Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo - budowlane naprawy pokrycia dachu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo - budowlane naprawy pokrycia dachu

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
77 455-84-48
chabry@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 77 455-84-48
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane naprawy pokrycia dachu budynku mieszkalnego, 3 kondygnacyjnego, położonego w Opolu, przy Ul. Wilsona 26-32.
Zakres rzeczowy robót budowlanych - zgodnie z opisem pozycji przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Uwagi:
- przedmiar robót (załącznik nr 1 do SIWZ) jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne.
Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ.

Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 21.02.2023 o godz. 10;00

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 20.02.2023r. do godz. 14;00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadanie w terminie do 15.05.2023r.

Wymagania:
Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie.
- oferowana cena winna obejmować:
- wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac zgodnie z ich technologią
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących
- ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika
- wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót
- wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót
- przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy
- roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się lokatorom,
- należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac
- w przypadku korzystania z klatek schodowych i dźwigów osobowych do transportu materiałów i komunikacji należy codzienne sprzątać klatki schodowe i kabiny dźwigowe na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do mieszkań
- materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez A. O. lub na PSZOK
- teren prowadzenia robót należy przywrócić do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7
5. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT).
Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach lub opakowaniach. Należy stosować koperty lub opakowania wewnętrzne i zewnętrzne. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oraz oznakowana: ,,Oferta - remont dachu". Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia;
- kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia;
- informację o oferowanej technologii wykonania prac;
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie;
- polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość oferowanych do wykonania prac:
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- warunki płatności (zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- oświadczenie Oferenta, że prace zostaną wykonane z materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania, a do odbioru końcowego zostaną dołączone kserokopie tych dokumentów z adnotacją, że materiał został wbudowany na konkretnym budynku przy realizacji zleconych prac i podpisem kierownika budowy lub Oferenta, pod rygorem odmowy zapłaty za wykonane prace;
- oświadczenie, że niezaplanowane roboty dodatkowe, których wartość nie przekroczy 10% wartości umownej zostaną wykonane i będą wyceniane wg składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym, ceny materiałów nie wyższe jak średnie wg Seko-cenbud; za roboty dodatkowe uznaje się wszystkie prace zlecone przez Zamawiającego (nieujęte w przedmiarze, projekcie i SIWZ) niezbędne do prawidłowego wykonania; robotami dodatkowymi nie są prace wynikające z przyjętej technologii robót;
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji;
- oświadczenie o rodzaju proponowanego zabezpieczenia gwarancji (depozyt lub ubezpieczenie w wysokości 5% wartości wynagrodzenia);
- imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej
- oświadczenie Oferenta, że uważa się za związanego z ofertą do czasu rozstrzygnięcia przetargu, a w przypadku wyboru jego oferty - do czasu podpisania umowy;
- oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i akceptuje je bez zastrzeżeń;
- oświadczenie o przyjęciu wzoru umowy;
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3;
- oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE
OCENA OFERT (odrębnie dla każdego zadania):
a. Cena - 86 %
b. Wiarygodność Oferenta - 9 %
9 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze
z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś. zł (maksymalnie po 3% za każdą referencję, maksymalnie 9%).
Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będące właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa.
c. płatność wynagrodzenia:
- w całości po wykonaniu i odbiorze prac objętych umową : - 5 %
- płatność częściowa w trakcie realizacji prac do 70% wartości
wynagrodzenia (maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową) - 0 %
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający odrzuci oferty;
?4> Oferentów którzy podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
?=> z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6,
?4> z powodu braku wymaganych podpisów na formularzu oferty,
<=> z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO
<=> unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn,
wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów,
<=> wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją,
=> ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem,
bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów.

Kontakt:
11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 10, tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 60, 61, e-mail: emucha@osm.opole.pl
- Administracja Osiedla ,,Chabry" Opole, ul. Chabrów 50A, 77 455-84-48, e-mail: chabry@osm.opole.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.