Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A
ul. Wojewódzka 19
40-026 Katowice
powiat: Katowice
692 441 371., 32 258 78 04 wew. 335
m.kowalik@gpw.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 300,00 zł
Nr telefonu: 692 441 371., 32 258
Termin składania ofert: 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: ,,Remont pomieszczeń biurowych w budynku
administracyjno-socjalnym - OES Mikołów" - opisany szczegółowo w Opisie
technicznym stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert (dalej:
Zaproszenie). Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji
zamówienia zawiera wzór umowy - Załącznik nr 6 do Zaproszenia.
Roboty budowlano - remontowe

CPV: 45453000-7

Dokument nr: PPI/024/203/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Katowicach przy Ul. Żeliwnej 38
w dniu 13 lutego 2023 roku o godz. 10:00

Składanie ofert:
15. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13 lutego 2023 roku do godz. 9:30 w siedzibie
Zamawiającego pod adresem:
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
ul. Żeliwna 38
40-599 Katowice

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany - do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień
przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach z dnia
21 grudnia 2022 roku (dalej: Regulamin) w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.
51 do art. 52 Regulaminu.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej, w języku polskim.
Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.gpw.katowice.pl/regulamin-
przetargowy.php .
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, mają zastosowanie postanowienia ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2022, poz. 1360 t.j.). Wykonawca
przed złożeniem oferty, powinien zapoznać się z treścią Regulaminu.
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej,
nie będą otwierane, lecz niezwłocznie zostaną zwrócone Wykonawcom.
6. Zasady postępowania w przypadku ubiegania się o zamówienie przez kilku
wykonawców wspólnie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (istnieje możliwość
składania jednej oferty, przez dwa, lub więcej podmiotów) pod warunkiem, że taka oferta
będzie spełniać następujące wymagania:
6.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia;
6.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot, przedłożą wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo
ustanowione
do
reprezentowania
Wykonawcy/ów
ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć
w oryginale, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Pełnomocnictwo to może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
podmiotów składających wspólne oferty.
6.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców,
lub pełnomocnika);
6.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt 9.2 Zaproszenia.
6.5. Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione
w pkt 9.1, 9.3, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7 i 9.8 Zaproszenia.
6.6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w pkt 9.3 Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć łącznie,
pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich
podmiotów występujących wspólnie (przez pełnomocnika), lub przez wszystkie
podmioty składające ofertę wspólną. Zamawiający dopuszcza również złożenie
Oświadczenia przez każdego z Wykonawców odrębnie.
6.7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym
jako pełnomocnik pozostałych.
27. Udział podwykonawców:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi
wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia określony w oparciu
o zakres określony w Opisie technicznym) wykonywać będzie w jego imieniu
podwykonawca. Należy w tym celu odpowiednio wypełnić tabelę, znajdującą się
w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale
podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy", lub inne podobne
sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony
(puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi,
bez udziału podwykonawców.
8. Finansowanie zamówienia:
Zamawiający oświadcza, że posiada pełne pokrycie finansowe na realizację zamówienia,
będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
9. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty:
9.1. Formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do
Zaproszenia.
9.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
lub zgłoszenia do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
9.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do Wykluczenia - zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 2A do Zaproszenia.
9.5. Oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - zgodnie ze
wzorem stanowiącym Załącznik nr 2B do Zaproszenia (w przypadku, jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 10.4.4. Zaproszenia,
polega na zasobach innych podmiotów).
9.6. Wykaz wykonanych robót - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznika nr 3 do
Zaproszenia. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające należyte
wykonanie robót zgodnie z instrukcją znajdującą się w pkt 10.4.4. Zaproszenia.
9.7. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia - zgodnie
ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zaproszenia. Do wykazu należy dołączyć
dowody potwierdzające posiadanie uprawnień - zgodnie z instrukcją znajdującą się
w pkt 10.4.4. Zaproszenia.
9.8. Dowód wniesienia wadium.
310. Warunki udziału w postępowaniu:
10.1.
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawców, którzy:
10.1.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem
postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami
uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych
Wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
10.1.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na
wynik prowadzonego postępowania,
10.1.3. złożyli więcej niż jedną ofertę, z wyjątkiem sytuacji o której mowa w art. 53,
art. 69, art. 70 ust. 2 , art. 82 ust. 2, art. 83 i art. 96 Regulaminu.
