Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zaklików
ul. Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
15 8738476
zamowienia@zaklikow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: ---
Nr telefonu: 15 8738476
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Zaklików w zakresie obejmującym branżę drogową we roku 2023 i opracowanie uproszczonej dokumentacji techniczno -- projketowej w zakresie przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Zaklików w zakresie obejmującym branżę drogową i opracowanie uproszczonej dokumentacji techniczno -- projketowej w zakresie przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Zaklików w zakresie obejmującym branżę drogową niebędących przedmiotem dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład i opracowanie uproszczonej dokumentacji techniczno -- projektowej w zakresie przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików składa się z następujących części:
2.1. Część I - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach wynikających z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 oraz z 2022 r. poz. 88.) oraz określonych w niniejszym zapytaniu, w branży drogowej w ramach realizacji zadań inwestycyjnych i remontowo - modernizacyjnych wynikających z projektu budżetu gminy polegających na remontach, modernizacji, budowie i przebudowie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików planowanych do realizacji w roku 2023 obejmujących następujące zadania :
-- Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Drugie dojazd do posesji -- połączenie z DW 855 w kierunku Państwa Rybak
-- Przebudowa drogi dojazdowej do pól w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 348 w ker. posesji P. Mazur
-- Przebudowa drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 902 Zdziechowice Drugie Radna Góra
-- Modernizacja i remont drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 1427 w m-ci Zdziechowice Pierwsze
-- Przebudowa drogi do remizy Zdziechowice Drugie na działce nr ewid. 2629
-- Przebudowa drogi dojazdowej do pól Zdziechowice Drugie na działka nr ewid. 18
-- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2382 w m-ci Zdziechowice Pierwsze
-- Przebudowa dogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Pierwsze w kier P. Lewandowskiego
-- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 1641 w m-ci Zdziechowice Drugie
-- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 137 w Józefowie
-- Wykonanie zjazdu z drogi powiatowej na dz. gminne w miejscowości Gielnia
-- Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Kruszyna
-- Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Pułankowa w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3650 od skrzyżowania z Ul. Ujazdowską
-- Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Wspólnej w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3616/6
-- Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Zamkowej w Zaklikowie
-- Przebudowa drogi ,,mazurowskiej" -- utwardzenie kruszywem kamiennym z remontem przepustów
-- Przebudowa drogi wewnętrznej do stadionu na dz. nr ewid. 1441/1 wraz utwardzeniem działki przyległej 1432/11 w Lipie
-- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid 94 w miejscowości Rysaków
-- Przebudowa drogi na ,,błoniach" w m-ci Irena na dz. nr ewid. 550/1
2.1.1. Wykonanie usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego realizowane będzie dla robót:
- niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wykonywanych na podstawie zgłoszenia robót budowlanych lub na prowadzenie, których Gmina Zaklików posiada dokumentację projektową i decyzję pozwolenie na budowę
2.1.2. Szacowana wartość robót budowlanych wynikająca z projektu budżetu gminy na rok 2023 zakresie w którym będzie pełniony nadzór inwestorski:
Lp Nazwa zadania Kwota przeznaczona na zadanie
1 Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Drugie dojazd do posesji -- połączenie z DW 855 w kierunku Państwa Rębak 100 000,00
2 Przebudowa drogi dojazdowej do pól w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 348 w ker. posesji P. Mazur 160 000,00
3 Przebudowa drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 902 Zdziechowice Drugie Radna Góra 110 000,00
4 Modernizacja i remont drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 1427 w m-ci Zdziechowice Pierwsze 95 000,00
5 Przebudowa drogi do remizy Zdziechowice Drugie na działce nr ewid. 2629 65 000,00
6 Przebudowa drogi dojazdowej do pól Zdziechowice Drugie na działce nr ewid. 18 30 000,00
7 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2382 w m-ci Zdziechowice Pierwsze 45 000,00
8 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 1641 w m-ci Zdziechowice Drugie 15 000,00
9 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 137 w Józefowie 35 000,00
10 Wykonanie zjazdu z drogi powiatowej na dz. gminne w miejscowości Gielnia 15 000,00
11 Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Kruszyna 100 000,00
12 Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Pułankowa w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3650 od skrzyżowania z Ul. Ujazdowską 120 000,00
13 Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Wspólnej w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3616/6 100 000,00
15 Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Zamkowej w Zaklikowie 130 000,00
16 Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Silikatowa w m-ci Lipa 80 000,00
17 Przebudowa drogi ,,mazurowskiej" -- utwardzenie kruszywem kamiennym z remontem przepustów 40 000,00
18 Przebudowa drogi wewnętrznej do stadionu na dz. nr ewid. 1441/1 wraz utwardzeniem działki przyległej 1432/11 w Lipie 130 000,00
19 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid 94 w miejscowości Łysaków 70 000,00
20 Przebudowa drogi na ,,błoniach" w m-ci Irena na dz. nr ewid. 550/1 194 000,00
2.1.3. Łączna szacunkowa wartość nadzorowanych robót wynosi: 1 634 000,00 zł brutto
2.1.4. Podane wartości robót są wartościami szacunkowymi i zmianie mogą ulec wartości i kwoty przeznaczone na zadania jak również ilość zadań przewidzianych do realizacji. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu nadzorowanych robót po rozstrzygnięciu postępowania lub w czasie trwania umowy, w takim przypadku do umowy zostanie sporządzony stosowny aneks.
