Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń i instalacji sygnalizacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń i instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, DSO i wodnej instalacji ppoż. w budynkach

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
ul. Dywizjonu 303 nr 35
08-521 Dęblin
powiat: rycki
tel. +48 261 517 100 fax +48 261 517 103, tel. 261 519 436, tel. 261 518 298
j.bialek@law.mil.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Dęblin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 261 517 100
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Lotnicza Akademia Wojskowa w Dęblinie zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na
wykonanie usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń i instalacji sygnalizacji pożaru,
oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, DSO i wodnej instalacji ppoż. w budynkach LAW
w Dęblinie.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem proszę o przesłanie oferty cenowej wyłącznie
na formularzu Zamawiającego (załącznik nr 1).

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 06.02.2023 r. godz. 10:30.

Składanie ofert:
II. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ INFORMACJE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
1. Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres e-mail: j.bialek@law.mil.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 06.02.2023 r., godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia wykonany zostanie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.

Wymagania:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wszelkie
informacje
dostępne

na
stronie:
http://bip.law.mil.pl
zakładka
przetargi/niepodlegające ustawie.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego -- formularz
ofertowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Komunikacja z wykonawcą, w tym składnie ofert, odbywa się pocztą elektroniczną.
6. Osoba składająca w imieniu Wykonawca ofertę jest zobowiązana wykazać Zamawiającemu
umocowanie do złożenia oferty, poprzez przesłanie kopii odpowiedniego dokumentu. Np.
w przypadku spółki cywilnej może to być umowa spółki cywilnej, a jeżeli z treści umowy spółki
nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty
konieczne jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego
w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź
też przez pełnomocnika.
7. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne
pełnomocnictwo (jego kopię, skan) upoważniające do reprezentowania Wykonawcy
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę
więcej niż jednej oferty, oferty nie zostaną rozpatrzone.
9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
10. Jeżeli Wykonawca zawrze w ofercie dane w innych jednostkach niż określił to Zamawiający,
wówczas Zamawiający, jeśli będzie to niezbędne w toku postępowania, dokona ich przeliczenia
w tym z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w zakresie, w jakim to regulują.
11. Zamawiający w każdym przypadku, gdy uzna to za uzasadnione, jest uprawniony do
niewybrania najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia (zakończenia) postępowania bez
podania przyczyny, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty lub do
których wysłane było zapytanie ofertowe.
12. Zamawiający ma prawo nie rozpatrzyć oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto
likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu
upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. Zamawiający
zweryfikuje powyższe na podstawie informacji zawartych w Centralnej Informacji Krajowego
Rejestru Sądowego dostępnych na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości
https://ekrs.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru
przedsiębiorców pobranej w trybie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym
Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej dostępnych na stronie internetowej https://prod.ceidg.gov.pl.
13. Zamawiający nie rozpatrzy oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
114. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy
złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
złożenia oferta Wykonawcy nie będzie podlegała rozpatrzeniu. Uzupełnieniu nie podlega sam
formularz ofertowy. Niezłożenie Formularza ofertowego skutkować będzie nierozpatrzeniem
oferty Wykonawcy na dalszym etapie badania ofert.
15. Zamawiający może poprawić w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty;
- chyba że mimo ich poprawienia oferta Wykonawcy nie będzie podlegała rozpatrzeniu.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
16. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów.
17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
18. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne
i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa:
1) przez tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (rozumie się informacje techniczne,
technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość
gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie
są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie
są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub
rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu
utrzymania ich w poufności;
2) stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu ofertowym.
W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego podmiotu.
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były
przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku z oznakowaniem ,,tajemnica
przedsiębiorstwa";
3) Wykonawca nie może zastrzec w ofertach informacji, dotyczących nazwy (firmy)
Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu
gwarancji i warunków płatności.
19. Zawarcie umowy może nastąpić w zwykłej formie pisemnej (z własnoręcznymi podpisami stron
umowy), zgodnie z art. 78 KC, lub w formie elektronicznej poprzez złożenie kwalifikowanego
podpisu elektronicznego [zgodnie z art. 81(1) KC].
20. Do niniejszego postępowania zastosowanie mają w zakresie nieuregulowanym regulamin
zamówień do 130 tys. zł obowiązują w LAW (dostępny na stronie BIP), przepisy Kodeksu
cywilnego (w tym zwłaszcza o formie dokumentowej).
21. Brak odpowiedzi ze strony Zamawiającego na ofertę nigdy nie oznacza jej akceptacji, ani tym
bardziej zawarcia umowy zgodnej z treścią oferty.
3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Ofertę stanowi:
1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2) w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną jako upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim dokumencie rejestracyjnym
(ewidencyjnym) Wykonawcy np. rejestr przedsiębiorców KRS, należy do oferty
dołączyć stosowne pełnomocnictwo,
3) oświadczenia, dokumenty żądane od Wykonawców - zgodnie z zapisami w załączniku nr 1.
III.
KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans
punktów w kryteriach:
1) Cena brutto za przeglądy i konserwacje - Cp
2) Cena brutto roboczogodziny naprawy - Cr
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga
[%]
Liczba
punktów
Cena brutto
za przeglądy
i konserwacje 80% 80
Cena brutto
roboczogodziny
naprawy 20% 20
RAZEM 100% 100
Sposób oceny wg wzoru
Cena brutto za przeglądy i konserwacje
najtańszej oferty
Cp = ------------------------------------------------------------ x 80 pkt
Cena brutto za przeglądy i konserwacji
badanej oferty
Cena brutto roboczogodziny naprawy
najtańszej oferty
Cr = -------------------------------------------------------------- x 20 pkt
Cena brutto roboczogodziny naprawy
badanej oferty
Cp+Cr
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z największą ilością punktów, spełniająca wymagania
Zamawiającego.
3. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku
na każdym etapie wyliczenia ceny. W przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego jest poniżej
5, to parametr setny pozostaje bez zmian, zaś w przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego
wynosi 5 i powyżej, to parametr setny zaokrągla się w górę.
V.
TERMIN PŁATNOŚCI
Rozliczenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na
podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po wykonaniu usługi konserwacji i naprawy
urządzeń oraz ich odbiorze przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie
podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy protokół odbioru usługi.
Wynagrodzenie zostanie zapłacone Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od
daty dokonania odbioru przedmiotu umowy (bez wad) oraz otrzymania przez Zamawiającego
faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.

Kontakt:
25. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
1) w sprawach merytorycznych: Daniel Śmigielski, tel. 261 519 436,
2) w sprawach proceduralnych: Justyna Białek, tel. 261 518 298.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.