Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
ul. Georgiusa Agricoli 2
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
tel 32 630 30 91, wew. 5801
oferty@muzeumgornictwa.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 32 630 30 91, we
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ROZEZNANIE CENOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art.30 ust.4 ustawy - prawo zamówień publicznych
Niniejsze rozeznanie cenowe ma na celu ustalenie wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia. Rozeznanie cenowe może jednocześnie prowadzić do wyboru oferty najkorzystniejszej i zakupu przedmiotu rozeznania. W razie nie wybrania wykonawcy, podmiotom uczestniczącym nie przysługuje żadne roszczenie wobec Wnioskującego.
Ilekroć w dokumencie mówi się o ofercie, rozumie się przez to odpowiedź na niniejsze rozeznanie cenowe.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie możliwych warunków wykonania opisanego przedmiotu zamówienia pn.:
,, DOSTAWA mebli biurowych dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu" I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych zgodnie ze specyfikację :
Lada
1 szt.
Lada dwu-stanowiskowa dzielona.
Wymiary: należy wykonać pomiary w pomieszczeniu i przedstawić projekt lady;
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snów White 8685;
Blaty górne i elementy konstrukcyjne pionowe: grubość 36 mm; Blaty robocze: grubość 28 mm; blat osadzony z jednej strony na kontenerze szufladowym;
Front lady: front wykończony panelami gr. 18 mm;
Kontener: kontener 3-szufladowy z zamkiem centralnym, jedna szuflada wysoka, boki kontenera gr. 36 mm, szuflady wewnętrzne.
Przystawka do lady
1 szt.
Przystawka z kontenerem szufladowym.
Wymiary: należy wykonać pomiary w pomieszczeniu i przedstawić projekt przystawki;
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snów White 8685; uchwyty meblowe, metalowe w kolorze białym.
Blat przystawki gr. 28 mm, osadzony na kontenerze szufladowym; Kontener: kontener 3-szufladowy z zamkiem centralnym, jedna szuflada wysoka, boki kontenera gr. 36 mm, szuflady wewnętrzne.
Zabudowa aktowa z szafą ubraniową
1 szt.
Wymiary: należy wykonać pomiary w pomieszczeniu i przedstawić projekt przystawki; wymiary dopasowane do wymiarów lady z przystawką:
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snow White 8685; uchwyty meblowe, metalowe w kolorze białym.
Szafa ubraniowa: wieszak wysuwany, nóżki meblowe o przekroju kwadratowym wys. 100 mm w kolorze białym;
Szafki górne wiszące z zamkiem jednopunktowym.
Biurko
1 szt.
Biurko z kontenerem szufladowym i panelami z półkami.
Wymiary biurka: 1400 x 750 x 750 mm;
Biurko osadzone na kontenerze szufladowym;
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg; płyta laminowana KRONOSPAN Snow White 8685; uchwyty meblowe, metalowe w kolorze białym.
Grubość blatu: 28 mm;
Grubość nogi biurka i boków kontenera: 36 mm;
Kontener: kontener 3-szufladowy z zamkiem centralnym, jedna szuflada wysoka, szuflady wewnętrzne;
Panele: panel mocowany do ściany, o wymiarach 650 x 1260, gr. 18 mm;
Półki: dwie półki mocowane do panela, o wymiarach 1500 x 300 mm, gr. 36 mm.
Stolik
1 szt.
Stolik zintegrowany z odbojnicą mocowaną do ściany.
Długość odbojnicy: należy wykonać pomiary w pomieszczeniu; Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snow White 8685;
Wymiary stolika: 500 x 700 x 700 mm;
Grubość blatu: 28 mm;
Grubość nogi: 36 mm;
Odbojnica: szerokość 450 mm, grubość 18 mm.
Szafo-regał aktowy
1 szt.
Wymiary: 800 x 420 x 1850 mm;
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snow White 8685; uchwyty meblowe, metalowe w kolorze białym. Szafo-regał wyposażony w zamki jednopunktowe. Korpus, półki i fronty wykonane z płyty gr. 18 mm.
3 szt.
Szafa aktowa
Wymiary: 800 x 420 x 1850 mm;
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snow White 8685; uchwyty meblowe, metalowe w kolorze białym Szafo-regał wyposażony w zamki jednopunktowe. Korpus, półki i fronty wykonane z płyty gr. 18 mm.
Aneks kuchenny
1 szt.
Wymiary: należy wykonać pomiary w pomieszczeniu i przedstawić projekt kuchni;
Materiały:
płyta laminowana PFLEIDERER R20021 Dąb Lindberg płyta laminowana KRONOSPAN Snow White 8685; uchwyty meblowe, metalowe w kolorze białym.
Szafki dolne zewnętrzne zakończone okładzinami bocznymi gr. 36 mm; Zestaw szafek górnych wykończony okładzinami górną, dolną i bocznymi o gr. 36 mm;
Lodówka wolnostojąca osłonięta płytą gr. 36 mm.
Krzesło obrotowe
3 szt.
Podstawa pięcioramienna, wykonana z poliamidu, jasnoszara
o Samohamowne, jasnoszare miękkie kółka jezdne fi 65 mm do powierzchni twardych
o Amortyzator gazowy zapewniający płynną regulację wysokości siedziska
o Nowoczesny mechanizm SYNCHRO w obudowie z tworzywa w kolorze
jasnoszarym umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz blokady tego ruchu. Mechanizm wyposażony w system ANTI SHOCK zapobiegający uderzeniu oparcia w plecy siedzącego po zwolnieniu blokady mechanizmu.
o Siedzisko wyposażone w mechanizm regulacji głębokości w zakresie 60mm