2.1.5. W przepadku zmian w budżecie Gminy na rok 2023, Zamawiający przewiduje rozszerzenie zakresu umowy o nadzór nad nowymi zadaniami inwestycyjnymi. W związku z powyższym oprócz cen ryczałtowych Wykonawca w formularzu oferta poda procentową wartość wynagrodzenia za usługę nadzoru nad ewentualnymi dodatkowymi zadaniami, która będzie liczona od wartości brutto nadzorowanych robót.
2.1.6. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności:
a) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz określonych w niniejszym zapytaniu
b) Opracowywanie technologii robót oraz niezbędnej, dokumentacji technicznej w tym m.in.: rysunki, przekroje, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w zakresie koniecznym do wykonania zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli Gmina Zaklików w ramach niniejszego zapytania ofertowego planuje realizację zadań inwestycyjnych w zakresie remontów, modernizacji i przebudowy dróg przy zastosowaniu następujących rozwiązań technicznych:
przebudowy/remonty i modernizację dróg, ulic, chodników i towarzyszącej infrastruktury kostką brukową,
przebudowy/remonty i modernizacje dróg, ulic poprzez utwardzenie nawierzchni kruszywami drogowymi,
przebudowy/remonty i modernizację dróg z wykonaniem nawierzchni masą mineralno-asfaltową wraz z towarzszącą infrastrukturą,
przebudowy/remonty i modernizację dróg z wykonaniem nawierzchni z płyt drogowych typu jomb wiraż z towarzszącą infrastrukturą,
Wybór sposobu i rozwiązań technologicznych wykonywania robót przy realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie opisanym powyżej będzie uzależniony od uwarunkowań terenowych i możliwości technicznych.
c) Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych,
d) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją , przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami SWZ oraz umowy z Wykonawcami dla robót budowlanych objętych nadzorowanym zadaniem
e) Zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów umowy i postanowień SWZ
f) Dokonywanie sprawdzenia czy produkty oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i spełnią warunki równoważności, w szczególności poprzez wydanie opinii akceptującej lub braku akceptacji na zastosowanie zaproponowanych produktów
g) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych,
h) Przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem,
i) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane oraz zgodnych z parametrami określonymi przez Zamawiającego w SWZ,
j) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu
k) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w szczególności potwierdzanie przekazywanych przez Wykonawcę obmiarów wykonanych robót,
l) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn,
m) Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych wraz ze wskazaniem zakresu koniecznych do wykonania robót w postaci przedmiaru - inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania tych robót,
n) Nadzorowanie nad kompletowaniem i kontrolą (pisemne potwierdzenie) wszystkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy' robót w szczególności dotyczących atestów materiałów, orzeczeń, deklaracji zgodności, certyfikatów; jakości materiałów wbudowanych w trakcie realizacji, potwierdzenie kompletności dokumentów załączonych przez Wykonawcę do odbioru końcowego,
o) Rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową na roboty budowlane, w' szczególności sprawdzenie zgodności kosztorysu powykonawczego przekazanego przez Wykonawcę z rzeczywistym zakresem wykonanych robót.
p) Uczestniczenie w częściowych i końcowych odbiorach wykonanych robót objętych nadzorem oraz przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót.
