dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa centrum oświatowo - sportowego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rychtal Rynek 1 63-630 Rychtal powiat: kępiński 627816800 ug@ugrychtal.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Rychtal |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 627816800 |
Termin składania ofert: | 2023-03-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa centrum oświatowo - sportowego w Rychtalu - etap I - klasy IV - VIII dla dzieci z terenów popegeerowskich wraz z wykonaniem projektu w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i realizację robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania ,,Budowa centrum oświatowo-sportowego w Rychtalu dla dzieci z terenów popegeerowskich wraz z wykonaniem projektu - etap I sale IV-VIII" w procedurze ,,zaprojektuj i wybuduj". 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla całego obiektu, w tym: a) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego i zagospodarowania terenu, b) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, c) wykonanie projektów technicznych i wykonawczych; d) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiORB. 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; 3) wykonanie robót budowlanych wraz z częściowym wyposażeniem obiektu realizowanego w Fazie 1 oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z ostatecznym rozliczeniem robót, w tym ostatecznego rozliczenia z ewentualnymi podwykonawcami; 4) Wykonanie niezbędnych robót budowlanych mających na celu umożliwienie bezpiecznego funkcjonowania / użytkowania wybudowanej I części budynku (Faza 1) do czasu wyłonienia Wykonawcy kolejnej części (Fazy 2) inwestycji. CPV: 45000000-7, 71000000-8, 71220000-6,71320000-7,45111200-0,45200000-9,45262500-6,45262311-4,45262310-7,45410000-4 Dokument nr: 2023/BZP 00068916, RI.271.1.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad55fe5d-a082-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. 6. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rychtal, z siedzibą w Rychtal przy Ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: ug@ugrychtal.pl lub telefonicznie pod nr 62 78 16 800. 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kontakt@rodo-leszno.com.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-02 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Nr 86 8413 0000 0500 0273 2000 0105 z dopiskiem ,,Wadium - RI.271.1.1.2023". 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) zawiera nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) zawiera wskazaną kwotę wadium, 3) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp 4) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 7) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 8) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Rychtal 9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.1.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i realizację robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania ,,Budowa centrum oświatowo-sportowego w Rychtalu dla dzieci z terenów popegeerowskich wraz z wykonaniem projektu - etap I sale IV-VIII" w procedurze ,,zaprojektuj i wybuduj". 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla całego obiektu, w tym: a) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego i zagospodarowania terenu, b) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, c) wykonanie projektów technicznych i wykonawczych; d) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiORB. 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; 3) wykonanie robót budowlanych wraz z częściowym wyposażeniem obiektu realizowanego w Fazie 1 oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z ostatecznym rozliczeniem robót, w tym ostatecznego rozliczenia z ewentualnymi podwykonawcami; 4) Wykonanie niezbędnych robót budowlanych mających na celu umożliwienie bezpiecznego funkcjonowania / użytkowania wybudowanej I części budynku (Faza 1) do czasu wyłonienia Wykonawcy kolejnej części (Fazy 2) inwestycji. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45262310-7 - Zbrojenie 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45262321-7 - Wyrównywanie podłóg 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45431000-7 - Kładzenie płytek 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421141-4 - Instalowanie przegród 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45321000-3 - Izolacja cieplna 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są: 1) Cena oferty (C) - 60 pkt; 2) Termin wykonania (T) - 20 pkt; 3) Gwarancja (G) - 20 pkt; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) Warunek 1 Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie wykonał należycie, co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie jednego budynku użyteczności publicznej**, o powierzchni użytkowej min. 1.500 m2 w zakresie wielobranżowym ( tj. roboty konstrukcyjno- budowlane i wykończeniowe oraz instalacje sanitarne i elektryczne) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; b) Warunek 2 Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną jedną wielobranżową dokumentację projektową jednego budynku użyteczności publicznej zeroenergetycznego*, o powierzchni użytkowej min. 1500 m2 w zakresie wielobranżowym (tj. projekty: architektoniczno-budowlany i zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz projekty techniczne lub wykonawcze: m. in. architektoniczny, konstrukcyjny, instalacje sanitarne, elektryczne, niskoprądowe, automatyki budynkowej oraz architektury krajobrazu oraz architektury wnętrz); c) Warunek 3 a) Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą na każde z wymienionych poniżej stanowisk: i. Projektant branży architektonicznej Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, Wymagane doświadczenie - co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, w tym wykonanie minimum jednej wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej budowę jednego obiektu użyteczności publicznej zeroenergetycznego* wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. ii. Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, w tym wykonanie: minimum jednej dokumentacji projektowej na budowę jednego budynku użyteczności publicznej. iii. Projektant branży sanitarnej Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do projektowania bez ograniczeń w specjalności zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci cieplnych uzbrojenia terenu, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w tym wykonanie: minimum jednej dokumentacji projektowej na budowę jednego budynku użyteczności publicznej zeroenergetycznego iv. Projektant branży elektrycznej Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do projektowania bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu. v. Projektant branży drogowej Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do projektowania w specjalności drogowej w minimum ograniczonym zakresie, odpowiednim do przewidzianych w PFU robót. Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu. vi. Projektant w branży architektury krajobrazu Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, w tym wykonanie: minimum jednej dokumentacji projektowej architektury krajobrazu przy budynku użyteczności publicznej o powierzchni terenów zielonych nie mniejszych niż 3000 m2, na których znalazły się poniższe elementy: suchy ogród deszczowy, plac zabaw z nawierzchnią syntetyczną, boisko z nawierzchnią syntetyczną. vii. Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych (pełniący funkcję kierownika budowy) Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, co najmniej jako kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. viii. Kierownik robót elektrycznych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, takim jak: instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi zasilania ix. Kierownik robót sanitarnych posiadający Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe środki dowodowe w zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (tj. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia): a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: - art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego; sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca winien dołączyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Przedmiotowe oświadczenie w zakresie przesłanek wykluczenia obejmuje przesłanki, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. b) oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5K rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy PWAU -- formularz stanowiący załącznik nr 4 do SWZ 2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych: Podmiotowe środki dowodowe w zakresie potwierdzenia okoliczności, o których nowa w art. 273 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp (tj. w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -- inne odpowiednie dokumenty. Podany okres 5 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. b) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -- oświadczenie Wykonawcy. Podany okres 5 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ, 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Nr 86 8413 0000 0500 0273 2000 0105 z dopiskiem ,,Wadium - RI.271.1.1.2023". 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) zawiera nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) zawiera wskazaną kwotę wadium, 3) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp 4) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 7) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 8) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Rychtal 9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdz. XII.2.1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w rozdz. X.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 2 do SWZ) . 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku i na warunkach określonych w § 19 projektowanych postanowień umowy. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy uwzględnieniu postanowień art.455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są: 1) Cena oferty (C) - 60 pkt; 2) Termin wykonania (T) - 20 pkt; 3) Gwarancja (G) - 20 pkt; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-31 |
© eurobudowa.pl 2004-2024