dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Płock)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń i instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, DSO i wodnej instalacji ppoż. w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lotnicza Akademia Wojskowa ul. Dywizjonu 303 nr 35 08-521 Dęblin powiat: rycki tel. +48 261 517 100 fax +48 261 517 103, tel. 261 519 436, tel. 261 518 298 j.bialek@law.mil.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Dęblin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 261 517 100 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Lotnicza Akademia Wojskowa w Dęblinie zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń i instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, DSO i wodnej instalacji ppoż. w budynkach LAW w Dęblinie. W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem proszę o przesłanie oferty cenowej wyłącznie na formularzu Zamawiającego (załącznik nr 1). Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 06.02.2023 r. godz. 10:30. Składanie ofert: II. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ INFORMACJE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA 1. Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres e-mail: j.bialek@law.mil.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 06.02.2023 r., godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia wykonany zostanie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. Wymagania: I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Wszelkie informacje dostępne są na stronie: http://bip.law.mil.pl zakładka przetargi/niepodlegające ustawie. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego -- formularz ofertowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Komunikacja z wykonawcą, w tym składnie ofert, odbywa się pocztą elektroniczną. 6. Osoba składająca w imieniu Wykonawca ofertę jest zobowiązana wykazać Zamawiającemu umocowanie do złożenia oferty, poprzez przesłanie kopii odpowiedniego dokumentu. Np. w przypadku spółki cywilnej może to być umowa spółki cywilnej, a jeżeli z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty konieczne jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 7. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (jego kopię, skan) upoważniające do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, oferty nie zostaną rozpatrzone. 9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 10. Jeżeli Wykonawca zawrze w ofercie dane w innych jednostkach niż określił to Zamawiający, wówczas Zamawiający, jeśli będzie to niezbędne w toku postępowania, dokona ich przeliczenia w tym z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w zakresie, w jakim to regulują. 11. Zamawiający w każdym przypadku, gdy uzna to za uzasadnione, jest uprawniony do niewybrania najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia (zakończenia) postępowania bez podania przyczyny, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty lub do których wysłane było zapytanie ofertowe. 12. Zamawiający ma prawo nie rozpatrzyć oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie informacji zawartych w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego dostępnych na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ekrs.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców pobranej w trybie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dostępnych na stronie internetowej https://prod.ceidg.gov.pl. 13. Zamawiający nie rozpatrzy oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem. 114. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie podlegała rozpatrzeniu. Uzupełnieniu nie podlega sam formularz ofertowy. Niezłożenie Formularza ofertowego skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty Wykonawcy na dalszym etapie badania ofert. 15. Zamawiający może poprawić w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; - chyba że mimo ich poprawienia oferta Wykonawcy nie będzie podlegała rozpatrzeniu. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 16. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów. 17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 18. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa: 1) przez tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności; 2) stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego podmiotu. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa"; 3) Wykonawca nie może zastrzec w ofertach informacji, dotyczących nazwy (firmy) Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji i warunków płatności. 19. Zawarcie umowy może nastąpić w zwykłej formie pisemnej (z własnoręcznymi podpisami stron umowy), zgodnie z art. 78 KC, lub w formie elektronicznej poprzez złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego [zgodnie z art. 81(1) KC]. 20. Do niniejszego postępowania zastosowanie mają w zakresie nieuregulowanym regulamin zamówień do 130 tys. zł obowiązują w LAW (dostępny na stronie BIP), przepisy Kodeksu cywilnego (w tym zwłaszcza o formie dokumentowej). 21. Brak odpowiedzi ze strony Zamawiającego na ofertę nigdy nie oznacza jej akceptacji, ani tym bardziej zawarcia umowy zgodnej z treścią oferty. 3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), 2) w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną jako upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy np. rejestr przedsiębiorców KRS, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, 3) oświadczenia, dokumenty żądane od Wykonawców - zgodnie z zapisami w załączniku nr 1. III. KRYTERIA WYBORU OFERTY 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: 1) Cena brutto za przeglądy i konserwacje - Cp 2) Cena brutto roboczogodziny naprawy - Cr 2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie: Kryterium Waga [%] Liczba punktów Cena brutto za przeglądy i konserwacje 80% 80 Cena brutto roboczogodziny naprawy 20% 20 RAZEM 100% 100 Sposób oceny wg wzoru Cena brutto za przeglądy i konserwacje najtańszej oferty Cp = ------------------------------------------------------------ x 80 pkt Cena brutto za przeglądy i konserwacji badanej oferty Cena brutto roboczogodziny naprawy najtańszej oferty Cr = -------------------------------------------------------------- x 20 pkt Cena brutto roboczogodziny naprawy badanej oferty Cp+Cr Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z największą ilością punktów, spełniająca wymagania Zamawiającego. 3. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. W przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5, to parametr setny pozostaje bez zmian, zaś w przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego wynosi 5 i powyżej, to parametr setny zaokrągla się w górę. V. TERMIN PŁATNOŚCI Rozliczenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po wykonaniu usługi konserwacji i naprawy urządzeń oraz ich odbiorze przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy protokół odbioru usługi. Wynagrodzenie zostanie zapłacone Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty dokonania odbioru przedmiotu umowy (bez wad) oraz otrzymania przez Zamawiającego faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę. Kontakt: 25. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: 1) w sprawach merytorycznych: Daniel Śmigielski, tel. 261 519 436, 2) w sprawach proceduralnych: Justyna Białek, tel. 261 518 298. |
© eurobudowa.pl 2004-2024