Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa opraw oświetleniowych typu LED

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa opraw oświetleniowych typu LED

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Zduny
Zduny 1C
99-440 Zduny
powiat: łowicki
Tel. 46 838 74 26
sekretariat@gminazduny.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduny
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 46 838 74 26
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. CEL ZAMÓWIENIA:
Celem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych typu LED z przeznaczeniem dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zduny.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych typu LED z przeznaczeniem dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zduny.
2. Zamawiający zamawia oprawy oświetleniowe w ilości 95 sztuk.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia o 20%.
III. WYMOGI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Oprawy oświetleniowe muszą posiadać atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności,
deklaracje właściwości użytkowych i inne, które będzie wymagał zamawiający przy czynnościach odbioru.

CPV: 31520000-7

Dokument nr: ZP.272.08.1.2023

Składanie ofert:
Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona za pośrednictwem Poczty/kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Zduny, Zduny 1C, 99-440 Zduny lub na adres email: sekretariat@gminazduny.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.02.2023 r do godz. 10.00 (liczy się data i godz. wpływu do Zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
4. Miejsce dostawy opraw oświetleniowych: Urząd Gminy Zduny, 99-440 Zduny 1c, Gmina Zduny, powiat łowicki. Termin dostawy winien być zgłoszony Zamawiającemu minimum 3 (trzy) dni robocze przed planowaną dostawą do ww. miejsca.
V. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamówienia w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku zaistnienia przerw w wykonywaniu umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw w realizacji prac, udokumentowanych w formie pisemnej.

Wymagania:
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł, prowadzonym z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2185 z późn. zm.).
3. Termin płatności - 14 dni od poprawnie złożonej faktury VAT wraz z protokołem odbioru usługi.
VI. WARUNKI GWARANCJI
1. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie wszystkie składniki niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, między innymi takie jak: udzielenie gwarancji na okres minimum 60 miesięcy.
2. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony
w miesiącach kalendarzowych.
3. Okres gwarancji zaczyna swój bieg począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
4. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnych napraw przedmiotu zamówienia stwierdzonych
i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji.
5. W trakcie trwania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego przeprowadzania wszelkich przeglądów gwarancyjnych co najmniej 1 raz w roku
w obecności użytkownika obiektu.
VII. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
1. Dopuszczalne warunki zmiany postanowień umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

VIII. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY:
Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz oferty wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1 do zapytania.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inna osobę niż przedstawiciel/e prawny/i Wykonawcy.

IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

X. KRYTERIA OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:
1. C - cena za 1 szt. oprawy 100 pkt.
Cn
C = ------- x 100 x 100%
Cb
C - ilość otrzymanych punktów oferty badanej w kryterium cena
Cn - cena oferty najkorzystniejszej
Cb - cena oferty badanej

2. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) Kwotę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
3) Cena podana przez Wykonawcę za przedmiot zamówienia jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
3. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100 punktów
4. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która otrzyma największą ilość punktów spośród złożonych ofert (punktów uzyskanych z poszczególnych elementów oferty).
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
XI. WYKLUCZENIA:
1. Wykonawca może polegać na kompetencjach lub uprawnieniach, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
2. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą spełniać łącznie -- możliwość tzw. sumowania.
3. Oferty niespełniające warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone, a wykonawcy wykluczeni z udziału w postępowaniu.
4. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
5. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
6. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.
8. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.

XII. MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
2. Wykonawca powinien przygotować ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana na każdej stronie przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4. Oferta powinna: być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, adres email.
5. Dokumenty, będące kopiami, powinny być opatrzone na każdej stronie adnotacją ,,Za zgodność z oryginałem" i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7. Na kopercie lub w tytule wiadomości email należy zamieścić informację: ,,Oferta na dostawę opraw oświetleniowych typu LED z przeznaczeniem dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zduny".
8. Na kopercie lub w treści wiadomości email należy zamieścić informację: ,,Nie otwierać do dnia 06.02.2023 r do godz. 10.00".
9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Wykonawca może przed terminem rozpatrywania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
14. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. ZASTRZEŻENIA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, jak również żądania, w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 705 Kodeksu cywilnego, unieważnienia umowy zawartej w drodze postępowania. W przypadku podjęcia jednej z powyższych decyzji, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o niej za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adresy email wszystkich Wykonawców).
Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz zawarciem umowy ponosi Wykonawca, a w przypadku modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania i nieudzielenia zamówienia Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Uwagi:
XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie RODO), informujemy iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Zduny jest: Wójt Gminy Zduny, z siedzibą władz: Zduny 1C , 99-440 Zduny. Kontakt : Tel. 46 838 74 26 lub E-mail: sekretariat@gminazduny.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, w osobie pana Pawła Modrzejewskiego, z którym można skontaktować się w sprawie ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@kiodo.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy / kontraktu, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych, które na nas ciążą, w tym rozliczenia świadczonej usługi.
4. W związku z powyższym podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. lit b RODO - niezbędność do zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej/kontraktu oraz art. 6 ust 1 lit c - niezbędność do wykonania obowiązków nałożonych na Administratora przez przepisy prawa.
W szczególnych sytuacjach podstawą przetwarzania danych może być art. 6 ust 1 lit a RODO - czyli wyrażona przez Państwa zgoda (np. na udostępnienie wizerunku, dodatkowe dane kontaktowe). Na te okoliczności zostaną Państwo szczegółowo poinformowani o celu przetwarzania oraz przysługujących Państwu prawach, podczas wyrażania zgody. Ponadto, dane mogą być przetwarzane w sprawach dochodzenia roszczeń, obrony przed tymi roszczeniami, w ramach prawnie uzasadnionego interesu Zleceniodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (zwłaszcza przepisy finansowe/rachunkowe oraz archiwizacyjne). Okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń tj. do czasu przedawnienia roszczeń, wynosi odpowiednio: 3 lata lub 6 lat (zgodnie z art 118 Kodeksu cywilnego). W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, przez okres niezbędny do realizacji wskazanego celu lub wycofania zgody.
6. Państwa dane osobowe przekazywane będą podmiotom z nami współpracującym, z którymi podpisaliśmy stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych np. w zakresie usług IT. Odbiorcami danych są także podmioty uprawnione do otrzymywania tych danych na podstawie przepisów prawa.
7. Na podstawie przepisów RODO, przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo żądania poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych oraz prawo do przenoszenia danych.
8. W przypadku uznania, że dane są przetwarzane z naruszeniem przepisów RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jako organu nadzorczego.
9. Podanie przez Państwa danych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. Konsekwencją ich niepodania będzie niemożność zawarcia umowy/ kontraktu.
W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne (np. wizerunek czy inne dane z Państwa inicjatywy).
10. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, w każdej chwili przysługuje Państwu prawo jej wycofania. Można to zrobić kontaktując się z nami. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, jakiego dokonano przed jej wycofaniem.
11. W ramach przetwarzania danych nie stosujemy metod polegających na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Państwa dane co do zasady nie będą przekazywane do państw trzecich.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela: Magdalena Bończak, e-mail: m.bonczak@gminazduny.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.