o Ergonomicznie wyprofilowane siedzisko krzesła z maskownicą z tworzywa w kolorze jasnoszarym, wyściełane pianką PU wylewaną w formach o gęstości 70 kg/m3
o Oparcie krzesła wykonane jako rama z tworzywa sztucznego w kolorze jasnoszarym na której rozciągnięta jest tkanina obiciowa taka jak na siedzisku krzesła, zapewniająca maksymalny komfort poprzez możliwość dopasowania do pleców użytkownika, swobodną cyrkulację powietrza, wyraźnie wyprofilowane do naturalnego kształtu kręgosłupa w części podtrzymującej odcinek krzyżowo-lędźwiowy. Oparcie nie posiada elementów konstrukcyjnych w postaci sklejki nośnej/plastiku nośnego oraz pianki
o Oparcie posiada regulację podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa w zakresie wysokości oraz głębokości
o Podłokietniki krzesła jasnoszare, z miękką nakładką wykonaną z PU (poliuretanu), z możliwością regulacji w zakresie wysokości względem siedziska
o Siedzisko i oparcie krzesła tapicerowana tapicerowany tkaniną z włókna 100% poliester, gramatura min. 320g/m2 z atestami: higienicznym, trudnopalności EN 1021:1:2, ścieralności min. 180 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2), odporności na piling 5 (EN ISO 12945-2), certyfikat EU ECOLABEL. Nie dopuszcza się tkaniny o innym składzie gatunkowym i niższych parametrach.
o Wymagane potwierdzenie zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
o Krzesła produkowane oparciu o standardy produkcji określone w normie ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018 potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
o Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju
Wymagany protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973)
Wymagane potwierdzenie zgodności z wymaganiami Móbelfakta oraz deklaracja środowiskowa EPD
Wymagany okres 5 letniej gwarancji producenta, potwierdzony ramowymi warunkami gwarancji dołączonymi do oferty
Do każdej pozycji należy przygotować kartę katalogową z zdjęciem, nazwą i symbolem oferowanego produktu, nazwą producenta oraz specyfikacją techniczną.
Wszystkie oferowane produkty mają pochodzić z aktualnej, seryjnie produkowanej oferty producenta, nie dopuszcza się oferty na produkty nie produkowane seryjnie lub modyfikowane w celu spełnienia zapisów OPZ.
Krzesło konferencyjne
2 szt.
Krzesło konferencyjne na czterech nogach.
Stelaż wykonany z rury stalowej o średnicy 16 mm, wykonany w
technologii gięcia bez zmiany przekroju profilu, malowany proszkowo na kolor metalik, RAL 9006, nogi krzesła zakończone stopkami przegubowymi z ślizgiem teflonowym
o Krzesło posiada pod siedziskiem maskownicę z PP w celu zabezpieczenia kubełków przed uszkodzeniem podczas sztaplowania.
o Siedzisko i oparcie wykonane jako jednolita konstrukcja kubełkowa ze sklejki bukowej, wyściełane pianką PU, tapicerowane obustronnie, kształt oparcia i siedziska zbliżony do prostokąta, o zaokrąglonych narożach
Konstrukcja krzesła umożliwia jego sztaplowanie w ilości do 10 szt.
Krzesło w całości tapicerowane tkaniną z włókna 100% poliester, gramatura min. 320g/m2 z atestami: higienicznym, trudnopalności EN 1021:1:2, ścieralności min. 180 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2), odporności na piling 5 (EN ISO 12945-2). Nie dopuszcza się tkaniny o innym składzie gatunkowym i niższych parametrach
o Wymagane potwierdzenie zgodność produktu z normą EN 16139:2014, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
o Krzesła produkowane w oparciu o standardy produkcji określone w normie ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018 potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju
Wymagane potwierdzenie zgodności z wymaganiami Mobelfakta
Wymagany okres 5 letniej gwarancji producenta, potwierdzony ramowymi warunkami gwarancji dołączonymi do oferty
Do każdej pozycji należy przygotować kartę katalogową z zdjęciem, nazwą i symbolem oferowanego produktu, nazwą producenta oraz specyfikacją techniczną.
Wszystkie oferowane produkty mają pochodzić z aktualnej, seryjnie produkowanej oferty producenta, nie dopuszcza się oferty na produkty nie produkowane seryjnie lub modyfikowane w celu spełnienia zapisów OPZ.
Wieszak na ubrania
1 szt.
Stelaż metalowy, lakierowany w kolorze biały:
- dolna część wieszaka - rura elipsa
- górna cześć wieszaka - rura
- uchwyty - pręt + zatyczka
Stopki twarde, z tworzywa, w kolorze czarnym
II. Istotne warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli fabrycznie nowych , nieuszkodzonych, bez śladów użytkowania, do wskazanych obiektów Muzeum Górnictwa Węglowego na terenie Zabrza.
2. Warunkiem przystąpienia do rozeznania jest umówienie spotkania i pomiary w Sekretariacie oraz pomieszczeniu socjalnym przy sekretariacie na Ul. Georgiusa Agricoli 2, do których są zamawiane w/w meble.
Pomiary możliwe od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8 do 14, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
3. _Wszelkie koszty związane z transportem ponosi Wykonawca.
Zamawiający wymaga okresu gwarancji na dostarczone meble- 5 lat.

