Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa artykułów sanitarnych i środków czystości wraz z dowozem, załadunkiem i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa artykułów sanitarnych i środków czystości wraz z dowozem, załadunkiem i rozładunkiem

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
tel: (89) 642 94 00 , fax: (89) 642 94 01 ,
oferty@um.ostroda.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: (89) 642 94 00
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
INFORMACJA O ZAMÓWIENIU
Gmina Miejska Ostróda reprezentowana przez Burmistrza Miasta Ostróda
Urząd Miejski w Ostródzie
zaprasza do składania ofert na:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SANITARNYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE W 2023 ROKU
§ 2. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów sanitarnych i środków czystości wraz
z dowozem, załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Urzędu Miejskiego w Ostródzie,
ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, w 2023 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - spis artykułów sanitarnych i środków czystości zawiera
załącznik nr 3 do informacji o zamówieniu.
3. Zamawiający zapotrzebowanie na określone artykuły sanitarne i środki czystości będzie składał
sukcesywnie, w miarę potrzeb, telefonicznie, bądź mailowo, na podstawie cen jednostkowych
określonych przez Wykonawcę w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do informacji
o zamówieniu).
4. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu
przedmiotu zamówienia, wraz z kosztami transportu, załadunku i rozładunku w siedzibie
Zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że ilość poszczególnych artykułów określonych w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do informacji o zamówieniu), może ulec zmianie w trakcie
trwania umowy. Wobec powyższego Zamawiający bez skutków finansowych i prawnych
dla Zamawiającego, zastrzega sobie możliwość do:
1) zmiany zamawianej ilości poszczególnych artykułów, pod warunkiem nie przekroczenia
maksymalnej wartości określonej w umowie;
2) niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łącznie środki
do wysokości 56.000,00 PLN brutto.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia kwoty, o której mowa w ust. 6, maksymalnie o 10 %.

Dokument nr: OR.271.50.2023

Składanie ofert:
§ 7. Data składania i publicznego otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres:
oferty@um.ostroda.pl. Oferta musi być złożona w terminie określonym w ust. 2.
Uwaga!: informujemy, że w związku z problemami technicznymi, nieleżącymi po stronie Urzędu
Miejskiego w Ostródzie, na nasze skrzynki nie mogą być dostarczane wiadomości z adresów
mailowych znajdujących się na wp.pl.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 06.02.2023 r. o godz. 08:00.

Miejsce i termin realizacji:
§ 3. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia
2023 roku.

Wymagania:
12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów w terminie 3 dni roboczych od dnia
zgłoszenia.
§ 4. Określenie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
§ 5. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą.
Do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do informacji o zamówieniu).
2. Formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do informacji o zamówieniu).
§ 6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Ocenie w n/w kryteriach podlegać będą wyłącznie kompletne oferty.
2. Kryteria wyboru oferty: cena, znaczenie kryterium: 100 %.
3. Opis kryterium: maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę
ofertową.
4. Sposób oceny ofert:
oferta najtańsza*
oferta badana
x
100,00 punktów x 100 %.
* spośród ofert podlegających ocenie.
5. Jako najkorzystniejsza, zostanie wybrana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
§ 8. Opis procedury udzielenia zamówienia.
1. Postępowanie prowadzi się z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści informacji o zamówieniu.
5. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści informacji
o zamówieniu lub odwołać zamówienie. Modyfikacja treści informacji o zamówieniu lub odwołanie
zamówienia zostanie upublicznione w taki sam sposób jak informacja o zamówieniu.
6. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę.
7. Złożenie przed upływem terminu składania ofert, kolejnej oferty przez tego samego Wykonawcę,
traktuje się jako zmianę i jednoczesne wycofanie poprzedniej oferty (ofert).
28. Oferty lub inne dokumenty w toku postępowania o udzielenie zamówienia przesyłane są za pomocą
środków komunikacji elektronicznej, w formie skanu dokumentu podpisanego przez wykonawcę
albo Zamawiającego lub dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem osobistym, podpisem
zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający uprawiony jest do wysyłania
dokumentów bez opatrzenia ich podpisem.
9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień dotyczących oferty, w tym ceny, w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał oferty wykonawcy, który w wyznaczonym terminie nie złoży
wyjaśnień, o których mowa w ust. 9, lub jeżeli złożone wyjaśnienia potwierdzą niezgodność oferty /
rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a także ofert niekompletnych.
11. W przypadku, gdy złożone oferty przekraczają możliwości finansowe przeznaczone na dane
zamówienie i nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia,
Zamawiający może ponownie opublikować / przesłać informację o zamówieniu, lub przeprowadzić
negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została złożona jako najkorzystniejsza. Negocjacje mogą
dotyczyć ceny ofertowej, a w przypadku gdy złożono więcej niż jedną ofertę, opisu przedmiotu
zamówienia i warunków umowy.
12. Jeżeli w wyniku negocjacji, o których mowa w ust. 11, zmianie ulegną warunki umowy lub opis
przedmiotu zamówienia, Zamawiający przekazuje informację o zmianie dokonanej w wyniku
negocjacji do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty (z wyjątkiem wykonawców, których oferty
nie będą rozpatrywane, zgodnie z ust. 10) i wyznacza termin na złożenie oferty dodatkowej
na zmienionych warunkach.
13. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma
taką samą ocenę w przyjętych do postępowania kryteriach oceny ofert, Zamawiający spośród tych
ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
14. Jeżeli w postępowaniu nie wpłynie żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały
w istotny sposób zmienione Zamawiający może wybrać wykonawcę, bez ponownej publikacji
informacji o zamówieniu.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
którejkolwiek ze złożonych ofert.
16. Zamawiający może poprawić w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie- rozumiane jako widoczne, niezamierzone niedokładności, błędy
pisarskie, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części lub inne podobne usterki w tekście,
niebudzące wątpliwości w jaki sposób winny być one poprawione;
2) oczywiste omyłki rachunkowe- rozumiane jako błędy w działaniach arytmetycznych,
dokonywanych na składowych ceny;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z informacją o zamówieniu, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty- rozumiane jako omyłki, w odniesieniu do których, czynności ich
poprawy Zamawiający może dokonać samodzielnie, bez udziału Wykonawcy.
17. Zamawiający informuje o poprawie omyłki Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
18. Wykonawca jest zobowiązany podpisać umowę w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiającego.
319. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Kontakt:
4. Osoba uprawniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
1) w kwestiach formalnych- Magdalena Kaliszewska;
2) w kwestiach merytorycznych- Karol Duda.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.