Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia sportowego i pomocniczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia sportowego i pomocniczego

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Nowej Soli, Wydział Inwestycji
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól
powiat: nowosolski
48 68 459 03 29
inwestycje@nowasol.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Nowa Sól
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: 48 68 459 03 29
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot zamówienia:
,,DOSTAWA wyposażenia sportowego i pomocniczego przeznaczonego dla Hali Sportowej w Nowej Soli przy ulicy Zjednoczenia 21".
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego i pomocniczego przeznaczonego dla Hali Sportowej w Nowej Soli przy ulicy Zjednoczenia 21.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej.
Gwarancja i rękojmia za wady.
6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi
36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
7. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
8. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Podwykonawstwo.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Dokument nr: INW.7013.1.01.2021/U01/2023

Otwarcie ofert: 15.8 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lutego 2023 r. o godz. 11:15.
15.9 Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Rozdział 15
Sposób i termin składania ofert.
Termin otwarcia ofert.
15.1 Ofertę należy złożyć w jednej z n/w form:
15.1.1 PISEMNIE:
złożyć w Urzędzie Miejskim w Nowej Soli, Ul. Piłsudskiego 12, 67 - 100 Nowa Sól, do punktu informacyjno-podawczego (wejście od strony Ul. Piłsudskiego) w dni robocze. Godziny urzędowania: wtorek - czwartek od 7:30 do 15:30, poniedziałek od 7:30:00 do 16:30, piątek od 7:30 do 14:30 lub przesłać na adres zamawiającego przesyłką pocztową lub kurierską.
15.1.2 ELEKTRONICZNIE: przesłać wiadomość e-mail (ofertę wraz z załącznikami) na adres: inwestycje@nowasol.pl
15.4 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10 lutego 2023 r. o godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia.
1. Wymagany termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
1. Postępowanie prowadzone jest pod adresem http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/do-130tys-zl dostęp poprzez link zawierający nazwę niniejszego postepowania - zwanej w dalszej części SWZ ,,stroną internetową prowadzonego postępowania".
Rozdział 3
Tryb udzielenia zamówienia.
1. Niniejsze postępowanie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej 130000,00 PLN.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Rozdział 4
Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami.
1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@nowasol.pl
2. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę w przypadku poczty elektronicznej, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby adresat mógł zapoznać się z jego treścią.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nazwą postępowania: ,,Dostawa wyposażenia sportowego i pomocniczego przeznaczonego dla Hali Sportowej w Nowej Soli przy ulicy Zjednoczenia 21".
Rozdział 5
Wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.
1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ winien zostać złożony do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
2. Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ winien wskazywać postępowanie, którego wniosek dotyczy. Wniosek należy przekazać pocztą elektroniczną na adres email inwestycje@nowasol.pl.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 3, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
5. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 1, zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
6. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 4, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/do-130tys-zl
8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ a treścią udzielonych wyjaśnień lub zmiany treści SWZ, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie zamawiającego.
9. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/do-130tys-zl. Każda wprowadzona zmiana staje się integralną częścią SWZ.
Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835).
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa
w art. 165a Kodeksu karnego lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia, wyklucza się wykonawcę:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835) zwanej dalej ,,ustawą" wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanym dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym dalej ,,rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy."
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych
w ppkt 1-3.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie okoliczności określonych powyżej.
5. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu.
Rozdział 9
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
Rozdział 10
Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakich żąda zamawiający
od wykonawcy.
1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia
i dokumenty:
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział 11
Wadium.
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Rozdział 12
Opis kryteriów oceny ofert i sposób oceny ofert.
1. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
l.p.
nazwa kryterium
waga
1.
cena oferty
100 %

3. Sposób oceny ofert.
1) Cena oferty (C).
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty wraz z podatkiem VAT. Oferty zostaną ocenione według wzoru:
najniższa cena oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 x 100%
cena oferty badanej
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą obliczenia punktów w kryterium oceny ofert ,,cena oferty".

Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru:
Ocena oferty = C
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium cena oferty
Oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana na najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Rozdział 13
Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę oferty należy obliczyć w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania oferowanej części przedmiotu zamówienia.
2. Cenę oferty dla oferowanej części zamówienia należy obliczyć w formularzu oferty podając ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wyszczególnionych w formularzu oferty, ich łączną cenę netto (bez podatku VAT), wartość podatku VAT oraz cenę brutto (wraz z podatkiem VAT). Należy przyjąć stawkę 23 % podatku od towarów i usług VAT.
3. Podana cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które podlega zmianie w czasie trwania umowy wyłącznie w przypadkach określonych
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4. Cena oferty winna być wyrażona w złotych (PLN) i ewentualnie dodatkowo w groszach, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa wyżej, wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Powyższe informacje należy przedstawić w formularzu oferty który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Przez powstanie obowiązku podatkowego u zamawiającego należy rozumieć obowiązek samodzielnego naliczenia i rozliczenia podatku Vat przez zamawiającego jako podatnika zamiast wykonawcy, co może wynikać w szczególności z takich okoliczności jak wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów czy import usług lub towarów.
6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN (złoty polski).
Rozdział 14
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów formularzy przygotowanych przez zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że winny one zawierać wszystkie niezbędne informacje określone przez zamawiającego.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w sposób czytelny. W celu czytelnego zamieszczenia odpowiedniej ilości informacji, wzory załączników można dopasować do indywidualnych potrzeb, zachowując jednak brzmienie ich wzorcowej treści.
4. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
. Ofertę, należy sporządzić poprzez wypełnienie i podpisanie formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wraz z formularzem oferty należy złożyć wypełnione i podpisane:
1) dokumenty określone w rozdziale 10 ust. 1 SWZ,
6. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej (e-mail), na które przesyłana będzie korespondencja dla wykonawcy związana z postępowaniem.
7. Jeżeli informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i w związku z niniejszym nie mogą być udostępnianie, wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji winien zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, ze zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku braku wykazania, że informacje zastrzeżone stanowią tajemnice przedsiębiorstwa lub niewystarczającego uzasadnienia, informacje te zostaną uznane za jawne.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postpowaniu.
15.2 Wytyczne do złożenia oferty w sposób PISEMNY.
15.2.1 W przypadku dostarczenia oferty w sposób pisemny na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia:
nazwa i adres wykonawcy (pieczątką firmową wykonawcy) oraz dane kontaktowe,
nazwę i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Nowej Soli,
WYDZIAŁ INWESTYCJI
ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól
opis: Oferta: ,,Dostawa wyposażenia sportowego i pomocniczego przeznaczonego dla Hali Sportowej w Nowej Soli przy ulicy Zjednoczenia 21".
15.2.2 Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu/złożenia w siedzibie zamawiającego, a nie datę jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
15.3 Wytyczne do złożenia oferty w sposób ELEKTRONICZNY.
15.3.1 W przypadku złożenia oferty w sposób elektroniczny na adres e-mail należy:
w temacie wiadomości e-mail umieścić opis: Oferta: ,,Dostawa wyposażenia sportowego i pomocniczego przeznaczonego dla Hali Sportowej w Nowej Soli przy ulicy Zjednoczenia 21".
w treści wiadomości e-mail umieścić:
1) nazwę, adres i dane kontaktowe wykonawcy,
2) opis: ,,Nie otwierać załączników przed upływem terminu otwarcia ofert".
w załączeniu do wiadomości e-mail umieścić formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami. Zalecamy aby pliki elektroniczny były w formatach: PDF, JPG, spakowane ZIP.
15.3.2 UWAGA: Wiadomość e-mail (oferta) wraz załącznikami nie powinna przekraczać rozmiaru 10 MB. Jeżeli oferta przekracza wskazany rozmiar należy ją złożyć w kilku częściach podając w temacie wiadomości e-mail wymagany opis i numer poszczególnej części np. ,,temat oferty - część nr 1 z ..."
15.3.3 Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej wpływu a nie datę i godzinę jej wysłania.
15.5 Zamawiający odrzuca ofertę złożoną po terminie składania ofert.
15.6 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.
15.7 Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
15.10 Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.
Rozdział 16
Termin związania ofertą.
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego wyżej, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
4. Oferta wykonawcy, który nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą zostanie odrzucona.
Rozdział 17
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
Rozdział 18
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozdział 19
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/do-130tys-zl zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/do-130tys-zl.
3. Zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o sposobie, miejscu i terminie zawarcia umowy przy użyciu poczty elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
5. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania umowy na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
6. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę, regulującą ich współpracę zawierającą, co najmniej:
strony umowy, cel działania, sposób współdziałania,
zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich - zgodny ze złożonym oświadczeniem w postępowaniu,
solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia
czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady,
wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną.
7. W przypadku nie przedłożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów, o których mowa w ust. 6 umowa nie zostanie zawarta z winy wykonawcy.

Rozdział 21
Pozostałe informacje.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania niniejszego zapytania ofertowego na każdym jego etapie. Oferentom nie przysługują z tego tytułu prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku opublikowania niniejszego zapytania ofertowego.
3. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, oświadczeń, danych, informacji.

Uwagi:
Rozdział 20
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Nowej Soli,
ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67- 100 Nowa Sól,
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski, 67-100 Nowa Sól, ul. M.J. Piłsudskiego 12; lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@comp-net.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy,
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; osoba korzystająca z powyższego prawa, ma obowiązek wskazania informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania, wniesienie żądania dotyczącego prawa przysługującego mu na mocy art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu - od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
10. Osoba uprawniona do komunikowania się z wykonawcami:
Andrzej Drozdek - Naczelnik Wydziału Inwestycji
telefon +48 68 459 03 29, email adrozdek.gks@nowasol.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.