2.2. Czyść II - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym dla następujących zadań inwestycyjnych:
a) Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2810 Ul. Św. Anny w Zaklikowie w zakresie odwodnienia nawierzchni drogi.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. a)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z przebudową drogi wewnętrznej Ul. Św Anny w Zaklikowie obejmującą wykonanie elementów odwodnienia drogi -- odprowadzenia wód powierzchniowych z nawierzchni drogi i zatoki postojowej poprzez wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej na odcinku o długości ok. 75 mb lub zastosowanie innych rozwiązań technicznych mających na celu odprowadzenie wód powierzchniowych i likwidację powstających po opadach atmosferycznych, zastoin wody.
Zarys obszaru objętego opracowaniem wskazany został w załączniku graficznym nr 1
b) Przebudowa Ul. Krzywej w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3056 w zakresie wykonania poszerzenia drogi kostką brukową betonową.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. b)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z przebudową drogi wewnętrznej Ul. Krzywa w Zaklikowie obejmującą wykonanie poszerzenia jezdni drogi z kostki brukowej betonowej ( nawiązanie do istniejącej nawierzchni bitumicznej ) wraz z odwodnieniem oraz pozostałymi elementami infrastruktury towarzyszącej w granicach pasa drogowego na odcinku o długości ok. 115,0 mb.
Zarys obszaru objętego opracowaniem wskazany został w załączniku graficznym nr 2
c) Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Cicha w Zaklikowie na dz. nr ewid. 1764 w zakresie wykonania poszerzenia drogi kostką brukową betonową.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. c)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z przebudową drogi wewnętrznej Ul. Cicha w Zaklikowie obejmującą wykonanie poszerzenia jezdni drogi z kostki brukowej betonowej ( nawiązanie do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej ) wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej w granicach pasa drogowego na odcinku o długości ok. 30,0 mb.
Zarys obszaru objętego opracowaniem wskazany został w załączniku graficznym nr 3
d) Przebudowa drogi wewnętrznej - Ul. Nowa w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3085 w zakresie wykonania chodnika dla pieszych.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. d)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z przebudową drogi wewnętrznej Ul. Nowa w Zaklikowie obejmującą wykonanie chodnika dla pieszych z kostki brukowej betonowej na odcinku o długości ok. 20,0 mb i szer. ok. 1,5 m ( nawiązanie do istniejącego chodnika dla pieszych z kostki brukowej ) w granicach pasa drogowego.
Zarys obszaru objętego opracowaniem wskazany został w załączniku graficznym nr 4
e) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia na dz. nr ewid. 48 i 110 w zakresie wykonania nowej bitumicznej nawierzchni drogi.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. e)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z przebudową drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 48 i 110 w miejscowości Łysaków Kolonia obejmującą wykonanie nowej nawierzchni drogi z masy mineralno -- asfaltowej na odcinku o długości ok. 860,0 mb i szer. ok. 3,5 mb wraz z utwardzeniem poboczy kruszywem drogowym ( nawiązanie do istniejącego drogi o nawierzchni bitumicznej na dz. nr ewid. 35 )w granicach pasa drogowego.
Zarys obszaru objętego opracowaniem wskazany został w załączniku graficznym nr 5
III. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Okres realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w zakresie części I:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
od dnia podpisania umowy do końcowego rozliczenia inwestycji rozpoczętych w roku 2023.
b) w zakresie części II lit. a) dokumentacja w zakresie:
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2810 Ul. Św. Anny w Zaklikowie w zakresie odwodnienia nawierzchni drogi
w terminie do 90 dni od podpisania umów)' przy czym terminem zakończenia prac projektowych będzie złożenie zawiadomienia o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym W Stalowej Woli
c) w zakresie części II lit. b), c), d), e) dokumentacja w zakresie::
- Przebudowa Ul. Krzywej w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3056 w zakresie wykonania poszerzenia drogi kostką
brukową betonową.
