Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów instalacyjnych i sanitarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów instalacyjnych i sanitarnych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
tel. (91) 321 31 93 fax (91) 321 59 95
p.plechocinska-lazdowska@zegluga.swi.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (91) 321 31 93
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
na ,,Dostawę materiałów instalacyjnych i sanitarnych dla Żeglugi Świnoujskiej".
1. Gmina Miasto Świnoujście Ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście (NIP: 855-15-71-375), której zadania realizuje - Żegluga Świnoujska Ul. Wyb. Władysława IV 12 w Świnoujściu
tel.: 91 321 55 45 fax. 91 327 99 79
zaprasza do złożenia oferty na:
,,DOSTAWA materiałów instalacyjnych i sanitarnych dla Żeglugi Świnoujskiej".
2. Przedmiotem zaproszenia jest dostawa materiałów sanitarnych określonych co do asortymentu w załączniku nr 2 do zaproszenia.

Dokument nr: Z/05/2023

Otwarcie ofert: 3) otwarcie ofert nastąpi w dniu 02-02-2022 r. o godz. 1040 w siedzibie Żeglugi Świnoujskiej, pok. 3.

Składanie ofert:
11. Termin oraz forma składania ofert:
1) oferty należy składać dopiskiem:
,,DOSTAWA materiałów instalacyjnych i sanitarnych na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej" w sekretariacie ŻŚ pokój 9
lub
przesłać na adres:
Żegluga Świnoujska
ul. Wyb. Władysława IV 12
72-600 ŚWINOUJŚCIE lub
przesłać na adres poczty elektronicznej p.plechocinska-lazdowska@zegluga.swi.pl w przypadku składania oferty drogą elektroniczną Dostawca zobowiązany jest podpisać ofertę przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego lub podpisu osobistego - pod rygorem odrzucenia złożonej oferty.
2) ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 02-02-2023 r. o godz. 10.00;

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin realizacji zamówienia:
Sukcesywnie (w ramach składanych indywidualnych zamówień do 2 dni roboczych) od dnia zawarcia umowy do 31/12/2023 r.

Wymagania:
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
5. Do oferty należy dołączyć:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzającym posiadanie wpisu dotyczącym działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zaproszenia,
2) dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie przedmiotu zaproszenia obowiązującą przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejsza niż 10 tys. zł,
3) wypełniony załącznik nr 4 do zaproszenia.
7. Zasady prowadzenia postępowania:
1) oferta podlega odrzuceniu gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia,
2) Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej zmiany oferty, zawiadamiając niezwłocznie, drogą elektroniczną, o tym Dostawcę. Dostawca może, drogą elektroniczną, w terminie trzech dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawioną omyłkę polegającą na niezgodności z zaproszeniem. W takim wypadku jego oferta podlega odrzuceniu,
3) Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony na wniosek Zamawiającego lub samodzielnie o okres nie dłuższy niż 30 dni. Korespondencja w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną.
4) termin związania ofertą liczy się od dnia, w którym upłynął termin składania ofert,
5) Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową,
6) Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta przewyższa zaplanowaną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty.
8) Informację o wyniku postępowania, zamknięciu postępowania bez wyboru oferty albo jego unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego zaproszenia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze lub inną techniką w sposób czytelny i trwały.
3) Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez Dostawcę zmiana powinna być przez niego parafowana.
4) Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do zaproszenia) i formularz oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty wskazane w pkt. 5. Zaproszenia.
5) Dopuszcza się składanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność.
6) Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
7) Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Cenę netto + obowiązujący podatek VAT = wartość brutto za przedmiot zaproszenia.
9) Dostawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
9. Oferta powinna zawierać:
1) cenę ryczałtową netto + obowiązujący podatek VAT = wartość brutto za przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia;
2) udzielenie min. 6 m-nej gwarancji co do jakości oferowanych materiałów;
3) termin dostawy zamówień jednostkowych do 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia w godz. 0800-1400.
10. Zamawiający dokona wyboru z pośród złożonych ofert wg. poniższej zasady:
1) oferta z najniższą wartością otrzyma 100 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg. poniższego wzoru:
C min
Co =-------------------------x 100 x 100 %
Cbo
Co - ilość otrzymanych punktów za kryterium ,,cena" Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych Cbo - cena oferty badanej.
2) Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, który zaproponuje najkorzystniejszą wartości brutto oferty. W przypadku gdy zostaną złożone dwie lub większa ilość ofert z najkorzystniejszą ceną Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, z tym jednak zastrzeżeniem że wartość ofert dodatkowych nie może być wyższa niż oferty złożonych pierwotne. W przypadku gdy Dostawca złoży ofertę wyższą od pierwotnej, Zamawiający odrzuci jego ofertę.
13. Postanowienia końcowe:
1) po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje wybranego Dostawcę o terminie i miejscu podpisania umowy.
2) w przypadku uchylania się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę następnego w kolejności Dostawcy.
3) za uchylanie się od podpisania umowy Zamawiający uznaje w szczególności:
a) odmowę podpisania umowy b) nie stawienie się bez usprawiedliwienia uprawnionego przedstawiciela Dostawcy w terminie i miejscu wyznaczonym na podpisanie umowy.

Uwagi:
14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje Wykonawców będących osobami fizycznymi, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Świnoujście - Żegluga Świnoujska z siedziba przy ul. Wyb. Władysława IV12, 72-600 Świnoujście,
2) kontakt do inspektora danych osobowych e-mail: sekretariat@zegluga.swi.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr postępowania Z/05/2023 prowadzonym w trybie zaproszenia do złożenia oferty,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
w tym prawo do uzyskania kopii zgodnie z zasadami art. 15 ust. 3 RODO; b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
12. Uprawniony do kontaktu z oferentami:
1) Sprawy merytoryczne:
a. Pan Jarosław Hiler tel. 531 895 374, w godz. 0800 - 1400 adres e-mailowy: j.hiler@zegluga.swi.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.