Dokument nr: MGW.DA.1.271.2023.IR

Składanie ofert:
VIII. Termin złożenia odpowiedzi na rozeznanie:
Odpowiedź należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej do dnia: 07.02.2023r. do godz. 12;00
Odpowiedź prosimy przesłać lub dostarczyć na załączonym Formularzu Ofertowym wraz z załącznikami; Formularzem oferty i Formularzem cenowym oraz Oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze, drogą mailową na adres: oferty@muzeumgornictwa.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia, którego dotyczy rozeznanie:
- do 6-ciu tygodni od momentu podpisania Umowy oraz otrzymania od Zamawiającego zamówienia drogą mailową na adres podany przez Wykonawcę.

Wymagania:
IV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy z podmiotem, który w odpowiedzi na rozeznanie przedstawi najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia. Informacja o zamiarze zawarcia umowy zostanie podjęta w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od daty udzjelenia odpowiedzi na rozeznanie.
V. Za najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia zamawiający uzna: spełnienie wszystkich oczekiwanych warunków realizacji zamówienia oraz najniższe wynagrodzenie za jego wykonanie.
VI. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji złożonych ofert w celu uzyskania korzystniejszej ceny lub innych warunków realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że pierwotne warunki
zamówienia nie mogą w sposób istotny być zmienione. Z przeprowadzonych negocjacji sporządza się protokół, który podpisują strony prowadzące negocjacje
VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzjelenia zamówienia bez podania przyczyn i bez zwrotu kosztów przygotowania i założenia oferty.

Uwagi:
IX. Ochrona danych osobowych:
W przypadku złożenia oferty Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - RODO (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) - wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia tegoż postępowania. Nie jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do podania swych danych osobowych. Jednakże konsekwencją nie podania tych danych będzie odrzucenie Pani/Pana oferty, co z góry wyklucza ewentualne podpisanie z Panią/Panem umowy. Jeżeli złoży Pani/Pani ofertę to administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z siedzibą przy ul. Georgiusa Agricoli 2 w Zabrzu. Kontakt do inspektora ochrony danych Zamawiającego: iod@muzeumgornictwa.pl. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub w oparciu o obowiązujące u Zamawiającego procedury. Decyzje, w oparciu o podane przez Panią/Pana dane, nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe będą przechowywane do przedawnienia ewentualnych roszczeń, wykonania obowiązków archiwalnych i wynikających z przepisów prawa.
Po złożeniu oferty będzie Pani/Pan mieć prawo żądania dostępu do swych danych osobowych; ich sprostowania, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO). Będzie Pani/Pan również mieć prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych w każdym przypadku zaistnienia podejrzenia że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W zakresie określonym w art. 17 ust. 3 lit. d) oraz e) RODO nie będzie Pani/Panu przysługiwać prawo do usunięcia danych osobowych. Uwaga: Punkt ma zastosowanie jeśli oferent jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą lub działa przez pełnomocnika będącego osobą fizyczną lub członków organu zarządzającego będących osobami fizycznymi

Kontakt:
Sprawę prowadzi: Izabela Rynkowska, tel. 32 630 30 91 wew. 5801

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.