Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
898z dziś
6988z ostatnich 7 dni
25444z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usługi przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usługi przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz urządzeń i instalacji wentylacyjnych oraz nawilżających

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
ul. Staromłyńska 10
70-561 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 91 48 49 316, tel. 91 48 49 300, tel.: +48914849255 fax: +48914849270
zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 48 49 316, t
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonywanie usługi przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw:
1. urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych (Zadanie I),
2. urządzeń i instalacji wentylacyjnych oraz nawilżających (Zadanie II),
w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie, zlokalizowanych przy Ul. Łaziebnej 6 i Ul. Staromłyńskiej 10 w Szczecinie.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw:
1) urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych (Zadanie I),
2) urządzeń i instalacji wentylacyjnych oraz nawilżających (Zadanie II),
w budynkach zlokalizowanych przy Ul. Łaziebnej 6 i Ul. Staromłyńskiej 10.
2. Zakres zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na zadania w zależności od rodzaju systemu.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: ADM.2000.2.2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 lutego 2023 r. za pośrednictwem poczty e-mail na adres: zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl w formie pliku opatrzonego podpisem elektronicznym (zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym) pod rygorem nieważności, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z jej treścią.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. lub do wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie.
Preferowany termin podpisania umowy do końca miesiąca lutego 2023 r.

Wymagania:
IV. Oferta cenowa 1. Ofertę stanowi Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz oświadczenia zgodnie Załącznikiem nr 3 i Załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdego z Zadań, według Załącznika nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą jedno zadanie lub dwa zadania. Oferty na każde z Zadań będą rozpatrywane osobno.
3. Cena w złotych polskich podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego jego wykonania oraz uwzględniać wszelkie opłaty, transport, a także podatki wynikające z realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca w ofercie określi koszt 1 roboczogodziny pracy specjalisty dokonującego ewentualnych napraw. Koszt napraw będzie skalkulowany na podstawie kosztorysu napraw, każdorazowo sporządzonego przez Wykonawcę, zawierającego iloczyn ilości roboczogodzin pracy specjalistów dokonujących napraw i ceny za 1 rbh określoną w ofercie oraz cenę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, określoną zgodnie z cennikiem obowiązującym u Wykonawcy na dzień przedstawienia kosztorysu Zamawiającemu do akceptacji.
4. W ramach każdego z Zadań Wykonawca poda cenę ryczałtową netto w złotych polskich za jeden przegląd okresowy oraz za wszystkie przeglądy okresowe w całym okresie świadczenia usługi, zgodnie z Formularzem ofertowym. Częstotliwość wykonywania przeglądów określona została w części A Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1) oraz w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2). Wartość netto za cały okres świadczenia usługi dla danego Zadania zostanie
Strona 2 z 4
powiększona o wartość podatku VAT. Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Cena oferty będzie wyrażona liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną służącą porównaniu ofert wykonawców zainteresowanych realizacją przedmiotu zamówienia.
V. Kryteria oceny ofert
Kryterium oceny ofert będzie wartość brutto przedmiotu zamówienia za cały okres realizacji usługi. Kryteria wyboru oferty: 100 %. Cena Zamawiający oceni złożone oferty osobno dla każdego z Zadań.
Opis sposobu przygotowania ofert 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz załącznikach. 2. Wykonawca przygotowuje ofertę na swój koszt oraz ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest w cenie uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdego z Zadań. 4. W celu wprowadzenia zmian lub naniesienia poprawek w ofercie, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wycofa poprzednią ofertę i złoży nową. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację ,,Zmiana oferty". 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedno lub dwa zadania. 6. Zamawiający nie rozpatrzy ofert: 1) niezawierających wyceny, 2) niepodpisanych (nieopatrzonych podpisem elektronicznym), 3) podpisanych ręcznie i przesłanych w formie skanu, bez podpisu elektronicznego, 4) złożonych po terminie. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Oświadczenie dotyczące podstawy wykluczenia stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 8. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Format dokumentu PDF lub inny powszechnie używany (.doc .docx .txt .rtf). 9. Oferta i załączniki powinny być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający edycję. 10. Oferta wraz z wszystkimi załącznikami i dokumentami sporządzanymi przez Wykonawcę powinna być opatrzona podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty skan oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. 11. Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, muszą być oznaczone klauzulą: ,,INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233)". Zaleca się wydzielenie ich w złożonej ofercie.
Strona 3 z 4
IX. Zmiana treści zapytania ofertowego, unieważnienie postępowania
1. Zamawiający może odpowiadać na pytania Wykonawców dotyczące postępowania, o ile zapytanie wpłynie do Zamawiającego na 2 dni przed ustalonym terminem składania ofert.
2. Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego do terminu składania ofert. Istotna zmiana Zapytania ofertowego może spowodować zmianę terminu składania ofert.
3. Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie i będzie wiążąca dla Wykonawców.
4. Zamawiający ma prawo odmowy zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana.
5. Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
6. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą.
X. Sposób porozumiewania się Stron
1. Korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego drogą elektroniczną podając w tytule znak sprawy ADM.2000.2.2023 na adres: zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 3. W przypadku przekazywania dokumentów drogą elektroniczną dowód transmisji danych oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń Wykonawcy.
XI. Termin związania ofertą
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

Kontakt:
Osoby wyznaczone do kontaktów Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: Małgorzata Sobocińska, email: msobocinska@szczecin.wsa.gov.pl , tel. 91 48 49 316, Justyna Witkowska, email: jwitkowska@szczecin.wsa.gov.pl , tel. 91 48 49 300.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.