Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa toru rowerowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa toru rowerowego

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RZĄŚNIK
ul. Jesionowa 3
07-205 Rząśnik
powiat: wyszkowski
29 59 29 260, faks 29 59 29 285
sekretariat@rzasnik.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik
Województwo: mazowieckie
Miasto: Rząśnik
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 29 59 29 260, faks 2
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa toru rowerowego ,,PUMTRACK" w Rząśniku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru rowerowego typu Pumptruck. Zadanie realizowane jest w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" i obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących całość przedmiotowych prac.
2. Inwestycja jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe prowadzone przez Wykonawcę w trybie zaprojektuj i wybuduj polegające na zaprojektowaniu, uzyskaniu zgód i pozwoleń formalno-prawnych wraz z geodezyjnym pomiarem powykonawczym oraz realizacja robót według opracowanej dokumentacji dla zadania pn.: ,,Budowa toru rowerowego ,,PUMTRACK" w Rząśniku" na terenie stadionu przy Ul. Wyszkowskiej w Rząśniku, dz. nr ewid. 1/6, obr.0029 PGR Rząśnik.
3. Zakres przedsięwzięcia obejmuje opracowanie:
1) projektu budowlanego obejmującego wszelkie niezbędne branże;
2) wykonanie projektów wykonawczych w tym ewentualnie zabezpieczenia sieci podziemnych;
3) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
4) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
5) wykonanie wytycznych dotyczących BIOZ;
6) opracowanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd.;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień projektu budowlanego i wykonawczych
8) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę -jeśli dotyczy
3. Zamówienie obejmuje swym zakresem:
1) budowę toru rowerowego typu pumptruck z nawierzchnią asfaltową;
2) wykonanie odwodnienia;
3) po zakończonych pracach Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą.
4. W ramach projektowanej inwestycji wykonany zostanie rekreacyjny uniwersalny tor rowerowy typu ,,pumptrack". Tor składa się z ziemnych garbów zwanych muldami oraz profilowanych ramp łukowych na zakrętach zwanych bandami ułożonych w rytmiczne sekwencje.
Projektowany tor to konstrukcja ziemna nasypowa, profilowana i zróżnicowana wysokościowo w przedziale od 0 - 1,2[m]. W pasie występowania muld ma on szerokość 4,50 [m] w pasie band 5,0 [m]. Szerokość pasma jezdnego jest zmienna i wynosi min 1,8[m] liczone w rzucie. Na profilowanych bandach rzeczywista szerokość nawierzchni kształtuje się na poziomie 2,40 - 2,55 [m]. Tor ma układ zamknięty składający się z odcinków prostych oraz zakrętów.
Odcinki proste składają się z muld napędzających podstawowych oraz podwójnych typu ,,step up" - ,,step down". Na tor składają się też profilowane zakręty - bandy o wysokościach zmiennych zależnie od promienia zakrętu.
Całość tworzy obwodowy układ jazdy z terenami rozdzielającymi po środku obiektu.
Zestawienie powierzchni:
- Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 1 790 m2
- Powierzchnia całkowita torów rowerowych - 767 m2
- Powierzchnia utwardzonych pasm jezdnych - 322 m 2
- Długość jezdna torów - 150 mb
- Powierzchnia placu odpoczynku - 50 m2
- Utwardzone dojście - 30 m2

