dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Bełchatów)
zachodniopomorskie (Wałcz)
małopolskie (Kraków)
małopolskie (Łapsze Niżne)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace remontowo - budowlane naprawy pokrycia dachu |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu ul. Katowicka 23 45-061 Opole powiat: Opole 77 455-84-48 chabry@osm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 77 455-84-48 |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane naprawy pokrycia dachu budynku mieszkalnego, 3 kondygnacyjnego, położonego w Opolu, przy Ul. Wilsona 26-32. Zakres rzeczowy robót budowlanych - zgodnie z opisem pozycji przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Uwagi: - przedmiar robót (załącznik nr 1 do SIWZ) jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 21.02.2023 o godz. 10;00 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 20.02.2023r. do godz. 14;00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadanie w terminie do 15.05.2023r. Wymagania: Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie. - oferowana cena winna obejmować: - wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania - dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac zgodnie z ich technologią - wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących - ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika - wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót - wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót - przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy - roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się lokatorom, - należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac - w przypadku korzystania z klatek schodowych i dźwigów osobowych do transportu materiałów i komunikacji należy codzienne sprzątać klatki schodowe i kabiny dźwigowe na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do mieszkań - materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez A. O. lub na PSZOK - teren prowadzenia robót należy przywrócić do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy 4. WARUNKI ZAMÓWIENIA W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy: a) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7 5. WADIUM Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób. Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT). Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach lub opakowaniach. Należy stosować koperty lub opakowania wewnętrzne i zewnętrzne. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oraz oznakowana: ,,Oferta - remont dachu". Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - oferowaną cenę wykonania zamówienia; - kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, - potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia; - informację o oferowanej technologii wykonania prac; - aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie; - polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość oferowanych do wykonania prac: - referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)] - warunki płatności (zgodnie z kryteriami wyboru ofert)] - oświadczenie Oferenta, że prace zostaną wykonane z materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania, a do odbioru końcowego zostaną dołączone kserokopie tych dokumentów z adnotacją, że materiał został wbudowany na konkretnym budynku przy realizacji zleconych prac i podpisem kierownika budowy lub Oferenta, pod rygorem odmowy zapłaty za wykonane prace; - oświadczenie, że niezaplanowane roboty dodatkowe, których wartość nie przekroczy 10% wartości umownej zostaną wykonane i będą wyceniane wg składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym, ceny materiałów nie wyższe jak średnie wg Seko-cenbud; za roboty dodatkowe uznaje się wszystkie prace zlecone przez Zamawiającego (nieujęte w przedmiarze, projekcie i SIWZ) niezbędne do prawidłowego wykonania; robotami dodatkowymi nie są prace wynikające z przyjętej technologii robót; - oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji; - oświadczenie o rodzaju proponowanego zabezpieczenia gwarancji (depozyt lub ubezpieczenie w wysokości 5% wartości wynagrodzenia); - imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej - oświadczenie Oferenta, że uważa się za związanego z ofertą do czasu rozstrzygnięcia przetargu, a w przypadku wyboru jego oferty - do czasu podpisania umowy; - oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i akceptuje je bez zastrzeżeń; - oświadczenie o przyjęciu wzoru umowy; - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3; - oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT (odrębnie dla każdego zadania): a. Cena - 86 % b. Wiarygodność Oferenta - 9 % 9 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś. zł (maksymalnie po 3% za każdą referencję, maksymalnie 9%). Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będące właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa. c. płatność wynagrodzenia: - w całości po wykonaniu i odbiorze prac objętych umową : - 5 % - płatność częściowa w trakcie realizacji prac do 70% wartości wynagrodzenia (maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową) - 0 % 2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów. 3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający odrzuci oferty; ?4> Oferentów którzy podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ?=> z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, ?4> z powodu braku wymaganych podpisów na formularzu oferty, <=> z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia. 4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23. 10. ZAWARCIE UMOWY Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO <=> unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn, wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów, <=> wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją, => ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów. Kontakt: 11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy: - Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 10, tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 60, 61, e-mail: emucha@osm.opole.pl - Administracja Osiedla ,,Chabry" Opole, ul. Chabrów 50A, 77 455-84-48, e-mail: chabry@osm.opole.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024