dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg gminnych- tłuczniem kamiennym |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MAGNUSZEW ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew powiat: kozienicki przetargi@magnuszew.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Magnuszew |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dróg gminnych- tłuczniem kamiennym. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Magnuszew. 2. Zamówienie na dostawę, transport i rozgarnięcie naturalnego tłucznia kamiennego łamanego frakcji od 0 do 31,5 mm w ilości 1 800 ton. 3. Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton, natomiast rozgarnięcie koparko- ładowarką będącą w dyspozycji Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8.00 do 14.00. 4. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 5. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 6. Dostarczone kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej. 7. Dostarczone kruszywo będzie posiadało: 1) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ustawy Pzp, lub 2) deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważną które należy przedstawić dla dostarczonej partii materiału w momencie dostawy, 3) dowodu z ważenia samochodu na wadze, który wskazywał będzie ilość załadowanego na samochodzie i dostarczonego do Zamawiającego tłucznia kamiennego. 8. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. CPV: 14210000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00074597, ZP.271.8.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4632e7ab-a209-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Krajowe Ramy Interoperacyjności (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków prosimy o zapoznanie się z "Ochrona danych osobowych" zamieszczoną w rozdziale II SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-09 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na konto nr: 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008, w banku: Bank Spółdzielczy Piaseczno o/Magnuszew z opisem ,,Remont dróg gminnych - tłuczniem kamienny"/ ZP.271.8.2023 z takim wyprzedzeniem, aby wyżej wymienione środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299). 2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt.2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA: gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu Wykonawca może załączyć kopię przelewu. 3. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Magnuszew. 2. Zamówienie na dostawę, transport i rozgarnięcie naturalnego tłucznia kamiennego łamanego frakcji od 0 do 31,5 mm w ilości 1 800 ton. 3. Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton, natomiast rozgarnięcie koparko- ładowarką będącą w dyspozycji Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 4. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 5. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 6. Dostarczone kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej. 7. Dostarczone kruszywo będzie posiadało: 1) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ustawy Pzp, lub 2) deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważną które należy przedstawić dla dostarczonej partii materiału w momencie dostawy, 3) dowodu z ważenia samochodu na wadze, który wskazywał będzie ilość załadowanego na samochodzie i dostarczonego do Zamawiającego tłucznia kamiennego. 8. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium Cena. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże: a) że Wykonawca będzie posiada w swoim taborze co najmniej jeden samochód ciężarowy samowyładowczy i co najmniej jedną koparko-ładowarkę. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz sprzętu (potencjału technicznego) posiadanego przez Wykonawcę, posiada w swoim taborze co najmniej jeden samochód ciężarowy samowyładowczy i co najmniej jedną koparko-ładowarkę - Załącznik nr 3 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Załącznik nr 4 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na konto nr: 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008, w banku: Bank Spółdzielczy Piaseczno o/Magnuszew z opisem ,,Remont dróg gminnych - tłuczniem kamienny"/ ZP.271.8.2023 z takim wyprzedzeniem, aby wyżej wymienione środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299). 2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt.2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA: gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu Wykonawca może załączyć kopię przelewu. 3. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VIII ust.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania. 3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonym w niniejszym załączniku. 2. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. 3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w załączniku nr 1 do SWZ. 5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 6. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy oraz przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium Cena. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024