pomorskie (Gdynia)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Gostynina ul.Rynek 26 09-500 Gostynin powiat: gostyniński tel. 24-236-07-10 fax. 24-236-07-12, 24 236-07-21/22 zp@gostynin.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Gostynin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 24-236-07-10 fa |
Termin składania ofert: | 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na: Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przy realizacji inwestycji pod nazwą: ,,Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury" 1. Przedmiot zapytania ofertowego: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w imieniu Zamawiającego w zakresie branży instalacji sanitarnych: nadzoru technicznego i prawnego na budowie; kontroli i weryfikacji dokumentacji oraz robót budowlanych; kontroli rozliczeń budowy; podejmowania działań ekonomiczno - organizacyjnych oraz decyzji technicznych, związanych z realizacją zamówienia; Zakres zadań i prac objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest w Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Opis inwestycji pn. Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie dostępny jest pod linkiem: https://gostynin.logintrade.net/zapytania_email,104859,44f8dc7f43bc9191094ac42e738153e4.html Dokument nr: ZP. 271.2.1.2023 Składanie ofert: 7. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 - do dnia 3 lutego 2023 r. do godz. 10:00 - w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin. Miejsce i termin realizacji: 2. Planowany termin realizacja robót budowlanych: Sprawowanie przez Wykonawcę czynności Inspektora Nadzoru rozpoczyna się od dnia podpisania umowy i trwa do dnia upływu terminu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane dla zadania pn.: Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury. Planowany termin zakończenia robót 8 stycznia 2024, okres gwarancji jakości na wykonane roboty 72 miesiące. Wymagania: 3. Wymagania wobec inspektorów nadzoru: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia tj: posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Doświadczenie Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług o tożsamym charakterze. Jednocześnie zastrzega sobie , iż przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy: dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień, poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o podobnym charakterze. 5. Sposób przygotowania oferty i obliczania ceny oferty: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne i opłaty. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 6. Płatność W 12 miesięcznych transzach w wysokości 1/12 części całkowitej wartości za nadzór, ostatnia transza płatna po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu. 9. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym. Kontakt: 8. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia: Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski - Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21/22). |
© eurobudowa.pl 2004-2024