CPV: 71200000-0, 71220000-6,71221000-3,45000000-7,45112720-8,45233200-1,45232452-5,45212140-9

Dokument nr: 2023/BZP 00064472, ZP.271.52023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 12:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale II SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.52023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 30878,04 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru rowerowego typu Pumptruck. Zadanie realizowane jest w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" i obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących całość przedmiotowych prac.
2. Inwestycja jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe prowadzone przez Wykonawcę w trybie zaprojektuj i wybuduj polegające na zaprojektowaniu, uzyskaniu zgód i pozwoleń formalno-prawnych wraz z geodezyjnym pomiarem powykonawczym oraz realizacja robót według opracowanej dokumentacji dla zadania pn.: ,,Budowa toru rowerowego ,,PUMTRACK" w Rząśniku" na terenie stadionu przy ul. Wyszkowskiej w Rząśniku, dz. nr ewid. 1/6, obr.0029 PGR Rząśnik.
3. Zakres przedsięwzięcia obejmuje opracowanie:
1) projektu budowlanego obejmującego wszelkie niezbędne branże;
2) wykonanie projektów wykonawczych w tym ewentualnie zabezpieczenia sieci podziemnych;
3) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
4) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
5) wykonanie wytycznych dotyczących BIOZ;
6) opracowanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd.;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień projektu budowlanego i wykonawczych
8) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę -jeśli dotyczy
3. Zamówienie obejmuje swym zakresem:
1) budowę toru rowerowego typu pumptruck z nawierzchnią asfaltową;
2) wykonanie odwodnienia;
3) po zakończonych pracach Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą.
4. W ramach projektowanej inwestycji wykonany zostanie rekreacyjny uniwersalny tor rowerowy typu ,,pumptrack". Tor składa się z ziemnych garbów zwanych muldami oraz profilowanych ramp łukowych na zakrętach zwanych bandami ułożonych w rytmiczne sekwencje.
Projektowany tor to konstrukcja ziemna nasypowa, profilowana i zróżnicowana wysokościowo w przedziale od 0 - 1,2[m]. W pasie występowania muld ma on szerokość 4,50 [m] w pasie band 5,0 [m]. Szerokość pasma jezdnego jest zmienna i wynosi min 1,8[m] liczone w rzucie. Na profilowanych bandach rzeczywista szerokość nawierzchni kształtuje się na poziomie 2,40 - 2,55 [m]. Tor ma układ zamknięty składający się z odcinków prostych oraz zakrętów.
Odcinki proste składają się z muld napędzających podstawowych oraz podwójnych typu ,,step up" - ,,step down". Na tor składają się też profilowane zakręty - bandy o wysokościach zmiennych zależnie od promienia zakrętu.
Całość tworzy obwodowy układ jazdy z terenami rozdzielającymi po środku obiektu.
Zestawienie powierzchni:
- Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 1 790 m2
- Powierzchnia całkowita torów rowerowych - 767 m2
- Powierzchnia utwardzonych pasm jezdnych - 322 m 2
- Długość jezdna torów - 150 mb
- Powierzchnia placu odpoczynku - 50 m2
- Utwardzone dojście - 30 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232452-5 - Roboty odwadniające
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wskaże, że:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył,
- co najmniej dwa zamówienia w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie budowy toru rowerowego typu ,,pumptrack" o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia,
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższymi wyszczególnieniem:
- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną tej osobie powierzone. W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobą na stanowisko Projektanta w specjalności architektonicznej, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, polegające na zaprojektowaniu co najmniej 3 torów rowerowych typu ,,pumptrack", które zostały zrealizowane na podstawie tych projektów.
- co najmniej jedną osobą posiadającą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami.
- Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie polegające na kierowaniu robotami przy budowie 2 pumtraków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikami nr 2 i nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, ww. oświadczenie zawierające taką informację - zaznaczony wariant pierwszy w polu wyboru - może złożyć wraz z ofertą.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
4) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
Oświadczenia składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ);
b) podmiot inny, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Nie złożenie ww. informacji zostanie uznane za tożsame z potwierdzeniem iż złożenie oferty nie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego ww. obowiązku podatkowego.
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy, usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 9 do SWZ);
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 10 do SWZ);
4) dowód wniesienia wadium;
5) kosztorys ofertowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również dokumenty, o których mowa w niniejszej SWZ. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie na podst. art. 125 uPzp, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają braki podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie,których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców.
W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiający może żądać przedstawienia stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.