Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
884z dziś
7046z ostatnich 7 dni
27428z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Włodowice
ul. Krakowska 26
42-421 Włodowice
powiat: zawierciański
Tel. 34/ 3153001, Fax 34/ 3153031
ug@wlodowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Włodowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 34/ 3153001, Fa
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn. ,,Wymiana instalacji elektrycznej w SP w Rudnikach oraz budowa instalacji fotowoltaicznej w SP w Rudnikach i w SP we Włodowicach".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: ,,Wymiana instalacji elektrycznej w SP w Rudnikach oraz budowa instalacji fotowoltaicznej w SP w Rudnikach i w SP we Włodowicach".
2. Szczegółowy zakres i opis robót objętych nadzorem inwestorskim określa:
1) dla wykonania robót budowlanych wymiany instalacji elektrycznej w SP w Rudnikach:
a) projekt techniczny,
b) przedmiar robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
opracowane przez Przedsiębiorstwo Projektowo Usługowe drk Dariusz Karolczyk, Gliwice.
2) dla wykonania robót budowlanych budowy instalacji fotowoltaicznej w SP w Rudnikach i w SP we Włodowicach:
a) projekt,
b) przedmiar robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin.
3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2 stanowi załącznik do Zaproszenia.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez wypełnianie obowiązków określonych w art. 25 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm.) w szczególności:
1) Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
3) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
6. Wykonawca zobowiązuje się także do:
1) Wydania opinii o zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych materiałach, urządzeniach lub rozwiązań ,,równoważnych", na podstawie oferty Wykonawcy robót budowlanych. Opinia winna zawierać informację czy parametry techniczne, użytkowe oraz eksploatacyjne tych materiałów, urządzeń gwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz czy zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
2) Obecności na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim;
3) Zapewnienia skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonanych robót budowlanych, zabudowanych materiałów oraz postępu robót;
4) Dokonania odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu;
5) Oceny harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonawcy wraz z jego aktualizacjami, przedstawionego przez wykonawcę robót pod kątem realności wykonania robót i zgodnie z obowiązującymi umowami, opiniowanie ewentualnych zmian oraz kontrola jego realizacji;
6) Bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji robót budowlanych oraz przedstawiania Zamawiającemu informacji ustnych i co najmniej raz na tydzień pisemnych o stanie realizacji robót wraz z dokumentacją fotograficzną odebranych robót ulegających zakryciu, utrudnieniach, opóźnieniach w ich realizacji w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego;
7) Wyjaśniania z Projektantem wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową nadzorowanych robót;
8) Organizowania i prowadzenia narad koordynacyjnych dotyczących prowadzonych robót, w tym sporządzanie protokołów ze spotkań, protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych i zaniechanych określający ich zakres rzeczowy i wartość z uzasadnieniem konieczności ich wykonania lub zaniechania;
9) Potwierdzania gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót w terminie 3 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy do ich odbioru;
10) Sprawdzania operatu kolaudacyjnego, opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych i wydanie opinii o jego kompletności;
11) Dokonywania częściowych odbiorów robót, uczestniczenie w czynnościach końcowego odbioru robót oraz po upływie okresu rękojmi i gwarancji;
12) Wykonania powierzonej czynności sumiennie i fachowo.
7. Wykonawca ma prawa przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 26 ustawy Prawo budowlane.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: ZP.271.008.2023

Składanie ofert:
X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę można:
1) złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy Włodowice Ul. Krakowska 26 - pokój nr 21 (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego;
2) przesłać drogą elektroniczną na adres: ug@wlodowice.pl; w terminie do dnia 08.02.2023 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: do 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
IV. Podstawy wykluczenia. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny do spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
- Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania znajdujące się w treści formularza oferty.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami, zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą prawo do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji.
Uwaga: Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydawanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.
- Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży wraz z ofertą Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
2. Osobami do kontaktów w sprawie zamówienia są:
- w sprawach dotyczących przedmiotu postępowania: Janusz Okraska,
- w sprawach dotyczących procedury postępowania: Angelika Radosz.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić pisemnie, w języku polskim.
2. Do oferty należy dołączyć dokumenty określone w Rozdziale IV.
3. Dokumenty wymienione powyżej muszą być podpisane przez Wykonawcę.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółka cywilna), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;
b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;
c) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
d) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika);
e) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
5. Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
6. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca powinien jednoznacznie określić cenę za przedmiot zamówienia, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
2. Cena oferty powinna być przedstawiona w postaci:
wartość brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wraz ze wskazaniem stawki podatku VAT.
VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował przy wyborze oferty:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: CENA - 100%
3. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
IX. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Wzór umowy.
XIII. Informacje końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zaproszenia do każdym etapie niniejszego postępowania, do ustalonego terminu składania ofert.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył wymaganego pełnomocnictwa albo złożył wadliwe pełnomocnictwo - Zamawiający może wezwać do jego złożenia w terminie przez siebie wskazanym.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży pełnomocnictwa w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do wyjaśnień złożonej oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia/uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wezwania do złożenia/uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy nie jest ofertą z najniższą ceną.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w szczególności w następujących przypadkach:
a) gdy nie będzie odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust. 4 i 5,
b) gdy jej treść nie odpowiada zaproszeniu do składania ofert,
c) gdy została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
d) zawiera błędy w obliczaniu ceny,
e) gdy została złożona po upływie wyznaczonego terminu składania ofert,
f) wykonawca w terminie 3 dni zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 8 lit.
c;
g) wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
8. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o rym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu drogą mailową na adres wskazany w formularzu oferty.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.l, z późn. zm.) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Włodowice z siedzibą we Włodowicach, 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26, tel.:34 3153001, fax.: 34 3153031, e-mail: urzad@wlodowice.pl.
2. Na podstawie obowiązujących przepisów administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztę elektroniczną: iodo@wlodowice.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: na wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: ,,Wymiana instalacji elektrycznej w SP w Rudnikach oraz budowa instalacji fotowoltaicznej w SP w Rudnikach i w SP we Włodowicach", znak sprawy: ZP.271.008.2023, prowadzonym bez obowiązku stosowania ustawy Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej ,,ustawa Pzp", przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; udostępnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem
danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa), Administrator (Zamawiający) udostępnia w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
' W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 rozporządzenia 216/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane te dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.