lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie, dostawa oraz montaż stolików |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nyskie Księstwo Jezior i Gór ul. Bracka 7 48-300 Nysa powiat: nyski Tel/fax. 77 4335599 biuro@ksiestwo.nysa.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Nysa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel/fax. 77 4335599 |
Termin składania ofert: | 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na wykonanie, dostawę oraz montaż stolików będących wyposażeniem pomieszczeń w Centrum Produktu Lokalnego w ramach poddziałania 19.3 ,,Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zadanie będzie realizowane w ramach projektu współpracy ,,Czas na produkt lokalny!" przez Nyskie Księstwo Jezior i Gór wraz ze Stowarzyszeniem ,,Euro-Country" oraz MAS Hrubý Jeseník. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż stolików będących wyposażeniem pomieszczeń w Centrum Produktu Lokalnego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: Lp. 1. Nazwa wyposażenia Stolik z blatem kamiennym granitowym Jedn. miary szt. Ilość 4 Parametry ? stolik o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, ? wysokość podstawki stalowej - 72 cm ? blat kamienny granitowy o grubości 3 cm i wymiarach 70 x 59,5 cm, ? kolor Colonial White. Dokument nr: 07/01/2023 Składanie ofert: VI. FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferta może być : 1. Przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ksiestwo.nysa.pl 2. Dostarczona osobiście do biura - Nyskie Księstwo Jezior i Gór, Ul. Bracka 7, 48-300 Nysa TERMIN SKŁADANIA oferty upływa w dniu 31.01.2023 r. o godz. 14 30 . Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: IV. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA W TYM TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Realizacja zamówienia w terminie do 22.02.2023 r. DOSTAWA oraz montaż wyposażenia pod adresem: Nysa, Ul. Bracka 2, 4, 6-8. Wymagania: III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY ZAMÓWIENIA Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać potencjał techniczny do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną specyfikacją. 1. 2. V. KRYTERIA OCENY OFERT L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium- liczba punktów Sposób weryfikacji 65% - 65 pkt oferta 1 Cena brutto 2 Długość okresu gwarancji zaproponowana przez oferenta (nie krócej niż 48 miesięcy) 25% - 25 pkt (patrz uwaga niżej) oferta 3 Referencje 10% - 10 pkt (patrz uwaga niżej) oferta Zasady punktacji dla Kryterium nr 2: Za każdy miesiąc zaproponowania przez Oferenta gwarancji dłuższej niż 48 miesięcy, będzie przyznawany 1 pkt. Zamawiający informuje, iż maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy przyznawaniu punktów w ramach tego kryterium to 79 miesięcy. Przy zaoferowaniu 73- miesięcznego lub dłuższego okresu długości trwania gwarancji, oferent otrzyma 25 pkt. W przypadku, gdy Oferent określi okres gwarancji dłuższy niż 79 miesięcy, to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 79 miesięcy, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie. W przypadku, gdy Oferent nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji lub zadeklaruje w ofercie okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie najkrótszy okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy. Zasady punktacji dla Kryterium nr 3: Dokumenty potwierdzające doświadczenie Oferenta w realizacji prac stolarskich o podobnym charakterze (referencje) będą oceniane w następujący sposób: za każdy przedłożony wraz z ofertą dokument, będzie przyznawany 1 pkt. Dokumenty takie winny zostać wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace stolarskie były wykonywane. Ocenie punktowej podlegać będą referencje za realizację prac stolarskich wystawione w okresie nie dłuższym niż 3 lata do momentu złożenia oferty. Zamawiający informuje, iż w przypadku przedłożenia przez Oferenta wraz z ofertą większej liczby referencji niż 10 do obliczeń zostanie przyjęta liczba 10. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba punktów Oferowana cena minimalna brutto ______________________________ x 65 pkt = Cena badanej oferty brutto ul. Bracka 7, 48-300 Nysa + 48 (77)4335599 + liczba pkt. uzyskanych w ramach kryterium 2-go + liczba punktów uzyskana w ramach kryterium 3-go Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród złożonych, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny. Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku, w której dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów za bardziej korzystną ofertę zostanie uznana ta z niższą ceną, w przypadku gdy cena będzie taka sama oferenci, których oferta zostałaby oceniona identycznie przy użyciu wskazanych wyżej kryteriów i zasad, zostaną wezwani do przedstawienie kolejnej oferty, nie gorszej niż poprzednia. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu do Zamawiającego. Oferta powinna zawierać co najmniej: a. poprawnie wypełniony formularz ofertowy, sporządzony na formularzu załączonym do niniejszego Zaproszenia. b. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisze pełnomocnik (jeżeli dotyczy). VII. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA W treści formularza ofertowego znajduje się oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych 1 (Przed podpisaniem oferty należy się z nim zapoznać). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. W przypadku istnienia takich powiązań zamówienie nie może zostać udzielone takiemu podmiotowi. VIII. INFORMACJE DODATKOWE 1) Oferty przygotowywane są na koszt i ryzyko Oferenta. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem ani też z przyrzeczeniem zamówienia przez Zamawiającego. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a udzielenie zamówienia wymaga zawarcia odrębnej umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn (zakończenie procedury bez wybrania Wykonawcy), 4) do niniejszego Zapytania ofertowego nie ma zastosowania Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. , poz. 1579 z późn. zm.), 5) w przypadku niezrealizowania zamówienia po zawarciu umowy z Zamawiającym, Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie, 6) złożenie oferty wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych przez stowarzyszenie Nyskie Księstwo Jezior i Gór. W związku z powyższym, stosownie do ar. 13 RODO, informujemy o następujących okolicznościach: Uwagi: 1. Administrator W przypadku złożenia oferty administratorem danych osobowych zawartych w ofercie będzie stowarzyszenie Nyskie Księstwo Jezior i Gór, adres: Nyskie Księstwo Jezior i Gór, ul. Bracka 7, 48-300 Nysa. Możesz się z nami skontaktować dzwoniąc pod nr tel.: 77/433 55 99 lub pisząc na adres: biuro@ksiestwo.nysa.pl 2. Podstawa prawna i cel przetwarzania Podstawą przetwarzania danych osobowych oferenta zawartych w ofercie będzie zgoda oferenta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a po ewentualnym zawarciu umowy - konieczność jej realizacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale bez jej złożenia nie rozpatrzymy Twojej oferty na realizację zamówienia. Do momentu zawarcia umowy zgodę na przetwarzanie swoich danych możesz wycofać, przesyłając stosowne żądanie na adres poczty elektronicznej: biuro@ksiestwo.nysa.pl. Przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych do tego momentu będzie uznawane za zgodne z prawem. 3. Kategoria odbiorców Dane osobowe oferenta mogą zostać przekazane do podmiotów, które współpracują z administratorem - np. prawnika lub księgowej Nyskiego Księstwa i Jezior i Gór. Starannie weryfikujemy, czy te podmioty posiadają stosowne zabezpieczenia, by dane osobowe oferenta były bezpieczne. 4. Okres przechowywania danych Planujemy przechowywać dane osobowe oferenta do końca okresu przedawnienia roszczeń związanych z ewentualnym zawarciem i realizacją umowy dotyczącej realizacji zamówienia, którego dotyczy niniejsze zapytanie. Jednocześnie, nawet jeżeli okres przedawnienia roszczeń upłynąłby wcześniej, dane osobowe nie zostaną usunięte do końca 2028 roku (ze względu na przepisy dotyczące dofinansowania unijnego, z którego Nyskie Księstwo Jezior i Gór finansuje koszt realizacji zamówienia objętego niniejszym zapytaniem). 5. Uprawnienia oferenta Oferent ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, do żądania ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje mu również prawo do przenoszenia tych danych - bardziej szczegółowo te kwestie regulują przepisy RODO. Oferent ma również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jego zdaniem nieprawidłowo przetwarzamy dane osobowe, może również dochodzić swoich praw na drodze sądowej. 7) W przypadku wyboru Wykonawcy umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego, a zmiany merytoryczne tych warunków nie są możliwe, zatem Wykonawca składając ofertę wyraża gotowość realizacji zamówienia na tych właśnie warunkach. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem. O takich przypadkach Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. Kontakt: 2) Dodatkowych informacji na temat Zamówienia udzielają pracownicy Zamawiającego pod nr tel. 77 4335599. |
© eurobudowa.pl 2004-2024