Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
24388z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa oraz montaż stolarki drzwiowej stalowej, stolarki okiennej PCV, parapetów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa oraz montaż stolarki drzwiowej stalowej, stolarki okiennej PCV, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz nawiewników okiennych

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
tel. (71) 39 60 724
norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (71) 39 60 724
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Działając w imieniu Gminy Środa Śląska, Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska zapraszam do złożenia oferty na: ,,DOSTAWA oraz montaż stolarki drzwiowej stalowej, stolarki okiennej PCV, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz nawiewników okiennych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Środa Śląska oraz w częściach wspólnych budynków"
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, określonej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.).
II. Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA oraz montaż stolarki drzwiowej stalowej, stolarki okiennej PCV, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz nawiewników okiennych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Środa Śląska oraz w częściach wspólnych budynków: Zakres prac:
- wymiana istniejących okien drewnianych na okna PCV,
- wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na parapety PCV,
- wymiana istniejących parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej,
- uzupełnienie tynków po wykonanych robotach związanych z wymianą okien i parapetów,
- montaż nawiewników okiennych,
- wywóz gruzu i materiałów porozbiórkowych wraz z utylizacją po demontażu stolarki okiennej.
- wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi stalowe wyposażone w zamek klamki, wraz z szyldami oraz próg.
- wymiana szyby zespolonej w oknie pcv.

CPV: 45421000-4

Dokument nr: WZP 271.9-18/23

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13; 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-18/23) lub na e-mail norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 07.02.2023r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

Wymagania:
Wymagania dotyczące stolarki drzwiowej, okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz nawiewników okiennych i szyb:
1. Wartość współczynnika przenikania ciepła dla całego okna U = 1,3 W/m2K.
2. izolacyjność akustyczna . R,,> 35 dB,
3. współczynnik infiltracji powietrza a = 0,55 * 1,00 m3 /m.h da Pa2/3( okna ze szczelinami infiltracyjnymi - rozszczelnione),
4. okna oszklone podwójnie szybą zespoloną ,,float",
5. okucia okienne obwiedniowe, zabezpieczone antykorozyjnie, o parametrach technicznych nie gorszych od okuć typu WINKHAUS,
6. profil okienny PCV pięciokomorowy bez zawartości ołowiu i kadmu, kolor biały z zastosowanymi stabilizatorami w ramie okiennej oraz skrzydle na całym ich obwodzie,
7. minimalna szerokość profilu 70 mm,
8. parapet wewnętrzny PCV w kolorze białym,
9. parapet zewnętrzny z blachy powlekanej w kolorze białym lub brązowym,
10. nawiewnik higrosterowany, dwustrumieniowy z możliwością manualnego przymknięcia i okapem, kolor biały.
11. Skrzydła drzwiowe stalowe zewnętrzne do budynków i lokali mieszkalnych,ocieplane wraz z ościeżnicą, wyposażone w zamek, klamki szyldy i próg.
II.I. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
II.II. Nie przewiduje się udzjelenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. II.III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II.IV. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. II.V. Dopuszcza się udziału podwykonawców
V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VI. Oferta powinna zawierać :
1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia).
2. Wartość cenowa należy podać w złotych polskich cyfra - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
3. Cena powinna zawierać wszelki koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy.

IX. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII.
XI. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej.
XII. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
XIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Istotne warunki umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT
XVII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1) nie podlegają wykluczeniu
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO
1.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
3. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
XVIII. Sposób przygotowania oferty:
Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że nie jest płatnikiem VAT (jeżeli dotyczy)
- załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy)
- załącznik nr 5 - arkusz wyceny
UWAGA
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć również potwierdzoną za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej i oświadczenie z art. 117 ust. 4.
XIX. RODO
Zamawiający określa, iż dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w celu komunikowaniu się z osobami wskazanymi do kontaktu niezbędnego do realizacji umowy oraz wyłącznie poprzez środki techniczne zapewniające komunikację m.in. poprzez e-mail, telefoniczne lub osobiście.
2. Wykonawca nie jest uprawniony do jakiegokolwiek dalszego wykorzystania i udostępniania powierzonych danych osobowych ani do przechowywania i sporządzania kopii bezpieczeństwa powierzonych danych w zakresie, który nie jest konieczny do prawidłowej
realizacji Umowy.
3. Zamawiający powierza Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych jedynie w celu prawidłowego wykonywania usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy dane osobowe pracowników/osób do kontaktu. Dane osobowe obejmują: imię i nazwisko, nr telefonu, stanowisko pracy i nazwę pracodawcy oraz adres e-mail.
4. Wykonawca zobowiązuje się zastosować środki techniczne i organizacyjne mające na celu należyte, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, zabezpieczenie powierzonych do przetwarzania danych osobowych, w szczególności zabezpieczyć je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5. Wykonawca po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem zależnie od decyzji Zamawiający usuwa lub zwraca mu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że szczególne przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych.
6. Jeżeli w celu prawidłowego wykonania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej Umowy i wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wykonania przez Wykonawcę takich obowiązków, zajdzie potrzeba dostępu do danych osobowych innych niż wymienionych w umowie to Zamawiający będący Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) powierzy Wykonawcy przetwarzanie niezbędnych rodzajów danych osobowych, jednak wyłącznie w zakresie ich opracowywania, utrwalania i przechowywania na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Wykonywanie przez Wykonawcę operacji przetwarzania danych w zakresie lub celu przekraczających zakres i cel opisane powyżej wymaga każdorazowej pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Dostęp Wykonawcy do danych osobowych odbywa się z zastrzeżeniem dopełnienia przez Zamawiającego wymogów określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 t. j.) lub w razie jej uchylenia aktu prawnego, który ją zastąpi.

Uwagi:
IV. Kryteria wyboru:
Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów:
1. cena zamówienia - waga 100%, ocena w skali punktowej 100 pkt
1. Liczba punktów przyznana przez komisję przetargowa za kryterium Cena n-tej oferty
zostanie określona wg wzoru: Nc = 100pkt x Cn/Cbo x 100% gdzie:
Nc -punktacja badanej oferty Cn- najniższa cena ofertowa Cbo- cena badanej oferty

Kontakt:
VIII. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
- sprawy proceduralne: Norbert Krankiewicz - Wydział Zamówień Publicznych tel. 71 39-60-724, e-mail: norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Grzegorz Hajduk - Wydział Spraw Lokalowych

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.