wielkopolskie (Kalisz)
łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Obsługa geodezyjna |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Limanowa Ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 b 34-600 LIMANOWA powiat: limanowski Tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37, tel. 18/263-00-47;, faks: +48 18 263-00-46 sekretariat@gminalimanowa.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/5700dd18-f7d1-4c0a-ae16-a0d1cf011c4c/pliki |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | LIMANOWA |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel. +48 18 337 22 5 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E (ZO) Gmina Limanowa reprezentowana przez Wójta Gminy, jako kierownika zamawiającego, zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Obsługa geodezyjna Urzędu Gminy Limanowa w 2023 roku" 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa geodezyjna Gminy Limanowa w 2023 roku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: podziałów działek, ustalenia/wznowienia granic, przygotowanie dokumentacji do celów prawnych, wykaz zmian do ewidencji gruntów oraz opracowanie innych potrzebnych map jak również konsultacje w terenie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zlecenie usług Wykonawcy, które będzie dokonywane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego najpóźniej do dnia 8 grudnia 2023 r. wg cen zaoferowanych przez Wykonawcę, stałych dla całego czasu obowiązywania umowy, niezależnie od faktycznej ilości poszczególnych zleceń dla poszczególnych prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumencie dołączonym do postępowania przetargowego, który stanowi integralną część postępowania - projekcie umowy (załącznik nr 1 do ZO). CPV: 70000000-1, 71354000-4, 71355000-1 Dokument nr: ZP.271.1.3.2023 Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6.02.2023 r. o godz. 10:30 poprzez odszyfrowanie wczytanych ofert poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na Platformie ZP dla Zamawiającego. Składanie ofert: 11. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę wraz z załącznikami należy przygotować i złożyć zgodnie z wytycznymi opisanymi w rozdziale IX Zapytania Ofertowego. 2. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę ZP do dnia 6.02.2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 3.1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia 22.12.2023 r. Wymagania: 2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://app.sidaspzp.pl 4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu. 5. UWAGA: Zamawiający informuje, że komplet załączników w formie elektronicznej można pobrać pod adresem https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/5700dd18-f7d1-4c0a-ae16-a0d1cf011c4c 3.2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Gmina Limanowa 2 I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunek udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi, że jest mu dostępna/będzie dostępna jedna osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju - do wykonywania wszystkich usług wymienionych w Formularzu cen jednostkowych ( załącznik nr 9 do ZO). 2. Wykonawca może posługiwać się osobami trzecimi przy wykonywaniu niniejszej umowy, jednakże zapewnia, iż każda z tych osób posiadać będzie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii wydane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie zleconych usług wymienionych w formularzu cen jednostkowych. Wykonawca posługując się osobami trzecimi i okazuje Zamawiającemu dokument potwierdzający w/w uprawnienia. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 ze zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych. 1) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca złoży ,,Wykaz osób" (załącznik nr 8 do ZO) skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) Do ,,Wykazu osób" należy załączyć kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a) świadectwa lub innego równoważnego dokumentu nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii II. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania w następującym zakresie: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę: 1) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 2) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego po-chodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu kar-nego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U.2021 poz. 1745 ze zm.), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 3) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 4) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 5) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o do-puszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 7) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 9) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, Gmina Limanowa 3 którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; 10) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów; 11) jeżeli występuje konflikt interesów, którego nie można skutecznie wyeliminować w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy; a) ubiegają się o udzielenie tego zamówienia; b) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą, otrzymywały od wykonawcy wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; d) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym rozstrzygnięciu tego postępowania. 12) który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady; 13) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych; 14) który bezprawnie wpływał lub próbował wpływać na czynności zamawiającego lub próbował pozyskać lub pozyskał informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 15) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia . 5. DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ. 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) pozostałych dokumentów lub oświadczeń tj: 1) Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego (spełnianie warunków udziału). 2) Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego (przesłanki wykluczenia). 3) Załącznik nr 4a do Zapytania ofertowego (przesłanki wykluczenia 1) 4) Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby) - tylko w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu. 5) Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego (pełnomocnictwo) - jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum, spółka cywilna itp., w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego - ,,Wykaz osób" wraz z kopiami potwierdzonymi przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a) świadectwa lub innego równoważnego dokumentu nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 2. W przypadku, gdy wykonawca powierza podwykonawcom część zamówienia, wówczas wykonawca zobowiązany jest wskazać firmę (nazwę) podwykonawcy i zakres powierzonych mu usług. 3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO 1. Zamawiający informuje, że: 1) Na każdym etapie prowadzonego postępowania może zwrócić się do wykonawców o wyjaśnienie treści złożonej oferty, poprawienie omyłek, uzupełnienie dokumentów lub wyjaśnienie dotyczące ceny, kosztu lub ich istotnych składowych zawartej w ofercie. 2) W uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego, o czym poinformuje zaproszonych przez siebie wykonawców. 3) W uzasadnionych przypadkach może odrzucić ofertę lub wykluczyć wykonawcę z postępowania, podając uzasadnienie prawne i faktyczne. Gmina Limanowa 4 7. KRYTERIA WYBORU OFERTY 1. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: 1) CENA (C) - 100%. Oferta najtańsza spośród wszystkich złożonych i nieodrzuconych ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), według formuły: C = (Cn / Cof.b. ) x 100 = ilość punktów, gdzie: C - cena, Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych, Cof.b - cena oferty badanej, nieodrzuconej, 100 - procentowe znaczenie kryterium ceny. Zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy Pzp: cenie - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r., poz. 168 ze zm.). Tam zaś definicja została zakreślona w następujący sposób: Art. 3 ust. 1: 1) cena - wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; 2. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową. 2. Punktacja przyznawana ofertom według podanych kryteriów oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym ceny ofertowej. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 8. SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego (ZO). 2. W postępowaniu ustanowiono wynagrodzenie ryczałtowe. 3. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, jakie wynikają z ZO, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. 4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego. 5. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. 6. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia. 7. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. 8. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia . Będą to między innymi następujące koszty : wszelkich prac przygotowawczych, zapewnienia dostawy worków. 9. W związku z powyższym zaleca się Wykonawcom wnikliwą analizę dokumentacji zamówienia, weryfikację prawidłowości opisów. 10. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022.931 t.j) Gmina Limanowa 5 11. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, maksymalną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 12. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 13. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej. 14. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia. 15. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931, ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek: 1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego; 2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; 3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku; 4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie. 16. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę wszelkich rozbieżności, które nasuwają się w trakcie analizy dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest zgłosić je Zamawiającemu. Zamawiający po przeanalizowaniu udzieli wyjaśnień i dokona zmian jeżeli będzie taka konieczność. 10. Ceny nie będą podlegały rewaloryzacji ze względu na inflację. 9. POROZUMIEWANIE SIĘ STRON 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych (Platforma ZP) który dostępny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl. UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z warunkami korzystania z Platformy ZP określonymi w regulaminie dostępnym pod adresem https://sidaspzp.pl/wpcontent/ uploads/2020/07/regulamin-SIDAS-PZP.pdf oraz ze Szczegółową instrukcja obsługi Platformy ZP, która jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_zamawiający_1.3.pdf 2. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami 1) Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2022 r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.) 2) Korespondencja przy użyciu środków komunikacji elektronicznej odbywa się w następujący sposób: a) przed upływem terminu składania ofert (między innymi: pytania do postępowania, wnioski o wyjaśnienie itp.): - za pośrednictwem Platformy ZP, gdzie po zalogowaniu się na uprzednio założone swoje konto, użytkownik wskazuje postępowanie. Po wejściu w szczegół wskazanego postępowania przechodzi do zakładki ,,Komunikacja", która dotyczy wybranego postępowania. W celu przygotowania nowej wiadomości wybiera opcje ,,Utwórz wiadomość". Następnie wskazuje ,,Kategorię wiadomości" i wprowadza treść w polu ,,Wiadomość". W ramach korespondencji można dodać załącznik poprzez opcję ,,Dołącz plik" - bezpośrednio na adres poczty elektronicznej : sekretariat@gminalimanowa.pl Gmina Limanowa 6 b) Po upływie terminu składania ofert" (między innymi: dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia) - Za pośrednictwem Platformy ZP - analogicznie jak w przypadku korespondencji przed upływem terminu składania ofert. 