Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
898z dziś
6988z ostatnich 7 dni
25444z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie, wyprodukowanie, dostawa i montaż suwnic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie, wyprodukowanie, dostawa i montaż suwnic

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Elemental Strategic Metals Sp. z o.o
Traugutta 42a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
powiat: grodziski
+48 511 68 96 69, +48 571 679 133
m.kolodiuk@elementalsm.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144372
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 511 68 96 69, +4
Termin składania ofert: 2023-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na opracowaniu projektu, wykonaniu, dostawie i montażu suwnic wraz z odbiorem UDT.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-8001/20 - "Opracowanie i pierwsze wdrożenie przemysłowe innowacyjnych technologii recyklingu baterii litowo-jonowych i katalizatorów z odzyskiem metali o strategicznym znaczeniu"

Część 1
Zaprojektowanie, wyprodukowanie, dostawa i montaż suwnic

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
UWAGA!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, a udostępnianych zainteresowanym Wykonawcom, w ciągu dwóch dni roboczych, po przesłaniu przez nich skanu oświadczenia o zachowaniu do poufności, zgodnego z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, a podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniana będzie w języku polskim.
Przedmiotem niniejszego zamówienia nr IPCEI 271/2023 jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na popracowaniu projektu, wykonaniu, dostawie i montażu suwnic wraz z odbiorem UDT.

CPV: 42414200-3, 42414210-6, 45223100-7, 71248000-8, 71320000-7, 72410000-7

Dokument nr: 2023-1106-144372, IPCEI 271/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-06

Miejsce i termin realizacji:
WARUNKI HANDLOWE:
TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Nieprzekraczalny czas realizacji dostaw i montaży przedmiotu zapytania:
- 16 tygodni od podpisania umowy z Zamawiającym w przypadku punktów nr 1,3,4,5 szczegółowego opis przedmiotu zamówienia.
- 26 tygodni od podpisania umowy z Zamawiającym w przypadku punktu nr 2 szczegółowego opis przedmiotu zamówienia.
Termin zakończenia odbiorów technicznych i przekazania do użytkowania:
Termin realizacji przedmiotu oferty do 31.10.2023 r.
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
zawierciański
Gmina
Zawiercie
Miejscowość
Zawiercie

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
W toku oceny ofert Zamawiający może podjąć negocjacje cenowe ze wszystkimi Oferentami, których oferty nie podlegają odrzuceniu na równych warunkach, w celu doprowadzenia do polepszenia ofert w zakresie cen. Przebieg negocjacji będzie potwierdzony protokołem z negocjacji.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy na realizację prac opisanych w niniejszym zapytaniu, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

2. Warunki płatności:
Termin płatności faktur: minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności 30 dni.
3. Gwarancja:
nie krócej niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
4. Dostawa:
Koszty transportu do Elemental Strategic Metals w Zawierciu i ubezpieczenia dostawy pokrywa Dostawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Dostawcę i pierwszy raz uruchomiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Okres gwarancji
nie krócej niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) wystąpienie siły wyższej lub innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego, której Strony nie mogły przewidzieć i zapobiec, a która uniemożliwia lub utrudnia wykonanie Przedmiotu Zamówienia, w tym dochowania terminów zgodnie z zapytaniem ofertowym i warunkami oferty Wykonawcy,
b) gdyby niewprowadzenie zmian do umowy groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna potwierdzenie przez Wykonawcę (w formie referencji) w okresie ostatnich 5 lat faktu zaprojektowania, wyprodukowania, dostarczenia, montażu i uruchomienia co najmniej jednej suwnicy natorowej dwudźwigarowej lejniczej o udźwigu 25 ton lub większym, z dwiema wciągarkami niezależnymi o udźwigu 12,5 tony oraz 25 ton i rozpiętości nie mniejszej niż 20 metrów, sterowanej radiowo, o grupie natężeń pracy M6/A6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji w odniesieniu do niniejszego warunku w oparciu o przesłane referencje.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
2. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
b) posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji.
c) pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika.
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy. W związku z koniecznością wynegocjowania i podpisania umowy, oczekuje się złożenia ofert o terminie ważności nie krótszym, niż 30 dni.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawca, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5. W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego
terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty.
6. W przypadku Wykonawcy, którego oferta może zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego wezwania, w trybie opisanym powyżej, do złożenia stosownych wyjaśnień i przedstawienia sposobu wyliczenia ceny netto. Cenę można uznać za rażąco niską jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich nieodrzuconych ofert. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia przedstawione przez Wykonawcę, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
7. Oferenci, chcący wziąć udział w postępowaniu mogą zadawać pytania Zamawiającemu poprzez portal Baza Konkurencyjności. Odpowiedzi zostaną udzielone również przy wykorzystaniu funkcjonalności ww. portalu (Bazy Konkurencyjności),
8. Do niniejszego postępowania przetargowego zastosowanie mają podstawy wykluczenia określone w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (więcej informacji dostępne pod linkiem https://www.uzp.gov.pl
9. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego (również poprzez wydłużenie terminu na składanie ofert), a także unieważnienia postępowania.
A. Modyfikacja zapytania ofertowego oraz przedłużenie terminu składania ofert:
Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w celu usunięcia wad i/lub niejasności co do samej treści zapytania, dostosowania treści zapytania do przepisów obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego. Ponadto Zamawiający może dokonać modyfikacji zapytania ofertowego na warunkach określonych w zdaniu poprzednim, w wyniku pytań zadawanych przez potencjalnych Wykonawców za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności i udzielanych na nie odpowiedzi, oraz jeżeli modyfikacja taka okaże się niezbędna w celu prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (w szczególności mając na uwadze należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami Projektu). W przypadku modyfikacji istotnych zapisów zapytania ofertowego termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
B. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
a) Nastąpiła niemożliwa do przewidzenia przez Zamawiającego zmiana okoliczności;
b) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
c) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
d) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Oświadczenie o poufności
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3. Formularz oferty
4. Oświadczenia Oferenta
5. Referencje
6. Kopia polisy ubezpieczeniowej lub zobowiązanie/oświadczenie do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 6 000 000,00 PLN i dostarczenia jej Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy
7. Pełnomocnictwo lub inny dokument wykazujący umocowanie do reprezentacji Wykonawcy (jeśli dotyczy)
8. Oferta techniczna
9. Oświadczenie o dostępności zastosowanych części zamiennych przez minimum 10 lat.
Wszystkie ww. dokumenty powinny zostać sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy, a ich skany przesłane poprzez portal Baza Konkurencyjności w terminie zakreślonym do składania ofert.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent powinien dostarczyć Zamawiającemu (wraz z pozostałymi dokumentami, składającymi się na ofertę) i utrzymać ważność przez okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zawodowej i ubezpieczenie produktu z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 6 000 000,00 PLN lub jego równowartość w walucie obcej.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-31
Data ostatniej zmiany
2023-01-31 14:30:29

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty obliczane w oparciu o cenę netto za przedmiot zamówienia, wg wzoru:
C = (Cnaj / Co) x 100,
gdzie:
C - liczba punktów dla danej oferty
Cnaj - najniższa cena netto z ważnych ofert
Co - cena netto z danej oferty
zatem maksymalna liczba punktów: 100.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Kołodiuk
tel.: +48 511 68 96 69
e-mail: m.kolodiuk@elementalsm.pl
Paweł Doliński
tel.: +48 571 679 133
e-mail: p.dolinski@elementalsm.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.