10.1.4. w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego
aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego
działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury,
10.1.5. z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie
wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał
istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej
z Zamawiającym w sprawie zamówienia publicznego co doprowadziło do
wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania
zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
10.2.
Ponadto Zamawiający wyklucza na każdym etapie postępowania Wykonawcę,
który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał
braku podstaw do wykluczenia.
10.3.
Zamawiający wykluczy z Postępowania Wykonawcę w przypadkach,
o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), tj.:
10.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 1 i rozporządzeniu 269/2014 2 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
10.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
1
tj. w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm).
2 tj. w Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE
L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm).
4269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
10.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120
t.j.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
10.4.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać
następujące warunki dotyczące:
10.4.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Wykonawca jest
wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
10.4.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- nie dotyczy.
10.4.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy,
10.4.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał należycie:
?
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac
remontowo wykończeniowych, na kwotę nie mniejszą niż 24 000,00 zł
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej,
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych robót
budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób
należyty - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zaproszenia.
Do wykazu powinny zostać dołączone dokumenty z podaniem rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały
wykonane potwierdzające, że roboty budowlane mają charakter odpowiadający
przedmiotowi zamówienia i zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa powyżej są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane lub dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy,
5- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego były wykonywane
roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie
ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane
były wykonane w sposób należyty.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 rok Prawo budowlane (Dz. U. 2021,
poz. 2351 t.j.) tj.:
?
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno
budowlanej
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej,
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru - Załącznik
nr 4 do Zaproszenia.
Do wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą być
załączone i potwierdzone za zgodność z oryginałem:
? uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych w wykazie,
? aktualne zaświadczenia, że osoby wyszczególnione w wykazie są zrzeszone
we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia
15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów
budownictwa (Dz. U. 2019, poz. 1117 t.j.) lub spełniają warunki, o których
mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U.
2021, poz. 2351 t.j.) tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały
uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą
wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U.
2019, poz. 1117 t.j.).
Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu,
Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero -
jedynkowym, tj. ,,spełnia - nie spełnia").
Niespełnienie warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty
Wykonawcy.
W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 10.4.4. Zaproszenia,
Wykonawca może polegać na zdolności technicznej lub zawodowej osób, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
6Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem notarialnie.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia w/w zasobów odpowiada solidarnie
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Dlatego też pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia musi zawierać
oświadczenie o treści: ,,Oświadczamy, iż odpowiadamy solidarnie z Wykonawcą
za ewentualną szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów,
chyba że za nieudostępnienie zasobów nie będziemy ponosić winy".
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 10.4.4.
Zaproszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej,
Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych
podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny,
czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposobu wykorzystania zasobów
przy wykonywaniu zamówienia,
innego
podmiotu
przez
Wykonawcę,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 10.4.4.
Zaproszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia tego podmiotu, wraz z ofertą należy dołączyć:
- Aktualny odpis tego podmiotu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, lub zgłoszenia do centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożony przez ten
podmiot zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
- Oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - zgodnie ze
wzorem stanowiącym Załącznik nr 2B do Zaproszenia.
11. Wizja lokalna:
Wykonawca przed złożeniem oferty, może przeprowadzić wizję lokalną,
po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się
z Wykonawcami w celu przeprowadzenia wizji lokalnej jest Kierownik OES Mikołów
p. Tomasz Klimek telefon kontaktowy: 692 441 371.
712. Wymagania dotyczące wadium:
12.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).
12.2. Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2)
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. 2022, poz. 2080 t. j.).
12.3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 13 lutego 2023 roku o godzinie 9:30.
(data i termin są tożsame z datą i godziną składania ofert).
12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący
nr konta: PKO Bank Polski nr 96 1020 2498 0000 8502 0429 6521 z dopiskiem
,,Wadium nr postępowania PPI/024/203/2023 ,,Remont pomieszczeń biurowych
w budynku administracyjno-socjalnym - OES Mikołów".
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki
pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia
ofert.
12.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym
egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny
w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty
(np. w koszulce, co pozwoli na oddzielenie dokumentu wadialnego od pozostałych
dokumentów).
12.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej
musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela
Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego
identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe,
na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania
ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
12.6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych
w ofercie,
12.6.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
12.6.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną,
zgodnie z postanowieniami Zaproszenia, formą wadium zostanie wykluczony
z postępowania o udzielenie zamówienia.
