Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa urządzeń wentylacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa urządzeń wentylacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespól Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w lgnacowie
lgnaców 8
05-300 Mińsk Mazowiecki
powiat: miński
tel.fax. 25 759 26 23
zssignacow@wp.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.fax. 25 759 26 2
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Naprawa urządzeń wentylacyjnych w Zespole Szkól Specjalnych im. J. Porazińskiej w Ignacowie".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na:
1. Naprawę centrali nawiewnej VS-21-LH (producent VTS):
a) demontaż uszkodzonego silnika wentylatora, zakup wraz z montażem nowego silnika wentylatora nawiewnego do centrali i jego uruchomienie;
b) czyszczenie komór centrali;
2. Naprawę wentylatora kanałowego:
a) demontaż i montaż elementów wraz z uruchomieniem.
3. Czyszczenie trzech pozostałych komór centrali wentylacyjnych.
4. Zakup i wymiana filtrów powietrza w centralach wentylacyjnych.

Dokument nr: ZSS.KG.241.1.2023

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona mailowo na adres zssignacow@wp.pl - do dnia 03.02.2023 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu).
2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę i nie może jej zmienić.
3. Oferent może przed upływem terminu składania wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia do 31.03.2023 r.

Wymagania:
IV. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
1. Wykona przedmiot zamówienia w najkrótszym terminie, posiada wiedzę i środki niezbędne do wykonania zamówienia.
2. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien przedstawić ofertę cenową na formularzu (załącznik nr 1 Formularz ofertowy).
VII. KRYTERIA OCENY
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana na stronie zamawiającego: zssignacow.szkolnastrona.pl (w zakładce bip - zapytania ofertowe) oraz zostanie przesłana e-mailem do wybranego Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
IX. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY
1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Dane do wystawiania faktury:
NABYWCA: Powiat Miński ul. Kościuszki 3; 05-300 Mińsk Mazowiecki. NIP: 822-234-24-26
ODBIORCA, PŁATNIK: Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie; Ignaców 8; 05-300 Mińsk Mazowiecki.
XI. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert;
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert;
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert;
d) unieważnienia postępowania jeżeli:
o cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
o wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania;
W przypadkach, o których mowa powyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonego formularza ofertowego.
3. Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą w celu ustalenia wykonania terminu umowy.
4. Zamawiający umożliwi oferentowi obejrzenie centrali nawiewnej, w celu sporządzenia rzetelnej oferty.

Uwagi:
X. KLAUZULA INFORMACYJNA Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie,, który reprezentuje dyrektor, Ignaców 8, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 25 759-2623, e-mail: zssignacow@wp.pl
Inspektor ochrony danych
Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Sylwia Kruszewska, z którym można się skontaktować e-mailowo: iod.zssignacow@wp.pl Cel i podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zawartej umowy.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty. Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie oraz podmioty i organy uprawnione na podstawie przepisów prawa. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, wskazany w wewnętrznych przepisach szkoły. Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zapytania - udział w postępowaniu jest dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych osobowych, będzie brak możliwości zawarcia lub realizacji umowy. Informacje dot. profilowania
W przypadku przetwarzania podanych danych osobowych nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Kontakt:
5. Dodatkowych informacji udzieli Pani Kinga Nalazek - kierownik gospodarczy tel. 25 759-26-23 wew. 24 lub: zssignacow@wp.pl lub kg k.nalazek@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.