Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA TECHNICZNEGO ORAZ WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW I...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA TECHNICZNEGO ORAZ WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI INSTALACJI WOD-KAN, C.O., GAZ., ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
ul. Floriana 4
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
323394500, faks 323394501
zp@mzglia.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 323394500, faks 3233
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA TECHNICZNEGO ORAZ WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI INSTALACJI WOD-KAN, C.O., GAZ., ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH W BUDYNKACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MZGLiA
Krótki opis przedmiotu zamówienia
PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA TECHNICZNEGO ORAZ WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNYCH, CENTRALNEGO OGRZEWANIA, GAZOWYCH, ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KNURÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE
1.Pełnienie przez wykonawcę całodobowego pogotowia technicznego, niezwłoczne zlokalizowanie i usuwanie zgłoszonych wówczas awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i piorunochronnych oraz wykonywanie robót interwencyjnych nie związanych z instalacjami polegających na zabezpieczeniu mienia. Pod terminem awarii zamawiający rozumie nagłe powstanie w powyższych instalacjach usterki, która stanowi zagrożenie dla mienia oraz życia i zdrowia ludzkiego.
2.W przypadku stwierdzenia niesprawności sieci, powodującej nieprawidłowe funkcjonowanie instalacji wymienionych w pkt 1, natychmiastowe powiadomienie właściciela sieci, na którym spoczywa obowiązek utrzymania jej we właściwym stanie technicznym.
3.Niezwłoczne wykonywanie robót (napraw i konserwacji) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez zamawiającego, mających na celu utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i piorunochronnych oraz innych robót towarzyszących powyższym. Roboty wykonywane będą na podstawie wystawianych zleceń, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami wynikłymi w trakcie trwania zamówienia.
4.Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej obejmującego (około 490 lokali):
- wywieszenie ogłoszeń na klatkach schodowych z wyznaczeniem dwóch
terminów przeprowadzenia kontroli,
- przegląd piwnic, w których zlokalizowane są instalacje gazowe,
- przegląd dostępu do zaworów i kurków gazowych,
- sprawdzenie przejść rur gazowych przez zewnętrzne ściany budynku,
- sprawdzenie stężenia gazu w piwnicy,
- kontrola połączeń gwintowanych i kurków gazowych,
- sprawdzenie stężenia gazu przy pomocy eksplozymetru, na górnych piętrach,
- sprawdzenie stężenia gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza,
- sprawdzenie stanu elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami,
- sprawdzenie stanu przewodów spalinowych,
- sprawdzenie prawidłowości oznakowania instalacji gazowej,
- wykonanie uproszczonej próby szczelności instalacji gazowej,
- usunięcie usterek i nieszczelności stwierdzonych w trakcie przeprowadzonej
kontroli,
- w przypadku stwierdzenia nieszczelności lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji lub urządzeń gazowych stwarzających zagrożenie dla życia i mienia, natychmiastowe odcięcie dopływu gazu do urządzenia, lokalu lub budynku z dokonaniem stosownych wpisów w protokole z okresowej kontroli.
- w przypadku stwierdzenia korzystania przez najemców z butli i instalacji gazu płynnego propan - butan, natychmiastowe nakazanie usunięcia butli poza teren nieruchomości.
Budynki mieszkalne i użytkowe objęte zamówieniem wymienione zostały w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

CPV: 45000000-7, 50700000-2,45333000-0,45330000-9-,50720000-8,45310000-3,45312311-0,45317000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00072920, TA.251.7.23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA TECHNICZNEGO ORAZ WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNYCH, CENTRALNEGO OGRZEWANIA, GAZOWYCH, ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KNURÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE" - znak sprawy: TA.251.7.23.
2.W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/.
3.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący.
5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1)administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Knurów - Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji, ul.
Floriana 4 , 44-190 Knurów.Tel.: 32 3394500, e-mail: zp@mzglia.pl
2)w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym
jest Pani Agnieszka Domagała, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@mzglia.pl;
3)dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: TA.251.7.23 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej
tego postępowania;
4)odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały okres
obowiązywania umowy.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia
wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
1)obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te Wykonawca
bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2)obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści
oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-15 10:00
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem formularza do złożenia oferty dostępnego na Platformie https://e-propublico.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TA.251.7.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA TECHNICZNEGO ORAZ WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNYCH, CENTRALNEGO OGRZEWANIA, GAZOWYCH, ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KNURÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE
1.Pełnienie przez wykonawcę całodobowego pogotowia technicznego, niezwłoczne zlokalizowanie i usuwanie zgłoszonych wówczas awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i piorunochronnych oraz wykonywanie robót interwencyjnych nie związanych z instalacjami polegających na zabezpieczeniu mienia. Pod terminem awarii zamawiający rozumie nagłe powstanie w powyższych instalacjach usterki, która stanowi zagrożenie dla mienia oraz życia i zdrowia ludzkiego.
2.W przypadku stwierdzenia niesprawności sieci, powodującej nieprawidłowe funkcjonowanie instalacji wymienionych w pkt 1, natychmiastowe powiadomienie właściciela sieci, na którym spoczywa obowiązek utrzymania jej we właściwym stanie technicznym.