12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
812.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako
najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
12.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach
określonych w ofercie,
12.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
12.12.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
12.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia zażalenia
w trybie art. 98 Regulaminu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi: 60 dni, z zastrzeżeniem art. 71 Regulaminu.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą.
14. Informacje o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami:
14.1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, z zastrzeżeniem
pkt 14.3 Zaproszenia, Zamawiający oraz Wykonawcy mają obowiązek przekazywać
wyłącznie na piśmie lub w formie e-mail (adres Zamawiającego na stronie tytułowej
Zaproszenia, adres e-mail pkt 14.5 Zaproszenia) z dopiskiem: ,,Wydział Planowania
i Przygotowania Inwestycji i Remontów". Przesłany w formie e-mail dokument
należy niezwłocznie przesłać za pośrednictwem poczty.
14.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak
nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie
później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu
składania ofert. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy składać
na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna, ul. Żeliwna
38, 40-599 Katowice. Na pytania złożone po tym terminie, Zamawiający nie będzie
udzielał odpowiedzi..
Każde pytanie winno mieć formę pisemną. Treść pytań bez wskazania źródła
i odpowiedzi
Zamawiającego,
umieszczona
będzie
na
stronie
internetowej Zamawiającego https://www.gpw.katowice.pl/zapytania-ofertowe.php.
9Dostarczona oferta winna zawierać ewentualne zmiany wynikające z treści
udzielonych przez Zamawiającego wyjaśnień.
14.3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać
udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich
ofert. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia (uzupełnienia)
oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, oświadczenia, dokumenty
lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić) w takiej samej formie,
w jakiej składa się je wraz z ofertą tj. w formie pisemnej.
14.4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje w formie e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej
ma obowiązek potwierdzić fakt otrzymania korespondencji.
15. Informacje o sposobie przygotowania oferty:
15.1. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także
na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu
druków załączonych do Zaproszenia (Załączniki nr 1 - 4);
15.2. Do oferty należy dołączyć:
15.2.1. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane, nie
wymagane.
15.2.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami
Zaproszenia.
15.2.3. Dokumenty dołączone do oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (przez
osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), z zastrzeżeniem
iż oświadczenia wymagane w Zaproszeniu oraz pisemne zobowiązanie innego
podmiotu, o którym mowa w Zaproszeniu, muszą zostać złożone w formie
oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oraz w przypadku podmiotów, na których zasoby Wykonawca się powołuje,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy, lub tych podmiotów
są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę
lub te podmioty.
15.2.4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami)
stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone
w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację.
15.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15.4. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze i wydrukowana,
lub nieścieralnym atramentem.
15.5. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy. W przypadku spółek cywilnych ofertę winni podpisać wszyscy
wspólnicy lub wspólnik uprawniony zgodnie z umową spółki lub pełnomocnika.
1015.6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy, muszą być
również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
15.7. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, winno precyzyjnie określać
do jakich czynności uprawnia ono pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć
w oryginale, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza.
15.8. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być
parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
15.9. Zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami
winny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e
do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie
podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana.
15.10. Wykonawca powinien zamieścić ofertę wraz z pozostałymi dokumentami
oświadczeniami w kopercie, uniemożliwiającej jej wcześniejsze otwarcie,
lub ujawnienie treści oferty. Oferta powinna być zaadresowana: Górnośląskie
Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice.
Na kopercie należy umieścić zapis: ,, NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 13 lutego
2023 roku, GODZINA 10:00" oraz tytuł postępowania, nazwę i adres Wykonawcy.
15.11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę
pod warunkiem,
że
Zamawiający
otrzyma
pisemne
powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić
w kopercie, opisanej jak wyżej. Koperta dodatkowo musi być oznaczona
określeniami: ,,Zmiana", lub ,,Wycofanie".
15.12. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
15.13. Ofertę można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty (kuriera).
Decydująca jest data i godzina dostarczenia przesyłki do Zamawiającego.
16. Opis sposobu liczenia ceny:
Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do
Zaproszenia. Cenę oferty należy obliczyć w następujący sposób:
16.1. Podana cena ofertowa musi być ceną ryczałtową (w rozumieniu art. 632 §1
Kodeksu cywilnego) i musi obejmować całość kosztów wszystkich robót,
materiałów, urządzeń, czynności, badań i opłat niezbędnych dla prawidłowej
realizacji przedmiotu zamówienia. Wyceny przedmiotu zamówienia należy dokonać
w oparciu o Opis techniczny, przedmiar robót, wizję w terenie (jeśli zostanie
przeprowadzona), z uwzględnieniem warunków i wymogów zawartych
w Zaproszeniu.
