dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa jakości życia poprzez adaptację i wyposażenie zabytkowego budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Żyrardów Plac Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyrardów powiat: żyrardowski Tel.: +48 468581554, Faks: +48 468581511 zamowieniapubliczne@zyrardow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow/proceedings |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Żyrardów |
Wadium: | w opisie przedmiotu |
Nr telefonu: | Tel.: +48 468581554, |
Termin składania ofert: | 2023-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Poprawa jakości życia poprzez adaptację i wyposażenie zabytkowego budynku Kantoru w celu utworzenia Centrum Obsługi Mieszkańca. Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2023.AR II.1.2)Główny kod CPV 39130000 Meble biurowe II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Część 1: Wyposażenie pomieszczeń holu głównego, sali ślubów/konferencyjnej, sali obsługi USC wraz z pomieszczeniem socjalnym: a) hol główny (6 stanowisk pracy); b) sala ślubów/konferencyjna; c) sala obsługi USC (5 stanowisk pracy) wraz z pomieszczeniem socjalnym. Część 2: Wyposażenie pomieszczeń piwnicy, parteru, I piętra, II piętra: a) piwnica (1 pomieszczenie); b) parter (7 pomieszczeń); c) I piętro (12 pomieszczeń); d) II piętro (15 pomieszczeń). Część 3: Wyposażenie pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy: a) III piętro; b) Pomieszczenie kasy ( 2 stanowiska pracy) na parterze. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie pomieszczeń holu głównego, sali ślubów/konferencyjnej, sali obsługi USC wraz z pomieszczeniem socjalnym Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL926 Żyrardowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Żyrardów II.2.4)Opis zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń holu głównego, sali ślubów/konferencyjnej, sali obsługi USC wraz z pomieszczeniem socjalnym: a) hol główny (6 stanowisk pracy); b) sala ślubów/konferencyjna; c) sala obsługi USC (5 stanowisk pracy) wraz z pomieszczeniem socjalnym. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są odpowiednio dla każdej części: Dla części 1: Projekt aranżacji wnętrz oraz zabudowy meblowej w budynku "Kantoru" w Żyrardowie przeznaczonego na funkcje Urzędu Miasta w Żyrardowie stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy dla części 1 stanowiący Załącznik nr 4A do SWZ; II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane meble / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 70 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą z części zamówienia (na którą składa ofertę) osobno, w wysokości: Dla części 1 zamówienia: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Roz 8 SWZ Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie; II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie pomieszczeń piwnicy, parteru, I piętra, II piętra Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL926 Żyrardowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Żyrardów II.2.4)Opis zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń piwnicy, parteru, I piętra, II piętra: a) piwnica (1 pomieszczenie); b) parter (7 pomieszczeń); c) I piętro (12 pomieszczeń); d) II piętro (15 pomieszczeń). Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są odpowiednio dla każdej części: Dla części 2: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 B do SWZ oraz projekt umowy dla części 2 stanowiący Załącznik nr 4B do SWZ; II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane meble / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 70 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą z części zamówienia (na którą składa ofertę) osobno, w wysokości: Dla części 2 zamówienia: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Roz 8 SWZ Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie; II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL926 Żyrardowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Żyrardów II.2.4)Opis zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy: a) III piętro; b) Pomieszczenie kasy ( 2 stanowiska pracy) na parterze. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są odpowiednio dla każdej części: Dla części 3: Projekt wyposażenia w meble pomieszczeń znajdujących się na III piętrze (poddaszu) i pomieszczenia kasy zabytkowego budynku Kantoru w Żyrardowie stanowiący Załącznik nr 1C do SWZ oraz projekt umowy dla części 3 stanowiący Załącznik nr 4C do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane meble / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 70 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą z części zamówienia (na którą składa ofertę) osobno, w wysokości: Dla części 3 zamówienia: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Roz 8 SWZ Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie; CPV: 39130000 Dokument nr: 057418-2023, ZP.271.2.6.2023.AR Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 24/02/2023 Czas lokalny: 12:30 Miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Do przeprowadzenia postępowania została powołana Komisja Przetargowa. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem systemu teleinformatycznego - platformazakupowa.pl Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 24/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Żyrardów Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 24/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/01/2023 Kontakt: Miasto Żyrardów Krajowy numer identyfikacyjny: 8381464722 Plac Jana Pawła II nr 1 Żyrardów Kod NUTS: PL926 Żyrardowski 96-300 Polska Osoba do kontaktów: Agnieszka Rdest E-mail: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl Tel.: +48 468581554 Faks: +48 468581511 |
© eurobudowa.pl 2004-2024