Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
172z dziś
6332z ostatnich 7 dni
24632z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu przebudowy sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu przebudowy sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Fredry 12
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel. 13 43 683 11
marta.zelechowska@khk.krosno.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: 500,00 zł
Nr telefonu: tel. 13 43 683 11
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Opracowanie projektu przebudowy sieci wodociągowej w Krośnie, obręb Śródmieście, obszar 2 (ul. Staszica, Skargi, Tkacka, Grodzka)"
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Należy zaprojektować przebudowę sieci wodociągowej zgodnie z wydanymi przez Wodociągi Krośnieńskie warunkami technicznym znak: WK-4041/233/21 z dnia 01.10.2021r. - załącznik nr 7 do SWZ,
2) W ramach niniejszego zamówienia wykonane zostaną wszystkie prace, uzgodnienia i uiszczone opłaty związane z właściwą realizacją dokumentacji technicznej, w tym między innymi takie jak:
a) projekt zagospodarowania terenu (PZT) oraz projekt architektoniczno - budowlany (PAB) w 4 egzemplarzach,
b) projekt techniczny (PT) w 4 egzemplarzach,
c) projekt wykonawczy (PW) w 4 egzemplarzach,
d) wszelkie niezbędne dokumenty formalno-prawne, w tym w między innymi:
mapy do celów projektowych,
wypisy i wyrysy z rejestru gruntów,
decyzja lokalizacyjna,
decyzja środowiskowa,
warunki przyłączenia (w tym zasilania przepompowni ścieków), uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje (np. z Wydziałów UM, Wód Polskich, melioracji, PGE itp.),
e) dokumenty okołoprojektowe:
Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplarze,
przedmiary robót - 2 egzemplarze,
kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze,
Całość dokumentacji należy opracować również w wersji elektronicznej w formacie pdf. i dwg.
3) Projekty techniczne należy uzgodnić z Zamawiającym w zakresie branży wod-kan.
4) Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia budowy sieci (lub do pozwolenia na budowę w przypadku potrzeby uzyskania takiego pozwolenia) oraz uzyska prawomocne pozwolenie lub zgłoszenie budowy sieci.
5) Wykonawca uzyska zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością dla celów budowlanych, lub sporządzi notatki z przeprowadzonych negocjacji w przypadku odmowy uzyskania zgody. Z uwagi na powyższe wypełniając obowiązek wynikający z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) na etapie podpisania umowy Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy upoważnienie do przetwarzania danych osobowych lub zawrze z nim umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Z uwagi na powyższe Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie złożyć wypełniony kwestionariusz oceny zgodności podmiotu przetwarzającego dane osobowe na zlecenie Administratora wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
6) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji projektowej, a koszt nadzoru należy uwzględnić w oferowanej cenie ofertowej w odrębnej pozycji załącznika nr 1 do SWZ.
7) Projektant, przy wykonywaniu kompletnej dokumentacji zobowiązany jest do stosowania takich samych zasad jak określone w art. 99-103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
8) Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
9) Na przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad od daty ich usunięcia i odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, jako należycie wykonanego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. w Krośnie przy Ul. Fredry 12, w sali obok Biura Obsługi Klienta w dniu 14.02.2023 r. o godz. 11.15.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Krośnie przy Ul. Fredry 12, w sekretariacie, do dnia 14.02.2023 r. do godz. 11.00.