16.2. Cenę ofertową należy podać w następujący sposób:
16.1.1. Wartość netto oferty (w PLN, do drugiego miejsca po przecinku).
16.2.1. Cena ofertowa - suma wartości netto oferty i należnego podatku VAT (w PLN,
do drugiego miejsca po przecinku).
1116.3. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie (do
drugiego miejsca po przecinku). Brak określenia ceny w postaci słownej poczytany
zostanie za błąd co do formy oferty i nie będzie skutkować jej odrzuceniem.
16.4. Wyklucza się możliwość jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego
skalkulowania ceny, lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego
wykonania zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1
Kodeksu cywilnego).
17. Roboty dodatkowe:
W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego,
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Wykonawcy jego realizację jedynie
w przypadkach i na zasadach określonych w Regulaminie i we wzorze umowy (Załącznik
nr 6 do Zaproszenia) na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do
realizacji zamówienia dodatkowego w oparciu o zakres rzeczowy określony w Protokole
konieczności, za wynagrodzeniem ustalonym na podstawie norm nakładów rzeczowych
(w szczególności KNR, KNNR) oraz składników cenotwórczych zawartych w kosztorysie
ofertowym, o którym mowa w pkt 20.7.1 Zaproszenia.
18. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:
18.1. Otwarcie ofert następuje bez udziału Wykonawców za wyjątkiem postepowań
prowadzonych wyłącznie pisemnie.
18.2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może na zasadach
określonych w Regulaminie:
18.2.1. żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych
przez nich ofert,
18.2.2. wezwać Wykonawców do złożenia wymaganych dokumentów i oświadczeń,
18.2.3. dokonać poprawy omyłek w ofercie Wykonawcy.
18.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z Regulaminem,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
19. Kryteria oceny ofert:
19.1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował
następującym kryterium:
cena oferty - waga kryterium 100 pkt.
19.2. Oferta będzie oceniana na podstawie przyznanej liczby punktów zgodnie
z poniższym wzorem:
Cena brutto najniższej oferty
A = -------------------------------------------------
x 100 pkt.
Cena brutto ocenianej oferty
gdzie: ,,A" oznacza liczbę punktów przyznaną danej ofercie za cenę.
1219.3. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc
po przecinku.
19.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za
realizację przedmiotowego zadania.
20. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty oraz postanowień umowy:
20.1. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów).
20.2. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej, bądź o unieważnieniu
postępowania Zamawiający zamieści dodatkowo na stronie internetowej pod
następującym
adresem:
https://www.gpw.katowice.pl/zapytania-ofertowe.php
podając: nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania
i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy
(firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy
Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym
kryterium oceny ofert i łączną punktację.
20.3. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego
najkorzystniejsza, tj. otrzyma najwyższą ocenę punktową.
oferta
będzie
20.4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej
umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 6 do Zaproszenia.
20.5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed
podpisaniem umowy, należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych
podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
20.6. Zamawiający zawiera umowę o zamówienie najwcześniej w pierwszym dniu
po upływie terminu na zażalenie, o którym mowa w art. 98 Regulaminu,
a w przypadku wpłynięcia zażalenia, lub kilku zażaleń po ich rozpoznaniu.
20.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą zobowiązany
jest przedłożyć w terminie co najmniej 7 dni przed podpisaniem umowy:
20.7.1. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej wraz z tabelą
elementów scalonych i zestawieniem materiałów sporządzony zgodnie
z powszechnie obowiązującymi metodami kosztorysowania robót budowlanych
w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do Zaproszenia przy
zastosowaniu przyjętej przez Wykonawcę bazy cenowej do kosztorysowania i po
doliczeniu należytego podatku VAT.
20.7.2. listę podwykonawców z podaniem nazw, imion i nazwisk oraz danych
kontaktowych podwykonawców wraz z dokładnym określeniem zakresu
rzeczowego opisanego w Opisie technicznym i wartością robót, które mają być
przez nich wykonywane.
20.7.3. projekt gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczeń składanych
jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, jeśli zabezpieczenie będzie
wnoszone w tych formach - do akceptacji Zamawiającego.
1320.8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, a w razie potrzeby przeprowadza ich ponowne badanie i ocenę,
chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia Postępowania.
