dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa targowiska wiejskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sońsk Ciechanowska 06-430 Sońsk powiat: ciechanowski sekretariat@sonsk.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sońsk |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa targowiska wiejskiego ,,Mój rynek" w miejscowości Gąsocin na działkach nr ewid. 6/2 i 7/2 obręb Gąsocin, gm. Sońsk. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Budowa targowiska wiejskiego ,,Mój Rynek" w miejscowości Gąsocin na działkach nr ewid. 6/2 i 7/2 obręb Gąsocin gm. Sońsk. Targowisko będzie się składać z 22 stoisk z zadaszonymi konstrukcjami stalowymi w tym 4 oddzielne stanowiska dla produktów ekologicznych. Na terenie targowiska znajdować się będzie szalet sanitarny wraz z podłączeniem do wewnętrznej sieci kanalizacji oraz słupy oświetleniowe, a także 15 miejsc parkingowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Reszta terenu będzie zagospodarowana na teren utwardzony oraz teren zielony. Pomiędzy stoiskami dla produktów ekologicznych a zwykłymi, będzie wydzielona strefa terenu rekreacyjnego z elementami małej architektury jak ławki, stoły czy kosze na śmieci itp. Oświetlenie targowiska realizowane będzie za pomocą lamp solarnych - 3 sztuki o parametrach: - mocy świetlnej 45W, - na słupach stalowych o wysokości od 6 m - 7 m, - mocy paneli - 240W (2 x 120W), - baterii litowej 650WH, ilość cykli ładowania - 2000 razy, - żywotność - 50000 godzin, - czas świecenia - 2-3 deszczowe dni CPV: 45110000-1, 45100000-8, 45233220-7, 45223300-9, 77310000-6, 45111200-0, 45262300-4, 45262310-7 Dokument nr: 2023/BZP 00064830, IP.271.10.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-149a25c7-9e42-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-13 10:00 Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni Wymagania: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 14.03.2023 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.10.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Budowa targowiska wiejskiego ,,Mój Rynek" w miejscowości Gąsocin na działkach nr ewid. 6/2 i 7/2 obręb Gąsocin gm. Sońsk. Targowisko będzie się składać z 22 stoisk z zadaszonymi konstrukcjami stalowymi w tym 4 oddzielne stanowiska dla produktów ekologicznych. Na terenie targowiska znajdować się będzie szalet sanitarny wraz z podłączeniem do wewnętrznej sieci kanalizacji oraz słupy oświetleniowe, a także 15 miejsc parkingowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Reszta terenu będzie zagospodarowana na teren utwardzony oraz teren zielony. Pomiędzy stoiskami dla produktów ekologicznych a zwykłymi, będzie wydzielona strefa terenu rekreacyjnego z elementami małej architektury jak ławki, stoły czy kosze na śmieci itp. Oświetlenie targowiska realizowane będzie za pomocą lamp solarnych - 3 sztuki o parametrach: - mocy świetlnej 45W, - na słupach stalowych o wysokości od 6 m - 7 m, - mocy paneli - 240W (2 x 120W), - baterii litowej 650WH, ilość cykli ładowania - 2000 razy, - żywotność - 50000 godzin, - czas świecenia - 2-3 deszczowe dni 4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 - Betonowanie 45262310-7 - Zbrojenie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, a także finansowej i ekonomicznej. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek: 1) w zakresie zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na budowie/przebudowie targowiska o wartości tego zamówienia minimum 1 000 000,00 zł brutto, 2) w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą: - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - która przynależy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, - mającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną polegającą na budowie/przebudowie targowiska o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto UWAGA. Osoba wskazana powyżej winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce). 3) w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 1 000 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące w okresie przed złożeniem stosownej informacji 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 14.03.2023 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Wykonawca po zawarciu umowy jest uprawniony do uzyskania zaliczki na poczet realizacji zamówienia stanowiącej 5% wartości wynagrodzenia brutto. Zapłata zaliczki przez Zamawiającego nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę, z siedmiodniowym terminem płatności. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu faktury zaliczkowej w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024