małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Kalisz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa artykułów sanitarnych i środków czystości wraz z dowozem, załadunkiem i rozładunkiem |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Ostróda ul. Mickiewicza 24 14-100 Ostróda powiat: ostródzki tel: (89) 642 94 00 , fax: (89) 642 94 01 , oferty@um.ostroda.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ostróda |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (89) 642 94 00 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
INFORMACJA O ZAMÓWIENIU Gmina Miejska Ostróda reprezentowana przez Burmistrza Miasta Ostróda Urząd Miejski w Ostródzie zaprasza do składania ofert na: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SANITARNYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE W 2023 ROKU § 2. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów sanitarnych i środków czystości wraz z dowozem, załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Urzędu Miejskiego w Ostródzie, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, w 2023 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - spis artykułów sanitarnych i środków czystości zawiera załącznik nr 3 do informacji o zamówieniu. 3. Zamawiający zapotrzebowanie na określone artykuły sanitarne i środki czystości będzie składał sukcesywnie, w miarę potrzeb, telefonicznie, bądź mailowo, na podstawie cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do informacji o zamówieniu). 4. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, wraz z kosztami transportu, załadunku i rozładunku w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że ilość poszczególnych artykułów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do informacji o zamówieniu), może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wobec powyższego Zamawiający bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, zastrzega sobie możliwość do: 1) zmiany zamawianej ilości poszczególnych artykułów, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości określonej w umowie; 2) niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łącznie środki do wysokości 56.000,00 PLN brutto. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia kwoty, o której mowa w ust. 6, maksymalnie o 10 %. Dokument nr: OR.271.50.2023 Składanie ofert: § 7. Data składania i publicznego otwarcia ofert. 1. Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres: oferty@um.ostroda.pl. Oferta musi być złożona w terminie określonym w ust. 2. Uwaga!: informujemy, że w związku z problemami technicznymi, nieleżącymi po stronie Urzędu Miejskiego w Ostródzie, na nasze skrzynki nie mogą być dostarczane wiadomości z adresów mailowych znajdujących się na wp.pl. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 06.02.2023 r. o godz. 08:00. Miejsce i termin realizacji: § 3. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku. Wymagania: 12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. § 4. Określenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. § 5. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą. Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do informacji o zamówieniu). 2. Formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do informacji o zamówieniu). § 6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. 1. Ocenie w n/w kryteriach podlegać będą wyłącznie kompletne oferty. 2. Kryteria wyboru oferty: cena, znaczenie kryterium: 100 %. 3. Opis kryterium: maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową. 4. Sposób oceny ofert: oferta najtańsza* oferta badana x 100,00 punktów x 100 %. * spośród ofert podlegających ocenie. 5. Jako najkorzystniejsza, zostanie wybrana oferta, która uzyska największą ilość punktów. § 8. Opis procedury udzielenia zamówienia. 1. Postępowanie prowadzi się z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.). 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści informacji o zamówieniu. 5. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści informacji o zamówieniu lub odwołać zamówienie. Modyfikacja treści informacji o zamówieniu lub odwołanie zamówienia zostanie upublicznione w taki sam sposób jak informacja o zamówieniu. 6. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę. 7. Złożenie przed upływem terminu składania ofert, kolejnej oferty przez tego samego Wykonawcę, traktuje się jako zmianę i jednoczesne wycofanie poprzedniej oferty (ofert). 28. Oferty lub inne dokumenty w toku postępowania o udzielenie zamówienia przesyłane są za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w formie skanu dokumentu podpisanego przez wykonawcę albo Zamawiającego lub dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem osobistym, podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający uprawiony jest do wysyłania dokumentów bez opatrzenia ich podpisem. 9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień dotyczących oferty, w tym ceny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał oferty wykonawcy, który w wyznaczonym terminie nie złoży wyjaśnień, o których mowa w ust. 9, lub jeżeli złożone wyjaśnienia potwierdzą niezgodność oferty / rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a także ofert niekompletnych. 11. W przypadku, gdy złożone oferty przekraczają możliwości finansowe przeznaczone na dane zamówienie i nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia, Zamawiający może ponownie opublikować / przesłać informację o zamówieniu, lub przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została złożona jako najkorzystniejsza. Negocjacje mogą dotyczyć ceny ofertowej, a w przypadku gdy złożono więcej niż jedną ofertę, opisu przedmiotu zamówienia i warunków umowy. 12. Jeżeli w wyniku negocjacji, o których mowa w ust. 11, zmianie ulegną warunki umowy lub opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający przekazuje informację o zmianie dokonanej w wyniku negocjacji do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty (z wyjątkiem wykonawców, których oferty nie będą rozpatrywane, zgodnie z ust. 10) i wyznacza termin na złożenie oferty dodatkowej na zmienionych warunkach. 13. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą ocenę w przyjętych do postępowania kryteriach oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 14. Jeżeli w postępowaniu nie wpłynie żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający może wybrać wykonawcę, bez ponownej publikacji informacji o zamówieniu. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 16. Zamawiający może poprawić w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie- rozumiane jako widoczne, niezamierzone niedokładności, błędy pisarskie, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części lub inne podobne usterki w tekście, niebudzące wątpliwości w jaki sposób winny być one poprawione; 2) oczywiste omyłki rachunkowe- rozumiane jako błędy w działaniach arytmetycznych, dokonywanych na składowych ceny; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z informacją o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- rozumiane jako omyłki, w odniesieniu do których, czynności ich poprawy Zamawiający może dokonać samodzielnie, bez udziału Wykonawcy. 17. Zamawiający informuje o poprawie omyłki Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 18. Wykonawca jest zobowiązany podpisać umowę w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 319. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Kontakt: 4. Osoba uprawniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: 1) w kwestiach formalnych- Magdalena Kaliszewska; 2) w kwestiach merytorycznych- Karol Duda. |
© eurobudowa.pl 2004-2024