( 2 stanowiska pracy) na parterze.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie pomieszczeń holu głównego, sali ślubów/konferencyjnej, sali obsługi USC wraz z pomieszczeniem socjalnym

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39130000 Meble biurowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL926 Żyrardowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Żyrardów

II.2.4)Opis zamówienia:

Wyposażenie pomieszczeń holu głównego, sali ślubów/konferencyjnej, sali obsługi USC wraz z pomieszczeniem socjalnym:

a) hol główny (6 stanowisk pracy);

b) sala ślubów/konferencyjna;

c) sala obsługi USC (5 stanowisk pracy) wraz z pomieszczeniem socjalnym.

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są odpowiednio dla każdej części:

Dla części 1:

Projekt aranżacji wnętrz oraz zabudowy meblowej w budynku "Kantoru" w Żyrardowie przeznaczonego na funkcje Urzędu Miasta w Żyrardowie stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy dla części 1 stanowiący Załącznik nr 4A do SWZ;

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane meble / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą z części zamówienia (na którą składa ofertę) osobno, w wysokości:

Dla części 1 zamówienia: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Roz 8 SWZ

Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie pomieszczeń piwnicy, parteru, I piętra, II piętra

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39130000 Meble biurowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL926 Żyrardowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Żyrardów

II.2.4)Opis zamówienia:

Wyposażenie pomieszczeń piwnicy, parteru, I piętra, II piętra:

a) piwnica (1 pomieszczenie);

b) parter (7 pomieszczeń);

c) I piętro (12 pomieszczeń);

d) II piętro (15 pomieszczeń).

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są odpowiednio dla każdej części:

Dla części 2:

Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 B do SWZ oraz projekt umowy dla części 2 stanowiący Załącznik nr 4B do SWZ;

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane meble / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą z części zamówienia (na którą składa ofertę) osobno, w wysokości:

Dla części 2 zamówienia: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Roz 8 SWZ

Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39130000 Meble biurowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL926 Żyrardowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Żyrardów

II.2.4)Opis zamówienia:

Wyposażenie pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy:

a) III piętro;

b) Pomieszczenie kasy ( 2 stanowiska pracy) na parterze.

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są odpowiednio dla każdej części:

Dla części 3:

Projekt wyposażenia w meble pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy zabytkowego budynku Kantoru w Żyrardowie stanowiący Załącznik nr 1C do SWZ oraz projekt umowy dla części 3 stanowiący Załącznik nr 4C do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane meble / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą z części zamówienia (na którą składa ofertę) osobno, w wysokości:

Dla części 3 zamówienia: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Roz 8 SWZ

Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie;

CPV: 39130000

Dokument nr: 057418-2023, ZP.271.2.6.2023.AR

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 24/02/2023
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:

Urząd Miasta Żyrardowa

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Do przeprowadzenia postępowania została powołana Komisja Przetargowa. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem systemu teleinformatycznego - platformazakupowa.pl

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow/proceedings

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/02/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Żyrardów

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/05/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/01/2023

Kontakt:
Miasto Żyrardów
Krajowy numer identyfikacyjny: 8381464722
Plac Jana Pawła II nr 1
Żyrardów
Kod NUTS: PL926 Żyrardowski
96-300
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Rdest
E-mail: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
Tel.: +48 468581554
Faks: +48 468581511

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.