Wymagania:
Informacje o przetargu:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o ,,Regulamin przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązujący w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej-Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością" dostępny na stronie internetowej http://bip.ekrosno.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne/Przetargi - Nowy regulamin MPGK. Do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) w oparciu o wyłączenie, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2) tej ustawy.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej - pod rygorem nieważności - w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
2. Ofertę należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami rozdziału VI i VII SWZ.
4. Dokumenty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.
6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
7. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według tych samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.
8. Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystej kopercie, którą należy opisać według poniższego wzoru:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, Sekretariat
Oferta w postępowaniu pn.:
,,Opracowanie projektu przebudowy sieci wodociągowej w Krośnie, obręb Śródmieście, obszar 2 (ul. Staszica, Skargi, Tkacka, Grodzka)"
Nie otwierać przed dniem: 14.02.2023 r. godz. 1115.
9. Skutki związane z nie oznaczeniem koperty w sposób podany w SWZ ponosi Wykonawca.
10. Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał (złożył stosowne wyjaśnienia), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
11. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
12. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
Zdolności zawodowej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy sieci wodociągowej o długości min 500 m i średnicy min DN-100,
2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t.j.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z zapisami § 8 ust. 1 Regulaminu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązującego w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej - Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością.
3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że nie podlega wykluczeniu.
4. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 3, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 3, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
5. Zamawiający informuje, że zastrzega prawo przeprowadzenia ,,procedury odwróconej", tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia, który nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawcę podmiotowe środki dowodowe.
8. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
9. Poleganie na potencjale innych podmiotów- (w zakresie w jakim dotyczy):
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 2 a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8) Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykaz podmiotowych środków dowodowych
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SWZ.
3. W przypadku polegania na potencjale podmiotu trzeciego Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców odrębnie.
5. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem długości i średnicy projektowanej sieci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ),
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt. 2, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń lub dokumentów składanych w postępowaniu.
9. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
10. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający posiada podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U.2021.2070 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany wskazać te środki oraz potwierdzić ich prawidłowość i aktualność.
11. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wezwać do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w tym wspólnicy spółki cywilnej.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno:
1) Jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,
2) Wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
2. Wszelka korespondencja i rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Wykonawca winien złożyć:
1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Podmiotowe środki dowodowe - Załączniki nr 5 do SWZ (Wykaz usług) i Załącznik nr 6 do SWZ (Wykaz osób).
5) Potwierdzenie wniesienia wadium
6) Pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności zgodnie z dokumentem rejestrowym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
7) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani na etapie składania ofert.
8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (o ile dotyczy), o którym mowa w rozdziale VI, pkt 9 ppkt 3) SWZ.
Wadium:
1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
2. Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert.
3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.02.2023 r. o godz. 11:00 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, warunkiem koniecznym jest wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
Centrum Korporacyjne w Rzeszowie
30 1020 4391 0000 6302 0104 9873
z dopiskiem:
,,Opracowanie projektu przebudowy sieci wodociągowej w Krośnie, obręb Śródmieście, obszar 2 (ul. Staszica, Skargi, Tkacka, Grodzka)"
5. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, kopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Oryginał winien być dołączony do oferty w taki sposób, aby było możliwe jego zwrócenie bez konieczności naruszenia integralności oferty.
6. W przypadku złożenia wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy warunkiem koniecznym jest przesłanie w wymaganym terminie na adres email: marta.zelechowska@khk.krosno.pl
7. Nie wniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje odrzucenie oferty
8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4 występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń potwierdzających nie podleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

Wyjaśnianie i zmiany w treści SWZ.
1. Wyjaśnianie treści SWZ.
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, przekazując zapytanie na piśmie, na adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Fredry 12, 38-400 Krosno lub
email na adres: marta.zelechowska@khk.krosno.pl
2) Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa jak wyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4) Zamawiający jednocześnie zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na swojej stronie internetowej. Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania.
2. Zmiany w treści SWZ.
1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść niniejszej SWZ. Dokonaną zmianę treści specyfikacji Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
2) Jeżeli zmiana treści niniejszej SWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
3) W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie
4) Zamawiający poinformuje Wykonawców o przedłużonym terminie składania ofert przez zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została udostępniona SWZ.
5) Zmiany są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.

Termin, do którego Wykonawca będzie związany złożoną ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Termin realizacji
Zakończenie całości prac projektowych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę: do 12 m-cy od dnia zawarcia umowy.

