Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1018z dziś
7178z ostatnich 7 dni
25477z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sońsk
Ciechanowska
06-430 Sońsk
powiat: ciechanowski
sekretariat@sonsk.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sońsk
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2023 roku.
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2023 roku", w tym:
1) DOSTAWA wraz z rozplantowaniem kruszywa betonowego o frakcji 0-32 mm w ilości szacunkowej około 2400 ton.
2) DOSTAWA we wskazane przez Zamawiającego miejsce frezu asfaltowego w ilości szacunkowej około 200 ton
1. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie i transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Sońsk.
2. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.
3. DOSTAWA zamówienia będzie się odbywała w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie ustnej, pisemnej, faksem lub elektronicznie, zawierającego liczbę ton oraz termin i miejsce dostawy.
4. W trakcie dostawy Zamawiający ma prawo pobrać próbkę kruszywa, którą następnie przekaże do laboratorium w celu stwierdzenia właściwości parametrów.
5. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania odcinka drogi na którym realizowany jest przedmiot zamówienia.
8. DOSTAWA ma być realizowana samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 30 ton, umożliwiającym sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze.
9. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw.
10. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu.

CPV: 14212000-0, 44113700-2

Dokument nr: 2023/BZP 00073469, IP.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-416c585d-a16d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 09:00
Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2023 roku", w tym:
1) Dostawa wraz z rozplantowaniem kruszywa betonowego o frakcji 0-32 mm w ilości szacunkowej około 2400 ton.
2) Dostawa we wskazane przez Zamawiającego miejsce frezu asfaltowego w ilości szacunkowej około 200 ton
1. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie i transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Sońsk.
2. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.
3. Dostawa zamówienia będzie się odbywała w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie ustnej, pisemnej, faksem lub elektronicznie, zawierającego liczbę ton oraz termin i miejsce dostawy.
4. W trakcie dostawy Zamawiający ma prawo pobrać próbkę kruszywa, którą następnie przekaże do laboratorium w celu stwierdzenia właściwości parametrów.
5. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania odcinka drogi na którym realizowany jest przedmiot zamówienia.
8. Dostawa ma być realizowana samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 30 ton, umożliwiającym sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze.
9. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw.
10. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prawidłowo wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie materiałów drogowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych
określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.