3.Niezwłoczne wykonywanie robót (napraw i konserwacji) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez zamawiającego, mających na celu utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i piorunochronnych oraz innych robót towarzyszących powyższym. Roboty wykonywane będą na podstawie wystawianych zleceń, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami wynikłymi w trakcie trwania zamówienia.
4.Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej obejmującego (około 490 lokali):
- wywieszenie ogłoszeń na klatkach schodowych z wyznaczeniem dwóch
terminów przeprowadzenia kontroli,
- przegląd piwnic, w których zlokalizowane są instalacje gazowe,
- przegląd dostępu do zaworów i kurków gazowych,
- sprawdzenie przejść rur gazowych przez zewnętrzne ściany budynku,
- sprawdzenie stężenia gazu w piwnicy,
- kontrola połączeń gwintowanych i kurków gazowych,
- sprawdzenie stężenia gazu przy pomocy eksplozymetru, na górnych piętrach,
- sprawdzenie stężenia gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza,
- sprawdzenie stanu elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami,
- sprawdzenie stanu przewodów spalinowych,
- sprawdzenie prawidłowości oznakowania instalacji gazowej,
- wykonanie uproszczonej próby szczelności instalacji gazowej,
- usunięcie usterek i nieszczelności stwierdzonych w trakcie przeprowadzonej
kontroli,
- w przypadku stwierdzenia nieszczelności lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji lub urządzeń gazowych stwarzających zagrożenie dla życia i mienia, natychmiastowe odcięcie dopływu gazu do urządzenia, lokalu lub budynku z dokonaniem stosownych wpisów w protokole z okresowej kontroli.
- w przypadku stwierdzenia korzystania przez najemców z butli i instalacji gazu płynnego propan - butan, natychmiastowe nakazanie usunięcia butli poza teren nieruchomości.
Budynki mieszkalne i użytkowe objęte zamówieniem wymienione zostały w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych,
jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach cena miesięcznie za pełnienie całodobowego pogotowia technicznego, cena końcowa stawki roboczogodziny za wykonywanie napraw i konserwacji i okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena końcowa stawki roboczogodziny za wykonywanie napraw i konserwacji
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
1.W ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem minimum jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia przez okres co najmniej 24 miesięcy,
2.Dysponuje następującymi osobami zapewniającymi prawidłowe wykonanie zamówienia:
- minimum 1 osobą do spraw administracyjnych, rozliczeń, koordynacji i kontaktów z zamawiającym w trakcie trwania zamówienia,
- minimum 1 osobą do pełnienia całodobowego pogotowia technicznego oraz przyjmowania telefonicznych i osobistych zgłoszeń o awariach,
- minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie dozoru i robót na instalacjach i aparatach gazowych,
- minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie eksploatacji i robót na instalacjach i aparatach gazowych,
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie dozoru i robót na instalacjach elektrycznych i elektroenergetycznych,
- minimum 1 osobą posiadającymi uprawnienia w zakresie eksploatacji i robót na instalacjach elektrycznych i elektroenergetycznych,
- minimum 4 osobami do wykonywania robót na instalacjach wodnych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania,
3.Dysponuje narzędziami i sprzętem niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia:
- minimum 1 urządzeniem do kontroli i pomiarów szczelności instalacji gazowych,
- minimum 1 urządzeniem do zgrzewania rur w technologii PP,
- minimum 1 urządzeniem do zaciskania rur w technologii zaciskowej,
- minimum 1 urządzeniem do mechanicznego czyszczenia kanalizacji,
- minimum 1 urządzeniem do kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych,
- minimum 2 pojazdy towarowo osobowe,
4.Dysponuje dostępnym całodobowo lokalem/obiektem na terenie Miasta Knurów, wyposażonym w stację telefoniczną, który stanowić będzie miejsce pełnienia całodobowego pogotowia technicznego oraz przyjmowania telefonicznych lub osobistych zgłoszeń zamawiającego lub najemców lokali lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tego lokalu/obiektu.
5.Wykonawca winien udzielić minimalnie 12, a maksymalnie 60 miesięcy terminu gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
2.1.postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2.2.wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
2.3.ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument "Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku:
1.zmiany osób, o których mowa w § 1 pkt 5 i 6 umowy,
2.zbycia lub przejęcia budynku przez Gminę Knurów lub wyłączenia budynku z eksploatacji.
Zmiany dopuszczone są pod następującymi warunkami:
1.wprowadzanie zmian wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
2.zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku i zaakceptowaniu go przez drugą stronę
umowy,
3.zmiany nie mogą pogarszać sytuacji zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta,
4.wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzanie zmian.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych,
jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach cena miesięcznie za pełnienie całodobowego pogotowia technicznego, cena końcowa stawki roboczogodziny za wykonywanie napraw i konserwacji i okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena końcowa stawki roboczogodziny za wykonywanie napraw i konserwacji
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-16

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.