Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż rolet wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż rolet wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym ,,Krok za krokiem" w Zamościu
ul. Peowiaków 6a
22-400 Zamość
powiat: Zamość
Telefon: 84 627 14 38
biuro@spdn.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 84 627 14 3
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
na dostawę i montaż rolet wewnętrznych do Rodzinnego Domu w ramach realizacji projektu pn. ,,The Borderland of Equal Chances" realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej POLSKA - BIAŁORUŚ - UKRAINA 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.

II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet wewnętrznych do Rodzinnego Domu w ramach realizacji projektu pn. ,,The Borderland of Equal Chances" realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej POLSKA - BIAŁORUŚ - UKRAINA 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.
Umowa nr PLBU.03.01.00-06-0217/17-00
III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zamawia dostawę i montaż rolet wewnętrznych na Parter do dużej sali oraz do pokoi na I piętrze Rodzinnego Domu przy Ul. Kresowa 24.
2. Na parterze - w dużej sali:
- 9 rolet z PCV przyklejanych z prowadnicą przestrzenną PCV przyklejaną w kolorze antracyt montowane na drzwiach o tym kolorze;
- 23 rolety z PCV przyklejanych z prowadnicą przestrzenną PCV przyklejaną w kolorze białym montowanych na oknach o tym kolorze;
Na I piętrze : - 46 rolet aluminiowych przykręcanych z prowadnicą płaską PCV przyklejanych w kolorze białym.
Materiał z grupy EDEN, gęsty splot, 100 % poliester. Kolor zamawiający poda po wyborze oferty.
3. Zamawiający wymaga, aby rolety były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania oraz wykonane z materiałów wysokiej jakości, rolety mają być w kasetach i plastykowymi prowadnicami.
4. Rolety muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy a także wymogami i atestami jakościowymi.
5. Kolorystyka rolet i rodzaj materiału do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, brak uzgodnienia w terminie 4 dni od ogłoszenia wyboru Wykonawcy kolorystyki i rodzaju materiału rolet skutkuje brakiem podpisania umowy i odrzucenia Wykonawcy.
6. Wykonawca jest zobowiązany dokonać szczegółowego pomiaru otworów okiennych i drzwiowych w których mają być zamontowane rolety.
7. DOSTAWA i montaż rolet wchodzących w skład przedmiotu zamówienia musi nastąpić w dniach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym, montaż ma nastąpić w godz.ch 17:00 - 21:00 w dni robocze.
8. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu.

CPV: 39515410-2

Dokument nr: 3PBU2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu : 08.02.2023 r., godz. 8.15 w pok. nr 12 w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Peowiaków 6a, 22-400 Zamość

Składanie ofert:
Oferta powinna zostać przesłana za pośrednictwem: Poczty Polskiej na adres: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym ,,Krok za krokiem" w Zamościu,
ul. Peowiaków 6 a, 22-400 Zamość, pok. 12 , złożona osobiście pod wskazany wyżej adres lub przesłana na adres poczty elektronicznej: biuro@spdn.pl, w każdym przypadku za potwierdzeniem odbioru.
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: 08.02.2023 r. godz. 8.00

Miejsce i termin realizacji:
10. Miejsce montażu: 22-400 Zamość, Ul. Kresowa 24, termin realizacji: do 15 marca 2023 r.
IX. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 15 marca 2023 r.

