Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja budynków

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa Fabryczna 19/19a
Fabryczna 19,19a
90-344 Łódź
powiat: Łódź
508-171-613, 609-021-543
k.wojtczak@ingenis.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144528
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 30.000,00 PLN
Nr telefonu: 508-171-613, 609-021
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,RENOWACJA BUDYNKÓW POŁOŻONYCH PRZY ULICY FABRYCZNEJ 19 i 19A W ŁODZI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - TRYB ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM W RAMACH PROJEKTU PN.: ,,SZLAKIEM ARCHITEKTURY WŁÓKIENNICZEJ. REWITALIZACJA KSIĘŻEGO MŁYNA. ETAP II"
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.06.03.01-10-0001/20 - "Szlakiem Architektury Włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna. Etap II"

Część 1
RENOWACJA BUDYNKÓW POŁOŻONYCH PRZY UL.FABRYCZNEJ 19 i 19a

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia w ramach przedmiotowego postępowania pn. ,,Renowacja budynków położonych przy ulicy Fabrycznej 19 i 19a w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu - tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim" w ramach projektu pn.: ,,Szlakiem Architektury Włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna. Etap II", jest:
o wykonanie dokumentacji projektowej,
o uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i przyłączeniowych z PGE na przyłączenie do sieci elektrycznej,
o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz innych wymaganych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi na wykonanie planowanych prac,
o prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie inwestycji,
o wykonanie prac budowlanych w oparciu o dokumentację projektową po ostatecznym uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie zatwierdzonych projektów budowlanych w odniesieniu do budynków mieszkalnych położonych przy ul.Fabrycznej 19 i 19a, w tym m.in.:
o remont konstrukcji dachu i ocieplenie połaci dachu,
o wymiana pokrycia dachu na blachę cynkowo - tytanowa patynowaną wraz z wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
o wymiana stolarki okiennej wraz z odtworzeniem lub renowacja historycznych elementów, które zostały usunięte lub uległy zniszczeniu (nadproża, węgarki, parapety zewnętrzne),
o konserwacja historycznej stolarki drewnianej drzwi wejściowych,
o wymiana instalacji elektrycznej zasilającej do wszystkich lokali (jako instalacje trójfazowa - pod docelowe podłączenie kuchenek elektrycznych)
o rozbiórkę nie historycznych przewodów kominowych i wentylacyjnych i ewentualnie budowę nowych przewodów wentylacyjnych, remont historycznych kominów i ich wykorzystanie do wentylacji pomieszczeń,
o rozbiórka wtórnych naniesień na poddaszach budynków,
o remont podłogi poddasza,
o w elewacji wschodniej budynku przy Ul. Fabrycznej 19 jedno wejście do MOPS (drzwi) zastąpić oknem.
o docieplenie przyziemia/posadzki (ul.Fabryczna 19a, lok. nr 2)
o zagospodarowanie terenu obejmujące remont istniejącej nawierzchni jezdni z kamienia polnego od wsch. strony budynku

Budynki zlokalizowane w Łodzi przy Ul. Fabryczna 19 i 19a znajdują się w rejestrze zabytków, objęte są wpisem do rejestru zabytków pod nr:
1) nr rej.: A/94 z 22.07.2010r.: Dom robotniczy z zabudowaniami gospodarczymi w II zespole K. Scheiblera
2) nr rej.: A/44 z 20.01.1971r.: zespół budownictwa przemysłowego dawnych zakładów Scheiblera i Grohmana,
wpis obszarowy obejmujący obiekty historycznie związane z w/w zespołem fabryczno - rezydencjonalno - mieszkalnym, usytuowane w rejonie ograniczonym od strony płd. ulicą Milionową, od strony zach. ulicami Piotrkowską - Sienkiewicza - Tylną - Targową, od strony płn. pl. Zwycięstwa i Al. Piłsudskiego oraz od strony wsch. - Ul. Przędzalnianą,
W/w zakres prac stanowi element szerszego projektu pt. ,,Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna. Etap II", którego partnerem wiodącym jest Miasto Łódź. Przedmiotowy projekt dotyczy rewitalizacji fizycznej i społecznej zabytkowego obszaru Księżego Młyna w Łodzi.

Obszar Księżego Młyna, na którym będzie realizowany projekt jest fragmentem obszaru Miasta Łodzi uznanym za Pomnik Historii pn.: "Łódź - wielokulturowy krajobraz miasta przemysłowego". Pomnik Historii został uznany rozporządzeniem Prezydenta RP z 16 lutego 2015 r. (Dz.U. 2015, poz. 315).

Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest: Wspólnota Mieszkaniowa Fabryczna 19/19a, Ul. Fabryczna 19/19a, 90-343 Łódź,- partner nr VI projektu pn.: ,,Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna. Etap II", w którym jako partner wiodący występuje Miasto Łódź.