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo zastosowania ,,procedury odwróconej" - w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zbada, czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis kryteriów
1) Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty następującymi kryteriami :
Kryterium
Waga
cena
100 %

Ofert zostaną ocenione wg wzoru:

najniższa oferowana cena
-------------------------------------- x 100 pkt.
cena ocenianej oferty

2) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w termienie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowanych w złożonych ofertach.
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
5) Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

Tryb oceny ofert.
1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie omyłek.
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
2) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią niniejszej SWZ.
Ocena zgodności oferty z treścią SWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie.
3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
2) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie sprawdzania ofert, że złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
4. Oferta z rażąco niską ceną.
1) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, w szczególności w zakresie
a) zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy,
b) wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych,
c) oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez Wykonawcę,
d) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie,
e) zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
f) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie,
g) zgodności z przepisami z zakresu ochrony środowiska,
h) wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części zamówienia podwykonawcy.
2) W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie rozdz. XV pkt. 6 ppkt 1) i ppkt 7) niniejszej SWZ Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ppkt. 1), chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ppkt. 1).
3) Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy.
4) Zamawiający odrzuca ofertę:
a) Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub
b) jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
5. Wykluczenie Wykonawcy.
Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści § 8 ust. 1 Regulaminu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązującego w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej-Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością.
6. Odrzucenie oferty.
Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) została złożona przez Wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 niniejszej SWZ lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń,
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Kodeksu Cywilnego,
4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
5) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1233),
6) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
7) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,
8) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie w ofercie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty,
9) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
10) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą,
11) Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą.

Opis sposobu obliczania ceny oferty:
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową, musi zawierać wszelkie koszty wykonania zamówienia.
2. Cenę oferty należy podać w PLN netto i brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać obowiązujący na dzień składania ofert podatek od towarów i usług.
2. Zamawiający otworzy oferty w obecności przybyłych Wykonawców lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące cen ofert.
Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w SWZ.
2. Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
3) Unieważnieniu postępowania.
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Zamawiający udostępni informacje, o których mowa w pkt 2 na swojej stronie internetowej.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
1. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 2080 z póź. zm.).
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Fredry 12, 38-400 Krosno
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
Centrum Korporacyjne w Rzeszowie
30 1020 4391 0000 6302 0104 9873
z dopiskiem:
,,Opracowanie projektu przebudowy sieci wodociągowej w Krośnie, obręb Śródmieście,
obszar 2 (ul. Staszica, Skargi, Tkacka, Grodzka)"
4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych formach, oryginał zabezpieczenia należy przedłożyć w siedzibie Zamawiającego - Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Fredry 12,
38-400 Krosno lub Sekretariacie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie lub przesłać
na adres email: marta.zelechowska@khk.krosno.pl (dotyczy: zabezpieczenia w formie elektronicznej opatrznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy)
7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w niniejszym rozdziale. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
8. Zamawiający zwraca 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 30 % zabezpieczenia pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości.
9. W przypadku, gdy zabezpieczenie wniesiono w formie innej niż pieniądz i jednocześnie w przypadku wydłużenia terminu wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie na 14 dni przed upływem ważności zabezpieczenia przedłużyć na własny koszt ważność obowiązywania zabezpieczenia, lub dostarczyć nowe zabezpieczenie na przedłużony okres o treści tożsamej z dokumentem pierwotnym, pod rygorem realizacji uprawnień wynikających z zabezpieczenia.
10. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji lub poręczenia to dokumenty te powinny zawierać zobowiązanie do ,,nieodwołalnego i bezwarunkowego, zapłacenia kwoty gwarancji i/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego".
11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert.
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia:
1. Umowa zostanie przesłana do Wykonawcy, którego oferta została wybrana za pomocą poczty.
2. Wzór umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.

Uwagi:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. Może Pani/Pan skontaktować się z nami pisząc na adres: ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, lub z powołanym przez nas Inspektorem ochrony danych osobowych, pisząc na adres: iod@khk.krosno.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu Regulamin przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązujący w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej-Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Kontakt:
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się oraz sposób porozumiewania się z Wykonawcami:
1. W sprawach przedmiotu zamówienia: Robert Wulw.
2. W sprawach proceduralnych: Marta Żelechowska.
3. Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami:
pisemnie na adres: MPGK Krosno Sp. z o. o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno,
email: marta.zelechowska@khk.krosno.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.