Wymagania:
9. Złożona oferta powinna zawierać: wypełniony druk oferty, oświadczenie RODO.
IV. Miejsce oraz sposób upublicznienia Zaproszenia do składnia ofert:
Zaproszenie do składania ofert nr 3PBU/2023 jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.spdn.pl w zakładce ogłoszenia.
V.Tryb udzielenia zamówienia:
Zamawiający nie stosuje ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019).
Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 50.000,00 zł netto prowadzone jako zamówienie uproszczone określone w ,,Ogólnych zasadach udzielania zamówień przez beneficjentów w ramach projektów Programu Współpracy Transgranicznej POLSKA-BIAŁORUŚ-UKRAINA 2014-2020"stanowiących załącznik nr 10 do Podręcznika Programu Część I - Aplikant, aktualnie obowiązującego i zaakceptowanego przez Wspólny Komitet Monitorujący Programu Współpracy Transgranicznej POLSKA-BIAŁORUŚ-UKRAINA 2014-2020".
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich spełnienia
Uwaga: ocena spełniania przedstawionych poniżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". Oferta Wykonawcy, która nie spełni któregokolwiek
z warunków, zostanie odrzucona. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że spełnia ustanowione warunki.
1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający łącznie następujące warunki:
1) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie produkcji/sprzedaży rolet.
Sposób oceny warunku:
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta (zał. nr 1 wzór oferty cenowej) oraz oceny dokumentu rejestrowego Wykonawcy (wyciąg z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę rolet o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto. Przez należyte wykonanie dostawy należy rozumieć takie, które doprowadziło do wydania przez zleceniodawcę referencji lub protokołu obioru, potwierdzającego przyjęcie usługi bez zastrzeżeń.
Sposób oceny warunku:
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw (zał. Nr 2 wykaz zrealizowanych dostaw) wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie (np. referencje/protokół odbioru) lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
2. Przez Oferenta (dostawcę / usługodawcę / wykonawcę), który może złożyć ofertę, należy rozumieć każdy podmiot gospodarczy, który może być osobą fizyczną lub prywatną osobą prawną albo publiczną osobą prawną, inną organizacją i jej oddziałem lub dowolną grupą takich osób (w tym konsorcja), która jest w stanie zaoferować usługi obejmujące przedmiot zamówienia.
3. Jeżeli Wykonawca/Oferent nie spełni choćby jednego z powyższych warunków jego oferta zostanie odrzucona.
VII. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w Postępowaniu.
Zamawiający wykluczy wykonawców podlegających wykluczeniu z mocy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
VIII. Termin, miejsce i wymogi dotyczące składania ofert.
1. Oferty wraz z załącznikami należy składać w formie pisemnej, zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej (w formacie PDF).
Decyduje data i godzina wpływu oferty w wersji papierowej lub elektronicznej.
5. Oferty powinny być połączone trwale z wymaganymi załącznikami, zawierać ponumerowane strony i być zapakowane w zamkniętą i opisaną zgodnie z poniższym wzorem kopertę:
,,Oferta składana w odpowiedzi na Zaproszenie do składania ofert nr 3PBU2023 z dnia 31.01.2023 r. w ramach realizacji projektu ,,The Borderland of Equal Chances" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Instrument Sąsiedztwa) realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej POLSKA-BIAŁORUŚ-UKRAINA 2014-2020 (PLBU.03.01.00-06-0217/17-00). Nie otwierać przed 08.02.2023 r., godz. 8.15"
6. Oferta powinna być złożona w języku polskim.
7. Oferta powinna być podpisana przez Oferenta lub osoby upoważnione do podpisania oferty zgodnie z aktualnymi dokumentami rejestrowymi w przypadku gdy oferent jest przedsiębiorcą. W takim przypadku do formularza ofertowego należy dołączyć upoważnienie do podpisania oferty.
8. Oferta powinna zawierać nazwisko/nazwę, adres lub siedzibę oferenta, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP oraz gdy dotyczy Regon, KRS lub nr ewidencyjny z CEIDG.
9.Oferty należy składać w PLN (polskich złotych) z wyliczoną i podaną ceną brutto zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr).
10. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.
X. Kryteria wyboru oferty
Przy wyborze i ocenie ofert uznanych za ważne i złożone przez Oferentów uznanych za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp.
Kryterium
Waga kryterium
Maksymalna liczba punktów, jaką można otrzymać za dane kryterium
1.
Cena ofertowa
100 %
100 pkt

Zasady oceny kryterium ,,Cena ofertowa" [C]
Liczba punktów, jaka zostanie przyznana w ramach powyższego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty (brutto) przez cenę oferty badanej (brutto) oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez maksymalna liczbę punktów, którą dla tego kryterium ustalono na poziomie 100, według wzoru:
C = (C min / C b) x 100 gdzie:
C - liczba przyznanych punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
C min - cena najtańszej oferty,
C b - cena badanej oferty, Maksymalna liczba punktów do uzyskania za kryterium cena - 100 pkt.
Wskazana cena badanej oferty (Cb) brana pod uwagę przy przyznawaniu punktacji i ocenie oferty to cena całkowita brutto wskazana w ofercie za realizację całości zamówienia (cena ofertowa brutto), zgodnie z treścią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
XI. Warunki podpisania umowy:
1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zaproszenia do składania ofert bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zaproszenia do składania ofert, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zaproszenia do składania ofert zostanie opublikowana
w miejscu publikacji Zaproszenia.
3. Złożenie oferty przez Oferenta nie stanowi zawarcia umowy.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do składania ofert.
XII. Ocena i wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert.
2. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
a.) została złożona po wyznaczonym terminie lub w nieprawidłowy sposób tj. nie została złożona w wyznaczony w niniejszym zaproszeniu do składania ofert sposób;
b) jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do składania ofert;
c) jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa;
d) jest niekompletna lub nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego załączników, w tym dokumentów lub oświadczeń;
e) Oferent nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub podlega wykluczeniu z postępowania ;
3. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych lub wariantowych.
XIII. Pozostałe postanowienia
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z poniższych powodów:
a. nie złożono żadnej oferty;
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2. W przypadku, gdy wybrany Oferent odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Oferentem, który
w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
3. Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy).

6. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania.
7. Wszelkie informacje, wyjaśnienia, odpowiedzi będą przekazywane na adres poczty elektronicznej poszczególnych Oferentów, na które zostało wysłane zaproszenie do składania ofert, zaś wyniki postępowania, zmiany treści zaproszenia do składania ofert zostaną dodatkowo opublikowane na stronie www.spdn.pl w zakładce ogłoszenia.
XV. Dokumenty które powinien dostarczyć Oferent stanowiące integralną część zaproszenia do składania ofert:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg zamieszczonego w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
2. Wykaz dostaw oferenta wg załącznika nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert
3. Kopie dokumentów (np. referencje, protokół odbioru usług) lub inne potwierdzające zrealizowanie usług wskazanych w załączniku nr 2.
4. Wyciąg z Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS Wykonawcy

Uwagi:
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących służy realizacji procesu wyłonienia wykonawcy na wskazane zadanie w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu pn. ,,The Borderland of Equal Chances";
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznymi horyzontalnymi oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
4.Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Magdalena Poliwczak
5. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy kierować na adres: magdapoliwczak@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.