Okres gwarancji
Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 m-cy (termin min.) do 60 m-cy (termin max.) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45112710-5, 45200000-9, 45210000-2, 45212350-4, 45220000-5, 45233200-1, 45260000-7, 45300000-0

Dokument nr: 2023-10267-144528, ZO-1/2023 FB19-19A

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Widzew
Miejscowość
Łódź
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-02-24
Koniec realizacji
2023-07-24
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
WYKONANIE RENOWACJI BUDYNKÓW PRZY UL. FABRYCZNEJ 19,19A W ŁODZI - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I POZYSKANIE DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ
Etap 2
Początek realizacji
2023-07-24
Koniec realizacji
2023-11-24
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
WYKONANIE RENOWACJI BUDYNKÓW PRZY UL. FABRYCZNEJ 19,19A W ŁODZI - REALIZACJA PRAC BUDOWLANYCH WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Jeżeli w toku realizacji zamówienia zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, nie ujętych w Dokumentacji, Wykonawca wykona te roboty po uzgodnieniu ich z Zamawiającym, zgodnie z zapisami § 37 umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sposób i na warunkach szczegółowo określonych w §37 Projektu Umowy oraz pkt. 17.3 zapytania ofertowego, w tym w szczególności:
1. Zgodnie z podrozdziałem 6.5.2 pkt 20) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020" z dnia 21 grudnia 2020 roku Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej
a. zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w zapytaniu ofertowym oraz określił warunki takiej zmiany, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy,
b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia określonego w § 3 umowy:
2) zmiany technologii wykonania danego zakresu robót lub ich zakresu określonego w dokumentacji projektowej oraz gdy będzie to konieczne ze względu na powyższą zmianę technologii lub ich zakresu i tylko w zakresie niezbędnym. Dopuszcza się: zmianę terminu wykonania umowy, wynagrodzenia umownego (zwiększenie lub zmniejszenie), przy czym w/w zmiana technologii lub zakresu robót musi być spowodowana okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy w związku z koniecznością zmiany dokumentacji projektowej lub zaistnienia warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób (technologię) wykonania zakresu robót lub wynikającą z dokonanych przez Zamawiającego uzgodnień z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie dokumentacji projektowej,
3) w przypadku zmian technologicznych
4) zmiana technologii wykonania robót, o której mowa w ust. 2 pkt. 2) jest możliwa, o ile polega na wykonaniu robót o jakości nie gorszej niż określone w niniejszej umowie, z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 2 pkt 3) lit. (c),
5) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
8) zmiany kierownika budowy wskazanego w ofercie
9) W przedstawionych w pkt 1) przypadkach wystąpienia opóźnień, strony mogą ustalić nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
10) Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i może zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
Pozostałe podstawy zmiany umowy wskazano w §37 Projektu Umowy (stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
o minimum jedną robotę budowlaną remontowo-konserwatorską w obiekcie zamieszkania zbiorowego wpisanym do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto),
oraz
o wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną dokumentację projektową, na podstawie której inwestor uzyskał decyzję pozwolenia na budowę, której przedmiotem był remont, odbudowa, rozbudowa lub przebudowa budynku zamieszkania zbiorowego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości projektowanych prac budowlanych nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto).
(zgodnie z pkt. 6.1.1 zapytania ofertowego).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych i usług wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w
ZAPYTANIE OFERTOWE (ZO-1/2023 FB19-19A)
str. 10
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. 6.1.2 zapytania ofertowego), tj.:
a. dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą pełniąca funkcję kierownika budowy
- która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędne do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), spełniającego warunki określone w Art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2018 poz. 2067 ze zm.) oraz,
- która posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową przy obiektach wpisanym do rejestru zabytków oraz,
- która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła nadzór inwestorski lub kierowała przynajmniej jedną robotą budowlaną o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto), przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków
b. dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą pełniąca funkcję kierownika robót branży elektrycznych
- która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, niezbędne do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
- która posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu robotami w branży elektrycznej
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają ubezpieczenie OC
Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia o wartości minimum 2.000.000,00zł. (słownie: dwa miliony złotych). (zgodnie z pkt. 6.1.3 zapytania ofertowego).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty potwierdzające zawarcie oraz opłacenia wszystkich wymaganych składek z tytułu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, o wartości minimum 2.000.000,00zł. (słownie: dwa miliony złotych)
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową,
Wykonawca winien wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1.000.000,00zł. (słownie: jeden milion złotych), w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (zgodnie z pkt. 6.1.4 zapytania ofertowego)
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych), tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty (zgodnie z pkt. 7.1-7.2 zapytania ofertowego):
a) wykaz robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.1.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.2,
c) Dokument potwierdzający zawarcie i opłacenie składek z tytułu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej: 2.000.000,00zł. (słownie: dwa miliony złotych) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3.
d) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej: 1.000.000,00zł. (słownie: jeden milion złotych), wystawione w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.
e) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 6.1.1 - 6.1.4, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego) oraz przekazuje zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 9 do Zapytania Ofertowego).
W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 6 do Zapytania Ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.1.
b) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7 do Zapytania Ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.2,
c) Uwiarygodnioną kopię wypisu z właściwego rejestru dla przedsiębiorców albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), zgodnie z wymaganiami w pkt. 8 zapytania ofertowego:
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
nr konta: 51 1050 1461 1000 0092 8957 0377
z adnotacją ,,ZO-1/2023 FB19/19a"
(W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium).
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: ,,od dnia .......- do dnia .........",
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w pkt 8.11 Zapytania Ofertowego.
Pozostałe informacje dot.Wadium zamieszczono w Rozdziale 8 zapytania ofertowego

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-30
Data ostatniej zmiany
2023-01-30 23:33:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru określonego w pkt. 13.4 zapytania ofertowego.
Znaczenie kryterium 80%, max. ilość przyznanych punktów: 80.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Długość okresu gwarancji na roboty budowlane" liczona w okresach miesięcznych, zgodnie z pkt. 13.5 zapytania ofertowego
Wykonawca określa długość okresu gwarancji w przedziale 24 - 60 miesięcy.
Znaczenie kryterium: 20%, max. ilość przyznanych punktów: 20.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Wojtczak
tel.: 508-171-613
e-mail: k.wojtczak@ingenis.pl
Joanna Golan
tel.: 609-021-543
e-mail: joanna.golan@adme.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.