Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
137z dziś
6252z ostatnich 7 dni
24759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa wraz z modernizacją rurociągu wody pitnej ze stacji uzdatniania wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa wraz z modernizacją rurociągu wody pitnej ze stacji uzdatniania wody

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4968, tel.: 32 718 51 58, tel.:32 718 50 71
dokumentacja@zwp.jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: 700 000,00 PLN
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa wraz z
modernizacją rurociągu wody pitnej ze stacji
uzdatniania wody w Bełku do KWK ,,Knurów-
Szczygłowice" Ruch Knurów
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary
1.
Przebudowa wraz z modernizacją
rurociągu wody pitnej ze stacji
uzdatniania wody w Bełku do KWK
,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Knurów
1 pakiet

Dokument nr: 020/INW/23, 6338

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-02-22 12:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-15 23:59
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym
numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej
załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-
330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej
uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca
przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule
wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
- w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść
oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca
przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule
wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin, miejsce i sposób wykonania przedmiotu zamówienia :
1) Termin realizacji zamówienia:
- do 18 miesięcy od daty przekazania terenu budowy, zgodnie z harmonogramem
rzeczowo - finansowym
- protokolarne przekazanie terenu budowy do 14 dni kalendarzowych od daty
zawarcia umowy
2) Miejsce wykonania zamówienia:
- zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2
3) Sposób wykonania zamówienia:
- zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2
16. Sposób dostawy/wykonania
- zgodnie ze Specyfikacja techniczną -załącznik nr 2

Wymagania:
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są
automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty
przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego
podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe
podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji
pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje
wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po
zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT
(NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem
uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z
logowaniem).
UWAGA!!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się
na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek
akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania
się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego
sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A.
postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" -
Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., dalej:
Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca
powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym
przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756
4968.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty
publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o
adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie
Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dlakontrahentow/
przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o
adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do
zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:
dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może
przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe
pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie
są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz
Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez
prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr
1.
6.Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie
uznana oferta z najniższą ceną.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia
Zamawiającemu faktury VAT.
2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska
Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190
Knurów.
3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - po realizacji każdego z
etapów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym.
4. Rozliczenia częściowe prowadzone będą na podstawie protokołów odbiorów
częściowych potwierdzonych przez Zamawiającego.
5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub
jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto,
Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności,
przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający
uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT,
której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem
podzielonej płatności.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać
profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić
udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin
składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji
na platformie pod adresem internetowym:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 700 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone
przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia
Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020
2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 020/INW/23".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu
składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu
środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów),
jeżeli przed upływem terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji
bankowej lub ubezpieczeniowej.
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony
kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres
skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci
elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci
papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres
skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na
pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w §
15 ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w
Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą
Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr
760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww.
wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21
ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w
godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości
odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu
składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy
oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z
należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia
stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w
przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności
najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i
bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW
JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2
egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza
oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej
oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła
elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail:
blokady-wadium@jsw.pl.
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są:
Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756
4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez
pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
2. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
3. Potwierdzenie wniesienia wadium,
4. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej,
5. Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź
jeden z uczestników/członków konsorcjum) winien przedstawić wykaz min. 3 robót
budowlanych z ostatnich 5 licząc od dnia ogłoszenia postępowania (jeżeli okres
działalności jest krótszy, to za ten okres) odpowiadających swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN
netto, z których jedna na kwotę co najmniej 4 000 000,00 PLN netto. Pod
pojęciem robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi
zamówienia Zamawiający rozumie wielobranżowe roboty budowlane w branży
inżynieryjnej, sieciowo-instalacyjnej związanej z budową, i/lub przebudową i/lub
modernizacją magistralnej sieci wodociągowej zrealizowane w ramach jednego
zamówienia/kontraktu.
Wykaz winien zawierać wartości wykonanych robót budowlanych, przedmioty,
daty wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego robota budowlana została
wykonana.
6. Referencje bądź inne dokumenty wskazujące, że wskazane w wykazie roboty
budowlane zostały wykonane należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z doświadczenia (referencji)
podmiotu trzeciego musi w Formularzu Ofertowym wskazać ów podmiot jako
podwykonawcę zakresu umowy, w jakiej części korzysta z jego potencjału.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub
unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych
zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca
złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
dokumentacja@zwp.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu,
gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym
Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą
ofertę w aukcji elektronicznej
-
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
- zgodnie ze Specyfikacja techniczną -załącznik nr 2
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
- zgodnie ze Specyfikacja techniczną -załącznik nr 2
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
- zgodnie ze Specyfikacja techniczną -załącznik nr 2

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Roksana Gołofit nr tel.: 32 756 4968;
e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Tomasz Kubina nr tel.: 32 718 51
58, Grzegorz Pietrek nr tel.:32 718 50 71

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.