Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup materiałów badawczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów badawczych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: KMW-INVEST WOJCIECH KĘDZIORA
Karola Marcinkowskiego 154
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
+48881929824
biuro@kmw-invest.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144253
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: +48881929824
Termin składania ofert: 2023-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPKP.01.02.01-04-0049/18 - Opracowanie technologii malowania proszkowego powierzchni dielektrycznych

Część 1
Zakup materiałów badawczych w ramach zadania nr 3

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup nowych materiałów badawczych w ramach zadania nr wraz z dostawą związanych z planowaną realizacją przez KMW-INVEST Wojciech Kędziora (dalej: Zamawiający) projektu w ramach poddziałania 1.2.1. Wsparcie procesów badawczo-rozwojowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

CPV: 24000000-4, 24300000-7, 24324100-2, 44191000-5, 44191100-6, 44191200-7, 44191300-8, 44191500-0

Dokument nr: 2023-2857-144253, 1/2023/BR

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
11.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Zapytania ofertowego i złożonej Oferty.
11.2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci Aneksu do Umowy.
11.3. Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach:
a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, np. w przypadku pojawienia się okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania zapytania, np. trudności technicznych, które pojawiły się w trakcie realizacji zamówienia,
c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Umowy - maksymalnie o czas jej występowania. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, pandemia i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się Stron,
d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e. w przypadku zmiany numerów i/lub nazw katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian ceny na wyższą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym lub je przewyższać,
f. możliwość zmiany warunków realizacji umowy, w tym w zakresie terminu realizacji, szczególnie w przypadku zmian zapisów w umowie lub wniosku o dofinansowanie, zaakceptowanych przez Instytucję Wdrażającą.
11.4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni, o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako ,,siła wyższa", wraz z odpowiednimi dowodami i wnioskami w tym zakresie.
11.5. Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej może skutkować naliczeniem kar umownych. W/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia minimum przez ostatnie 12 miesięcy przed datą złożenia oferty.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia ten warunek.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia ten warunek.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia ten warunek.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oferent może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oferent w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Minimalny termin związania ofertą to 30 dni od daty upływu terminu na składanie ofert. Minimalny termin płatności 30 dni od wystawienia faktury.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
I. Załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy - wzór
II. Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
III. Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna - wzór
IV. Załącznik nr 4 Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia - wzór

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-27
Data ostatniej zmiany
2023-01-27 12:31:17

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a) P - Cena netto za całkowity zakres zamówienia (znaczenie kryterium - 100%).
P= C (min) / C x 100% x 100 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Matysek
tel.: +48881929824
e-mail: biuro@kmw-invest.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.