21. Wymagania dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
21.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, zwanego dalej ,,zabezpieczeniem" nie później niż w dniu podpisania umowy
w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
21.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu:
21.2.1. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym roszczeń z tytułu
udzielonej gwarancji i rękojmi;
21.2.2. kar umownych - zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik nr 6 do
Zaproszenia);
21.2.3. zastępczego usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi - zgodnie
z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik nr 6 do Zaproszenia).
21.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub
w kilku formach, o których mowa w art. 86 ust. 3 Regulaminu, z zastrzeżeniem,
iż z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia winno wynikać
bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na każde żądanie zobowiązanie do zapłaty kwoty
zabezpieczenia w wysokości żądanej przez Zamawiającego.
21.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu
na rachunek bankowy zamawiającego:
Wykonawca
wpłaca
przelewem
PKO Bank Polski S.A. - 90 1020 2498 0000 8502 0429 5853
21.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może złożyć wniosek
o zaliczenie kwoty wadium na poczet wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
21.6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy
zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej. Zmiana formy
zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez
zmniejszenia jego wysokości.
21.7. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym treści postanowień
gwarancji bankowych i gwarancji ubezpieczeniowych składanych jako zabezpieczenie
należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem, iż zabezpieczenie to powinno
uwzględniać następujące zasady dotyczące terminu:
21.7.1. w przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zabezpieczenie
powinno rozpoczynać bieg najpóźniej od dnia zawarcia umowy do dnia, w którym
Zamawiający jest zobowiązany zwrócić 70% zabezpieczenia należytego
wykonania umowy liczonego jako sumę terminu umownego oraz 14 dni
przewidzianych na powołanie Komisji Odbiorowej oraz 30 dni przewidzianych na
zwrot 70% zabezpieczenia;
21.7.2. w przypadku kaucji gwarancyjnej - zabezpieczenie powinno rozpoczynać bieg
w dniu dokonania odbioru (liczony jako suma terminów: wykonania umowy oraz
1414 dni na powołanie Komisji Odbiorowej) do dnia, w którym Zamawiający jest
zobowiązany zwrócić 30% kaucji gwarancyjnej, liczonego jako sumę terminu,
w którym kończy bieg termin gwarancji i rękojmi oraz 15 dni przewidzianych
na
zwrot 30% kaucji gwarancyjnej;

Uwagi:
22. Obowiązki wynikającej z przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.
22.1. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1).
22.2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany
również do wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z RODO,
a w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający
z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba
fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający
z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu
i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia,
że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku
z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez
Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do
Zaproszenia) o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art.
13 lub art. 14 RODO.
22.3. w przypadku wzięcia przez Wykonawcę udziału w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia, Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych
w następujący sposób:
22.3.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie
Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający)
z siedziba w (40-026) Katowicach ul. Wojewódzka 19, wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000247533;
22.3.2. Zamawiający powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Maciej
Zaremba, kontakt: tel.: +48 505 981 042, e-mail: iodo@gpw.katowice.pl.
Inspektor jest do Państwa dyspozycji w zakresie każdej kwestii czy
wątpliwości dot. danych osobowych;
22.3.3. Pani/Pana dane osobowe (imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce
pracy, numer nadanych uprawnień budowlanych, numer ewidencyjny nadany
przez właściwy samorząd zawodowy, numer telefonu, adres e-mail,
datę urodzenia, miejsce zamieszkania wymagane - dane osobowe potrzebne do
potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu oraz inne dane
15osobowe wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub niezbędne
do przeprowadzenia Postępowania, a także w przypadku złożenia
pełnomocnictw, oświadczeń i innych dokumentów - dane osobowe w nich
zawarte) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Remont
pomieszczeń biurowych w budynku administracyjno-socjalnym - OES
Mikołów" nr PPI/024/203/2023, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
22.3.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 7 i art. 104
Regulaminu;
22.3.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 102
Regulaminu, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
22.3.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym Regulaminu oraz
z przepisów prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z Regulaminu oraz przepisów prawa;
22.3.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
22.3.8. posiada Pani/Pan:
22.3.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
22.3.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych * ;
22.3.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
22.3.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
22.3.9. nie przysługuje Pani/Panu:
22.3.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
22.3.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
22.3.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
14.5. W sprawach formalnych związanych z niniejszym postępowaniem osobą
upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: p. Magdalena Kowalik, telefon
kontaktowy: 32 258 78 04 wew. 335, adres e-mail: m.kowalik@gpw.katowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.