warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
lubuskie (Zielona Góra)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
śląskie (Gliwice)
świętokrzyskie (Włoszczowa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa mebli - wyposażenia do sal, sprzętu komputerowego/multimedialnego, pomocy dydaktycznych do nowo tworzonych pracowni szkolnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Edukacja sp. z o.o Kluczborska 3 31-271 Kraków powiat: Kraków 605320960, 693290582 slawekbarszcz@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144402 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 605320960, 693290582 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli - wyposażenia do sal, sprzętu komputerowego/multimedialnego, pomocy dydaktycznych do nowo tworzonych pracowni szkolnych dla Prywatnej Szkoły Podstawowej Nr. 2 , dalej zwanej PSP oraz Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego, dalej zwanego PLO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Noblistów Polskich w Krakowie. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część 1 Meble szkolne Część 2: Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie Część 3 Pomoce dydaktyczne Powstaje w kontekście projektu RPMP.10.01.03-12-0386/19 - Nobliści 2.0 Część 1 Część 1 Meble szkolne Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli - wyposażenia do sal, sprzętu komputerowego/multimedialnego, pomocy dydaktycznych do nowo tworzonych pracowni szkolnych dla Prywatnej Szkoły Podstawowej Nr. 2 , dalej zwanej PSP oraz Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego, dalej zwanego PLO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Noblistów Polskich w Krakowie. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część 1 Meble szkolne - zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik A do niniejszego postępowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 2 Część 2 Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz oprogramowan Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli - wyposażenia do sal, sprzętu komputerowego/multimedialnego, pomocy dydaktycznych do nowo tworzonych pracowni szkolnych dla Prywatnej Szkoły Podstawowej Nr. 2 , dalej zwanej PSP oraz Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego, dalej zwanego PLO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Noblistów Polskich w Krakowie. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część 2: Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie - zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik A do niniejszego postępowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 3 Pomoce dydaktyczne Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli - wyposażenia do sal, sprzętu komputerowego/multimedialnego, pomocy dydaktycznych do nowo tworzonych pracowni szkolnych dla Prywatnej Szkoły Podstawowej Nr. 2 , dalej zwanej PSP oraz Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego, dalej zwanego PLO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Noblistów Polskich w Krakowie. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część 3 Pomoce dydaktyczne - zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik A do niniejszego postępowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące CPV: 39160000-1, 30213000-5, 30213100-6, 31710000-6, 32322000-6, 48000000-8, 72000000-5, 39162000-5, 39162110-9 Dokument nr: 2023-999-144402, 1/EDUKACJA/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat Kraków Gmina Kraków-Krowodrza Miejscowość Kraków Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat Kraków Gmina Kraków-Krowodrza Miejscowość Kraków Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat Kraków Gmina Kraków-Krowodrza Miejscowość Kraków Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększeniu bieżących dostaw lub rozbudowie istniejących instalacji, a zmiana wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany mogą dotyczyć: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b. w zakresie terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaszły okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (w szczególności: decyzja organu nadzoru, zmiany organizacyjne, administracyjne, opóźnienia w realizacji projektu), c. zakresu przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu zamówienia, która nie zostanie zrealizowana, d. dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, ? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50%wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Należy wypełnić Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawcy którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 1 osobą która zainstaluje dostarczony sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w placówce PSP oraz PLO oraz przeszkoli jego użytkowników (pracowników Zamawiającego) w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia. UWAGA! Pod pojęciem instalacja sprzętu należy rozumieć wykonanie wszelkich czynności w celu uruchomienia sprzętu (w tym również złożenie sprzętu, wgranie programów, itp.) tak by sprzęt był w pełni gotowy do pracy. Należy wypełnić Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, w tym w szczególności w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; 2) zakres rzeczowo - ilościowy asortymentu objętego przedmiotem zamówienia stanowiącego załącznik nr A do Formularza ofertowego (tzw. specyfikacja); 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; 4) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (kluczowy personel) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego; 5) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według wzoru stanowiącego Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Niezłożenie wyżej wskazanych dokumentów lub złożenie w takiej formie, z której nie będzie jednoznacznie wynikało spełnienie w/w warunków będzie skutkowało odrzuceniem Oferty Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że wyżej wymienione dokumenty złożone przez Oferentów nie będą udostępniane innym Uczestnikom postępowania, a dane osobowe zawarte w ofertach będą wykorzystywane dla potrzeb niezbędnych do procesu oceny ofert. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-01 Data ostatniej zmiany 2023-02-01 09:35:52 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia: C = Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej x 100 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia: C = Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej x 100 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia: C = Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej x 100 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Sławomir Barszcz tel.: 605320960 e-mail: slawekbarszcz@gmail.com Magdalena Czajkowska tel.: 693290582 e-mail: mag.czajkowska1@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024