Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
powiat: moniecki
tel.: 85 738 00 39, 85 738 00 43, 85 738 00 56
Województwo: podlaskie
Miasto: Goniądz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 85 738 00 39,
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczenia prac podczas wykonywania robót budowlanych związanych z zadaniami:
Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Osowiec na działce nr 602,
Przebudowa drogi gminnej nr 103366B w miejscowości Szafranki,
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361 Goniądz - Białosuknia,
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103384B od DP nr 1852 - gr. Gminy (Dolistowo),
Remont drogi gminnej nr 103364B na odcinku DW 670 - Krzecze.
Dane podstawowe o inwestycji podlegającej nadzorowi oraz szczegółowe rozwiązania przedsięwzięcia przedstawia dokumentacja projektowa (dostępna w siedzibie Zamawiającego w godz. 8.00 - 15.00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem merytorycznym ds. drogownictwa).

Składanie ofert:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 10.02.2023 r. do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego zadania (planowany termin zakończenia robót zgodnie z umową z Wykonawcą: 10.12.2023 r.)

Wymagania:
W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany jest m.in. do:
1) uczestniczenia w przekazywaniu protokolarnym terenu budowy Wykonawcy robót;
2) reprezentowania Zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli nad zgodnością realizacji budowy z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów),
4) kontroli jakości i wartości wykonanych robót;
5) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu;
6) dokonywania wpisów w dzienniku budowy;
7) informowania Zamawiającego o możliwości wystąpienia robót dodatkowych oraz koniecznych;
8) udziału w czynnościach odbioru końcowego;
9) nadzoru nad organizacją ruchu drogowego na czas realizacji robót;
10) koordynacja robót poszczególnych branż
11) Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.
II. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi/ulicy o wartości minimum 400 000,00 PLN brutto każda nadzorowana inwestycja,
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (należącą do samorządu zawodowego), w zakresie budowy dróg, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:
1. Wypełniona i podpisana oferta cenowa (wzór w załączeniu)
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa powyżej w pkt II.
3. Inne:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.
IV. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium Znaczenie kryterium 1 Cena 80 % 2 Doświadczenie zawodowe 20 %
? Kryterium oceny ofert - Cena czyli Cena oferty brutto - waga 80 %
Oferta najtańsza otrzyma 80 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C = Cn / Cb x 100 x 80% = liczba punktów
gdzie:
C - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena".
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty rozpatrywanej
UWAGA: Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
? Kryterium oceny ofert: Doświadczenie zawodowe - waga 20% będzie obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
D = D max / Do x 100 x 20%
gdzie:
D - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,doświadczenie zawodowe"
Do - oznacza ilość punktów uzyskanych przez ofertę ocenianą.
D max - oznacza najwyższą ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,doświadczenie zawodowe".
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium ,,doświadczenie zawodowe" w następujący sposób:
Doświadczenie zawodowe: do 3 lat - 0 pkt,
Doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat do 4 lat - 5 pkt
Doświadczenie zawodowe: powyżej 4 lat do 5 lat - 10 pkt
Doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat do 6 lat - 15 pkt
Doświadczenie zawodowe: powyżej 6 lat - 20 pkt
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium ,,doświadczenie zawodowe" wynosi 20. Dowodami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania za oba kryteria wynosi 100. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta z największą ilością punktów z uwzględnieniem wag każdego kryterium i wyliczona wg wzoru: O = C + D
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów.
V. Sposób przygotowania i termin składania ofert
1. Wypełniony i podpisany odręcznie przez osobę upoważnioną formularz oferty cenowej wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami może zostać złożony w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Goniądzu lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz lub
2. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty cenowej wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami może zostać złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres skrzynki ePUAP:/200814/Skrytka ESP lub na adres mailowy: kancelaria.um@goniadz.pl
Oferta powinna być zatytułowana ,,Dot. zapytania FD.271.3.2023" (wpisane w temacie maila lub na kopercie - jeśli wybrano tradycyjny, papierowy sposób składania oferty).
VI. Warunki wykluczenia
1. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) złożone przez Wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz w przypadku, gdy stwierdzi, że podane przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe oraz Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.
VII. Informacje dodatkowe
1. Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania, a Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne dla prawidłowego przygotowania oferty i w takiej sytuacji zamieści je w Biuletynie Informacji Publicznej.
3. W toku oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do składania wyjaśnień treści oferty i złożonych dokumentów, wzywać Wykonawców do uzupełniania brakujących dokumentów lub dokumentów posiadających braki, poprawiać w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z zainteresowanymi Wykonawcami:
Inspektor ds. pozyskiwania środków finansowych, krajowych i unijnych, drogownictwa tel. (85) 738 00 43 wew. 16, e-mail: magdalena.laskowska@goniadz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.