Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1014z dziś
7104z ostatnich 7 dni
25560z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Interwencyjne roboty utrzymania zieleni przy drogach powiatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Interwencyjne roboty utrzymania zieleni przy drogach powiatowych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
powiat: wyszkowski
tel. 29/ 743 59 35 fax 29/ 743 59 33
starostwo@powiat-wyszkowski.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wyszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 29/ 743 59 35 f
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zadania pn:
,,Interwencyjne roboty utrzymania zieleni przy drogach powiatowych w roku 2023".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres prac obejmuje:
1) wycinkę drzew - bez względu na średnicę i wysokość, z czego ok. 30 % w bliskiej odległości linii energetycznych - z zagospodarowaniem drewna oraz niezwłocznym uprzątnięciem miejsca wycinki - w ilości ok. 30 szt.*;
2) przycinanie konarów i gałęzi - bez względu na średnicę i wysokość przycinanych drzew - z zagospodarowaniem przyciętych konarów oraz niezwłocznym uprzątnięciem miejsca przycinki
- w ilości ok. 200 godzin*;
3) wycinkę zarośli i zakrzaczeń do poziomu gruntu - bez względu na średnicę i wysokość - z zagospodarowaniem materiału z wycinki oraz spryskaniem odrostów środkiem o działaniu rażącym po uprzątnięciu miejsca wycinki) - w ilości ok. 10.000 m2 *;
4) karczowanie zakrzaczeń - wraz z usunięciem korzeni i plantowaniem terenu - w ilości ok. 10 m2*;
5) frezowanie karp drzew - o średnicy powyżej 30 cm do poziomu gruntu wraz z uprzątnięciem miejsca frezowania - w ilości ok. 10 szt *;
6) nasadzenia nowych drzew - o obwodzie pnia drzewa minimum 15 cm na wysokości 100 cm oraz łącznej wysokość pnia i korony co najmniej 2,0 m
- w ilości ok. 15 szt*.
Preferowane gatunki - wg wskazań Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
? wierzba odm. ,,Pendula",
? lipa drobnolistna,
? głóg dwuszyjkowy odm. ,,Paulus Scarlet",
? robinia pseudoacacia odm. ,,Umbraculifera",
? kasztanowiec odm. ,,Aesculus".
* - określone ilości prac mają wyłącznie charakter szacunkowy (orientacyjny) i posłużą Zamawiającemu jedynie dla potrzeb porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania ilości poszczególnych prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od potrzeb.
Mapa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wyszkowskiego stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Roboty obejmować będą wycinkę i przycinanie zieleni stwarzającej zagrożenie dla infrastruktury drogowej, ruchu drogowego i terenów przyległych do pasa drogowego oraz nasadzenia nowych drzew w miejsce wcześniej wyciętych jak również frezowanie wskazanych karp drzew.

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pokój 39 Kancelaria
- do dnia 03.02.2023 r. do godz. 16.00 w formie pisemnej osobiście lub listownie - w kopercie, na której należy umieścić napis o treści:
Oferta na: ,,Interwencyjne roboty utrzymania zieleni przy drogach powiatowych w roku 2023"
Dopuszcza się przesłanie oferty elektronicznie na adres: starostwo@powiat-wyszkowski.pl, przez ePUAP lub faksem na nr 29 743 59 33.
Decyduje data wpływu do siedziby Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
OKRES REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
od dnia udzielenia zamówienia / zawarcia umowy do dnia 28.12.2023 r.

Wymagania:
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 r. z późn.zm.), ponieważ wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp).
Uwaga:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane nasadzenia drzew na okres 12 miesięcy od daty ich protokolarnego odbioru. Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany będzie do utrzymania nasadzeń poprzez nieodpłatne wykonywanie koniecznych zabiegów pielęgnacyjnych.
3. ZASADY REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie w całym okresie jego realizacji - według wskazań Zamawiającego.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Pozostałe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone są w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty polegające na utrzymaniu zieleni przy drogach publicznych o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto każda robota i o okresie realizacji co najmniej 10 miesięcy każda robota;
Przed udzieleniem zamówienia/zawarciem umowy Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dowody poświadczające wykonanie wyżej opisanych robót w sposób należyty.
4) Wykonawca będący płatnikiem podatku VAT musi znajdować się na ,,Białej liście" - wykazie podatników VAT Ministerstwa Finansów - Krajowej Administracji Skarbowej.
5) Wykonawca nie zobowiązany do naliczania podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania.
O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia bez rozpatrzenia ofert złożonych przez:
? Wykonawców, co do czynności których Zamawiający zgłaszał zastrzeżenia w trakcie realizacji przez nich dla Zamawiającego innych zamówień;
? Wykonawców, co do czynności których zastrzeżenia zgłaszali inni zamawiający w trakcie realizacji dla nich zamówień, o ile Zamawiający wejdzie w posiadanie takich informacji;
? Wykonawców wykluczonych na podstawie przepisów ustawy Pzp.
6. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 % wyliczona jako:
suma iloczynów jednostkowych cen ofertowych brutto podanych przez Wykonawcę i szacunkowych ilości poszczególnych prac/elementów rozliczeniowych określonych przez Zamawiającego - zgodnie z formularzem ofertowym.
3
Oferta musi zawierać: wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Ceny jednostkowe skalkulowane w ofercie Wykonawcy powinny zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty robocizny, pracy sprzętu, transportu i koszty dojazdów do miejsc prowadzenia prac, koszty nowych nasadzeń a także koszty wywozu i utylizacji odpadów oraz wszelkich ubezpieczeń Wykonawcy, w tym od ryzyk związanych z realizacją przedmiotu umowy jak również w razie konieczności koszty związane z wykonaniem projektów czasowej organizacji ruchu i uzyskaniem wymaganych uzgodnień z zarządcami sieci napowietrznych.
Ostateczna wartość udzielonego zamówienia na kwotę poniżej 130 000 zł netto zostanie ustalona w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
7 . SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy sporządzić wyłącznie na załączonym druku ,,FORMULARZ OFERTOWY"
- załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Kontakt:
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Osobą upoważnioną do udzielania wyjaśnień i informacji oraz kontaktu z oferentami jest:
Marcin Gąsiewski tel. 29 743 59 57
Sprawę prowadzi:
Marcin Gąsiewski
Pokój nr 9, nr telefonu (29) 743 59 57
e-mail: m.gasiewski@powiat-wyszkowski.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.