Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń oświetlenia zewnętrznego

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Wałcz
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz
powiat: wałecki
Telefon; +48 67 258 44 71 fax; +48 67 258 26 18
kontakt@umwalcz.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Wałcz
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon; +48 67 258
Termin składania ofert: 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dokładna nazwa i adres Wykonawcy
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na: Prace remontowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń oświetlenia zewnętrznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Wałcz w okresie od 1.02.2023 r. do 31.01.2024 r.

1. Opis przedmiotu zamówienia.
Zamówieniem objętych jest 730 szt. słupów oświetleniowych i 861 szt. opraw oświetleniowych
(w tym 202 szt. oprawy nowe, podlegające gwarancji) wg załącznika do niniejszego zapytania ofertowego. Wynagrodzenie stanowić będzie ryczałt stanowiący sumę iloczynów: stawki za oprawę istniejącą (starą) i ilości opraw starych oraz stawki za oprawę istniejącą (nową) - podlegającą gwarancji i ilości opraw istniejących nowych.
1) W przypadku zmiany ilości opraw oświetleniowych podlegających konserwacji i remontowi
w okresie obowiązywania umowy o więcej niż 1 %, miesięczny ryczałt zostanie zwiększony/zmniejszony aneksem do umowy. Nowa kwota ryczałtu miesięcznego stanowić będzie iloczyn ilości opraw oświetleniowych wyszczególnionych w aneksie i stawki konserwacji
1 oprawy miesięcznie wyszczególnionej w umowie. Będzie obowiązywała od miesiąca rozliczeniowego następnego po miesiącu w którym dokonano zmiany.
2) Gmina Miejska planuje wymianę 150 szt. starych opraw oświetleniowych na nowe w 2022r.
W przypadku wymiany opraw oświetleniowych na nowe przez Gminę Miejską Wałcz, miesięczny ryczałt zostanie zmieniony (pomniejszony) aneksem do umowy.
3) Zmiana (zmniejszenie) ryczałtu nastąpi po zakończeniu wymiany opraw, od miesiąca rozliczeniowego następnego po miesiącu w którym zakończono wymiany i stanowić będzie sumę iloczynów:
a) stawki za oprawę istniejącą (starą) i ilości opraw starych od miesiąca rozliczeniowego,
b) stawki za oprawę istniejącą (nową) - podlegającą gwarancji i ilości opraw nowych (podlegających gwarancji) od miesiąca rozliczeniowego.
2. Szczegółowy zakres czynności stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
1) natychmiastowe usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, a także zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi,
2) przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych lub za pośrednictwem poczty e-mail od Zamawiającego o nieprawidłowym działaniu oświetlenia i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości,
3) bieżącą, niezbędną wymianę niesprawnych - zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych elementów oświetlenia, a w szczególności źródeł światła (żarówek) z wyłączeniem nowych elementów oświetlenia podlegających gwarancji, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych (bezpieczników), styczników, przewodów wysięgników oraz opraw, słupów i fundamentów słupów (w ilości nie większej niż 1 słup
i 2 oprawy w okresie obowiązywania umowy), w terminach od momentu powiadomienia do wykonania następującego zakresu prac:
- naprawa urządzeń sterowania oświetleniem - do 48 godzin,
- naprawa linii kablowej, teren miasta - do 5 dni,
- wymiana pojedynczych zużytych źródeł światła, teren miasta - do 5 dni,
4) sprawdzanie i naprawa uszkodzonych: styków, połączeń przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, uszkodzonych odcinków kabli sterujących
i oświetleniowych, itp.,
5) bieżące sprawdzanie i niezwłoczna naprawa niesprawnych układów zapłonowych opraw
z wyłączeniem nowych elementów oświetlenia podlegających gwarancji ,
6) bieżące sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej - pomiary
i badania eksploatacyjne (sprawdzanie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar stanu rezystencji izolacji, sprawdzanie oporności uziemień roboczych),
7) bieżąca konserwacja i remonty szafek sterowniczych (szafek kablowych, oświetleniowych) tablic oświetleniowych (rozdzielczych) i elementów układu sterującego oświetleniem - według potrzeb,
8) przeglądy techniczne urządzeń oświetlenia drogowego w tym: słupów, wysięgników
i opraw (z wyłączeniem nowych elementów oświetlenia podlegających gwarancji) - jeden raz
w okresie obowiązywania umowy, przy czym protokół z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, niezwłocznie Zamawiającemu w terminie do dnia 30 listopada 2023 r.,
9) sprawdzanie stanu technicznego, konserwację i naprawy osłon wnęk słupowych (bezpiecznikowych) oraz połączeń na tablicach zaciskowych - według potrzeb,
10) sprawdzenie posadowienia, przywracanie pionowości słupów oraz sprawdzanie mocowania oraz kontrolę stanu technicznego wysięgników i odbłyśników - według potrzeb,
11) mycie opraw oświetleniowych - według potrzeb, nie częściej niż jeden raz w trakcie trwania umowy,
12) usuwanie na koszt Zamawiającego skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych,
tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: kloszy, opraw (z wyłączeniem nowych elementów oświetlenia podlegających gwarancji), wysięgników, słupów, układów sterowniczych, kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, szafek, zamków i zamknięć, tablic oświetleniowych itp., urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, po uprzednim zgłoszeniu Policji i Zamawiającemu,
13) wykonywanie pozostałych, nieopisanych wyżej usług towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego i parkowego, będącego własnością Zamawiającego, niezależnie od literalnych postanowień umowy, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
14) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji, jakości na przedmiot świadczeń, tj. wykonane usługi konserwacji i naprawy itp., oraz dostarczone w związku z nimi materiały i części,
15) przekazywanie wykazu wykonanych prac w danym miesiącu (w formie załącznika do faktury),
16) zakres nie obejmuje montażu, demontażu, podłączania, odłączania, napraw i wymiany w/w nowych opraw oświetleniowych będących na gwarancji.
3. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia w sposób zgodny z w/w ustawą, jak również z ustawą Prawo ochrony środowiska oraz pokrywania kosztów utylizacji zużytych źródeł światła (lamp, żarówek), opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające zagospodarowanie zużytych elementów oświetleniowych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert: 31 stycznia 2023 r. do godz. 10??. Ofertę prosimy przesłać/dostarczyć na adres: Kancelaria ogólna (pokój nr 7), Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@umwalcz.pl

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia 01.02.2023-31.01.2024.

Wymagania:
6. Opis sposobu przygotowania oferty ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
8. Dodatkowe informacje
W toku badania i oceny ofert Gmina Miejska Wałcz może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień
z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie informuje Naczelnika komórki merytorycznej odpowiedzialne za zamówienia publicznego w Urzędzie Miasta. O dokonanej poprawie w ofercie Gmina Miejska Wałcz niezwłocznie informuje Wykonawcę.
Gmina Miejska Wałcz odrzuca ofertę jeżeli:
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert,
w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora wydziału zamawiającego;
5) wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Gmina Miejska Wałcz udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Gmina Miejska Wałcz zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Gmina Miejska Wałcz unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Gmina Miejska Wałcz może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Uwagi:
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
- Kwalifikacje zawodowe - uprawnienia odpowiedniej specjalności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
- najniższa cena - 90%,
- gwarancja na wykonane roboty - 10%.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.