- Przebudowa drogi wewnętrznej -- Ul. Cicha w Zaklikowie na dz. nr ewid. 1764 w zakresie wykonania poszerzenia drogi kostką brukową betonową
- Przebudowa drogi wewnętrznej -- Ul. Nowa w Zaklikowie na dz. nr ewid. 3085 w zakresie wykonania chodnika dla pieszych
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia na dz. nr ewid. 48 i 110 w zakresie wykonania nowej bitumicznej nawierzchni drogi.
w terminie do 30 dni od podpisania umowy, przy czym terminem zakończenia prac projektowych będzie złożenie zawiadomienia o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym W Stalowej Woli

CPV: 71247000-9, 71242000-6, 71320000-7

Dokument nr: IND.7013.ZO.6.2023, 6/2023

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi być złożona w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Zaklikowie, Ul. Zachodnia 15, 37 -- 470 Zaklików, w terminie do 08.02.2023 r. godz. 12;00
Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej w formie skanu podpisanej oferty lub dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: zamowienia@zaklikow.pl

Wymagania:
Postępowanie dotyczące udzjelenia zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji ma być wystawione w oryginale oraz podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: ofertę można złożyć na jedną lub dwie części stanowiące przedmiot zamówienia określony w rozdz. II, ust. 1 i 2.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferta i wskazania Podwykonawców.
7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie dodatkowych negocjacji z oferentami.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu przygotowania i złożenia oferty.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że dysponują personelem, skierowanym do realizacji zamówienia publicznego, który obejmuje minimum 1 osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi (dla części I) i projektowania obiektów budowlanych ( dla części II)
2. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -- Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. póz. 2351 oraz z 2022 r. póz. 88.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unń Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z póz. zm.)
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku braku dostarczenia przedmiotowych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i
oceny.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę dotyczącą danej części przedmiotu zamówienia (część I i część II).
2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania.
3. Opis sposobu przygotowania ofert:
3.1 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (w szczególności zawierać wszystkie dane zawarte w przedmiotowym formularzu) i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym (czytelnym) niezmywalnym atramentem (tuszem), być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres email, numer NIP, być podpisana przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego.
3.2 Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dokumenty wymagane na dzień składania ofert):
a) Formularz ofertowy- zał. nr 1
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -- zał. nr 2
c) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
d) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale II ust. 3.
3.3 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3.4 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i zadania z odpowiednim dopiskiem (zmiana, uzupełnienie lub wycofanie).
3.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienie postępowania przez Zamawiającego Wykonawcom nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie lub zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.6 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty, która nie będzie zawierać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub w przypadku, gdy złożone dokumenty nie będą zgodne z formą określoną w zapytaniu, bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień
V. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium oceny:
1.1 Cena ofertowa -- znaczenie 100 %.
W zakresie kryterium Kc oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
C min
Wartość punktowca ofert Kc = --------------- x 100 pkt
Cof
gdzie:
C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu ocenie,
C of - cena ofertowa bmtto oferty badanej
Wartość punktową oferty w kryterium cena ofertowa stanowić będzie iloczyn przyznanych punktów^ i
znaczenia procentowego kryterium.
4t2 Inne kryteria:.......................................-...............................
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
VI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU
1. Język i forma porozumiewania się:
1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej.
1.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
1.3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
1.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca porozumiewają się drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
VII. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
1. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy robót budowlanych, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
2. Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosowanych środków dowodowych,
2.1 Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z dwoma Wykonawcami, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze (uzyskają najwyższą punktację zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert). Negocjacje polegać będą na umożliwieniu złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niezwłocznie po wyborze wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie internetowej Zamawiającego www.zaklikow.biulety.net w zakładce zamówienia poniżej 130 000 złotych.
X. DODATKOWE INFORMACJE
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy na wzorze i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Roman Kozieł w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj. 7:30 - 15:30 numer telefonu 15 8738476, adres email: roman.koziel@zaklikow.pl
3. Dodatkowych informacji udziela Kozieł Roman pod numerem telefonu 15 8738476 oraz adresem e-mail: roman.koziel@zaklikow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.