3) Komunikacja za pośrednictwem Platformy ZP: a) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta na Platformie ZP, logując się akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w regulaminie dostępnym pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/regulamin-SIDAS-PZP.pdf oraz uznaje go za wiążący. b) Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy ZP, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_zamawiający_1.3.pdf c) Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio opatrzony podpisem kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców. d) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącznikiem z poziomu zakładki ,,Komunikacja", która prezentowana jest również w wysłanej wiadomości. 4) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Ponadto informujemy, że: a) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu, b) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów: - z poziomu zakładki ,,Moja oferta" w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik, - spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki ,,zip" i dołączyć z poziomu zakładki ,,Moja oferta" w miejscu do dodania pliku oferty 5) Zamawiający, zgodnie z w/w Rozporządzeniem, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZP tj.: a) zainstalowana przeglądarka internetowa: Firefox ver. 78 i późniejsze, Chrome ver 83 i późniejsze, Opera ver. 69 i późniejsze, b) włączona obsługa JavaScript, c) Zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader, d) Dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg 1) Dodatkowe informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych: a) Plik załączony przez wykonawcę na Platformie ZP i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany, b) Jako czas złożenia oferty przez Platformie ZP przyjmuje się moment kliknięcia w opcję ,,Złóż ofertę". Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze. c) Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar. 8) Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje nie uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami, niż wymienione w niniejszej SWZ. 3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. Gmina Limanowa 7 5. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym wyżej mowa, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym wyżej mowa, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 7. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty, oferty, pisma oraz oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Za datę powzięcia wiadomości, uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację, za pomocą poczty elektronicznej. 10. Dane kontaktowe zamawiającego zostały podane w punkcie 1 niniejszego Zapytania Ofertowego. 10. PRZYGOTOWANIE OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego. 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do ZO. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane zgodnie z pkt 5 Zapytania Ofertowego. 4.Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do ZO, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu. 6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 8. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 9. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://app.sidaspzp.pl. 10. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W tym celu należy w systemie Platformy kliknąć przycisk ,,Wycofaj ofertę". Zmiana oferty następuje poprzez wycofanie oferty oraz jej ponownym złożeniu. 11. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Gmina Limanowa 8 3. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 4. Decyduje data oraz dokładny czas [hh:mm:ss] generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. 6. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona po terminie składania ofert. 7. Wykonawca nie może skutecznie wycofać oferty ani wprowadzić zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. 9. Najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 10. Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 12. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. INFORMACJA DOTYCZĄCA UMOWY 1. Obowiązki informacyjne zamawiającego, publikacja informacji. 1). Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę alba imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby alba miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 2). Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których wyżej mowa na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określony w niniejszym Zapytaniu ofertowym (ZO) i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu albo unieważnić postępowanie. 3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ZO. Kontakt: ) Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami 1) w zakresie proceduralnym: Agata Marcisz, Ryszard Lachor, tel. 18/263-00-47; 2) w zakresie merytorycznym: Paulina Kita, tel. 18/263-00-37; 11. Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnione są następujące osoby: a) w zakresie procedury przetargowej: Ryszard Lachor, Agata Marcisz faks: +48 18 337 13 37, tel. 18 263-00-47, e-mail: przetargi@gminalimanowa.pl b) w zakresie merytorycznym: Paulina Kita faks: +48 18 263-00-46, e-mail: sekretariat@gminalimanowa.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024