Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina - Miasto Płock pl. Stary Rynek 1 09-400 Płock powiat: Płock tel. 24 364 03 25 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 24 364 03 25 |
Termin składania ofert: | 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty Gmina - Miasto Płock, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS sp. z o.o., Ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku, ogłasza wybór oferty na: ,,Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy Ul. Bartniczej 4 w Płocku. Lokal przeznaczony będzie do ponownego zasiedlenia". Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.02.2023 r. o godz. 12:15 w pokoju nr 22 w budynku przy Ul. Sienkiewicza 13A w Płocku Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., Ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii - pokój nr 8, nie później niż do dnia 07.02.2023 r. do godz. 12:00. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: ,,Oferta na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy Ul. Bartniczej 4 w Płocku. Lokal przeznaczony do ponownego zasiedlenia. Nie otwierać przed dniem 07.02.2023 r. godz. 12:15." Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy Wymagania: gwarancji: przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do: zapoznania się z załączonymi do ogłoszenia przedmiarami robót i zakresem robót, dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty, stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Warunki udziału Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym - Zał. 1. Załączenie kopii aktualnych dokumentów kierownika robót budowlanych (uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków w przypadku przystąpienia do robót. Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót i zapoznanie się z przedmiarami - Zał. 3, wraz ze złożeniem oświadczeń o wykonaniu tych czynności - Zał. 2. Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO - Zał. 4. Złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych minimum 2 osób - Zał 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy. Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych polegających na remoncie lokali mieszkalnych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie branżowym remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, adresie realizacji robót, danych Zamawiającego. Informacja nie dotyczy robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych - Zał. 6 Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi zawierać: - oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy, - oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie, - wskazywać Wykonawcę - pełnomocnika (lidera), - zakres udzielonego pełnomocnictwa. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych - okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny. Uwagi: Kryteria wyboru oferty Cena - 100% Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl. Kontakt: Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno-Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30. |
© eurobudowa.pl 2004-2024