małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
pomorskie (Malbork)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup materiałów badawczych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KMW-INVEST WOJCIECH KĘDZIORA Karola Marcinkowskiego 154 88-100 Inowrocław powiat: inowrocławski +48881929824 biuro@kmw-invest.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144253 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Inowrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48881929824 |
Termin składania ofert: | 2023-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPKP.01.02.01-04-0049/18 - Opracowanie technologii malowania proszkowego powierzchni dielektrycznych Część 1 Zakup materiałów badawczych w ramach zadania nr 3 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zakup nowych materiałów badawczych w ramach zadania nr wraz z dostawą związanych z planowaną realizacją przez KMW-INVEST Wojciech Kędziora (dalej: Zamawiający) projektu w ramach poddziałania 1.2.1. Wsparcie procesów badawczo-rozwojowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. CPV: 24000000-4, 24300000-7, 24324100-2, 44191000-5, 44191100-6, 44191200-7, 44191300-8, 44191500-0 Dokument nr: 2023-2857-144253, 1/2023/BR Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 11.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Zapytania ofertowego i złożonej Oferty. 11.2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci Aneksu do Umowy. 11.3. Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach: a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa, b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, np. w przypadku pojawienia się okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania zapytania, np. trudności technicznych, które pojawiły się w trakcie realizacji zamówienia, c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Umowy - maksymalnie o czas jej występowania. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, pandemia i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się Stron, d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e. w przypadku zmiany numerów i/lub nazw katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian ceny na wyższą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym lub je przewyższać, f. możliwość zmiany warunków realizacji umowy, w tym w zakresie terminu realizacji, szczególnie w przypadku zmian zapisów w umowie lub wniosku o dofinansowanie, zaakceptowanych przez Instytucję Wdrażającą. 11.4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni, o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako ,,siła wyższa", wraz z odpowiednimi dowodami i wnioskami w tym zakresie. 11.5. Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej może skutkować naliczeniem kar umownych. W/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia minimum przez ostatnie 12 miesięcy przed datą złożenia oferty. Typ Potencjał techniczny Opis Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia ten warunek. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia ten warunek. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia ten warunek. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Oferent może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oferent w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Minimalny termin związania ofertą to 30 dni od daty upływu terminu na składanie ofert. Minimalny termin płatności 30 dni od wystawienia faktury. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis I. Załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy - wzór II. Załącznik nr 2 Formularz ofertowy III. Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna - wzór IV. Załącznik nr 4 Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia - wzór Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-27 Data ostatniej zmiany 2023-01-27 12:31:17 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: a) P - Cena netto za całkowity zakres zamówienia (znaczenie kryterium - 100%). P= C (min) / C x 100% x 100 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Jarosław Matysek tel.: +48881929824 e-mail: biuro@kmw-invest.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024