Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Powstańców Wielkopolskich 7
85-090 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
47 7515321
przetarg@bg.policja.gov.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 47 7515321
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej
dla potrzeb KWP w Bydgoszczy
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest aktywacja kart SIM i ich obsługa w zakresie łączności głosowej, tekstowej (SMS), multimedialnej (MMS), dostępu do zasobów Internetu oraz inne oferowane usługi dedykowane dla wyznaczonej, mobilnej grupy użytkowników w ilości 1286 szt. kart SIM

Przedmiotem zamówienia jest aktywacja Komunikatora SMS: wysyłanie i/lub otrzymywanie wiadomości SMS za pośrednictwem / poprzez interfejs programowy API lub poprzez przeglądarkę www/ oprogramowanie służące do masowej komunikacji SMS w ilości min. 4 000 SMS-ów.

CPV: 64212000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00064706, SZPiFP-4-23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz lub przetarg@bg.policja.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określają:
,,REGULAMIN platformazakupowa.pl" oraz ,,Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl". Regulamin znajduje się stronie
głównej Platformy, natomiast Instrukcja dostępna jest pod danym postępowaniem w polu ,,Wymagania i specyfikacje" wybierając
,,Pod linkiem".
Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Maksymalny rozmiar
jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB
natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
poczty elektronicznej zamawiającego wynosi 26 MB. Szczegółowe informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Specyfikacja połączenia: Niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, -komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, z wyjątkiem Internet Explorer (Nie zaleca się korzystania z przeglądarki Microsoft
Explorer ze względu na wycofanie się ze wspierania tej przeglądarki przez firmę Microsoft),
-włączona obsługa JavaScript, -zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
b)Format przesyłanych
danych:-Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych zgodnie z Załącznikiem nr 2 ,,Formaty danych oraz
standardy zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do
realizacji zadań publicznych" do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w szczególności: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp;
.doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, .zip, .tar, .gz, (.gzip), .7Z. - Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
-W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Podpisy
kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku
wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".
c)Szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą
protokołu TLS 1.3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych
dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, Ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85 - 090 Bydgoszcz, tel. 47 751-53-20, fax 47 75-
53-19, e-mail: przetarg@bg.policja.gov.pl.
2)kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy: tel. 47 751-12-30, adres
email: iod.kwp@bg.policja.gov.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe, zebrane na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp", przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 - 4 ustawy Pzp, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż przez okres wynikający z przepisów o
archiwizacji oraz przepisów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE; 6)obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 i 76 ustawy z dnia 11 września 2019rPrawo zamówień publicznych,
informuję że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, nie może też naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłaszanie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
2. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO.
3. Udostępnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem
danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady
jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy, stosuje się odpowiednio.
4. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są
przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1- 3 RODO, zamawiający może żądać od osoby
występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przekazać za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.